Gewoon langsgaan en even vragen. Of een lulverhaal ophangen dat je iets moet opmeten voor je bank/kast/bureauquote:Op maandag 21 september 2009 16:57 schreef miss_bleu het volgende:
ow! intressant. Want stom dat BAM de huidige kopers niet even op de hoogte brengt. Maar snap het al is dus alleen voor nieuwe mogelijke kopers.
wel raar trouwens dat de huidige kopers nog geen mogelijkheid hebben gehad om in hun eigen woning te lopen terwijl ze het wel open gooien voor nieuwe mensen. Maar goed we gaan kijken of we er dan ook in kunnen.
Jullie hebben een hofwoning? Deze worden toch als eerste opgeleverd?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:06 schreef vollenhovenstraat13 het volgende:
hoi miss bleu,
wij zijn al wel in ons huis geweest! er is een tijdje terug een dag geweest dat we een rondleiding kregen over het bouwterrein, we mochten toen (in tegenstelling tot wat in de brief stond) het huis in! wel alleen de begane grond, want de trap was nog niet helemaal af.
Wij krijgen al bijna de sleutel, staat nu op eind november. Het kan niet snel genoeg gaan
gaaf he! Gaat nu best hard na al dat lange wachtenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:07 schreef vollenhovenstraat13 het volgende:
Nee, wij hebben een stijlwoning. Het blok helemaal op de hoek aan de parkkant vanaf de lidl gezien.
Ons huis is bijna helemaal dicht, alleen beneden nog de laatste kozijnen en ramen erin.
quote:Op zondag 27 september 2009 19:11 schreef Ml-etje het volgende:
Zo drie ovens
En leuk dat eilandje zit er een barretje aan vast?
iddquote:Op zondag 27 september 2009 19:42 schreef Anne het volgende:
Volgens mij is de middelste een koffiezetapparaat of niet?
thenks voor de tip! Ze had er wel mee zitten spelen, maar zie het idd ook niet terug op de technische tekening. Tuinman is ziek dus moet voorlopig even zo blijvenquote:Op zondag 27 september 2009 19:59 schreef gr8w8 het volgende:
Een tip over dat eilandje, uit eigen ervaring: Soms vergeten de keukenboeren dat een eiland wat niet geheel los staat, dus ook een blad moet hebben wat een paar cm minder lang is. Normaal steekt zo'n blad aan alle zijden iets uit, zo te zien ook bij jou. Als dan een kant tegen de muur zit, moeten ze het stukje wat uitsteekt aan die kant weglaten. Anders steekt ie straks aan de andere kant dubbel over. Waarschijnlijk hebben ze het goed getekend, maar de moeite om het even na te kijken!![]()
En doe iets aan de voortuin zeg, ziet er niet uit zo met die zooimannen.Waar heb je de vloer nu gehaald?
Tip: Koop een paar extra m2 meters. Als je later een paar m2 nodig hebt trekken ze je er onderdoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:06 schreef miss_bleu het volgende:
ja we waren bij Esco ook zo klaar eigenlijk. We gaan de vloer wel zelf leggen. Dat is namelijk geld wat ik gewoon in mijn zak kan houden dan maar wat meer werk
check!quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Tip: Koop een paar extra m2 meters. Als je later een paar m2 nodig hebt trekken ze je er onderdoor.
Doe je nog wel vochtmeting uitvoeren op 10 plekken ? , anders straks leuk je vloer bol van het bouwvocht, ze meten als het goed is tot 10 cm in de vloer qua vochtgehalte.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:06 schreef miss_bleu het volgende:
ja we waren bij Esco ook zo klaar eigenlijk. We gaan de vloer wel zelf leggen. Dat is namelijk geld wat ik gewoon in mijn zak kan houden dan maar wat meer werk
Jep,is zelfs verplichtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe je nog wel vochtmeting uitvoeren op 10 plekken ? , anders straks leuk je vloer bol van het bouwvocht, ze meten als het goed is tot 10 cm in de vloer qua vochtgehalte.
duurt lang!quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:22 schreef miss_bleu het volgende:
ja heeel erg. Geduld hebben is niets voor mij maar we moeten toch nog zeker tot eind feb. wachten voordat we naar binnen kunnen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |