kan ook om 20.00 uurquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jawel want je moet de was doen en koken!
als of de heren op deze wereld niet eten kunnen koken of een wasje er in gooienquote:
die boom is er weer vroeg bij ja!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef Nero22 het volgende:
En de boom begint weer met bladderen...![]()
Waar kwam jij ook alweer te wonen? Achterin toch?
Die vraag was ook voor miss_bleu.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:20 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
die boom is er weer vroeg bij ja!
Ik kom helaas niet in De Lieven te wonen. Was het maar. Ik kan/wil niet kopen en voor de huurwoningen moet je ongeveer 7 jaar ingeschreven staan bij Woonbedrijf... Ik sta er 2.....
oohquote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die vraag was ook voor miss_bleu.
begint wel op een echte woonwijk weer te lijken zoquote:Op donderdag 10 september 2009 17:07 schreef mutzenbacher het volgende:
panorama van 9 september (gisteren):
[ afbeelding ]
Van het blok dat volgende maand wordt opgeleverd zijn ze nu met de achtertuinmuren bezig.
grotere versie en meer pics @ http://tinyurl.com/rc5j3e
Vind die BIB (bouw in eigen beheer) woningen maar erg suf trouwens. Veel met maar 1 verdieping. 1 was wel onderkelderd. Meer 'rechts' hebben de BiB huizen wel vaker 2 verdiepingen (kijk ik niet op uit).
Blijft jammer dat ze het voormalig LiDL-gebouw met bovenwoningen niet tegen de vlakte hebben (mogen) brengen.
ja, aan de kant van het park. Wij hebben een parkwoningquote:Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef Nero22 het volgende:
En de boom begint weer met bladderen...![]()
Waar kwam jij ook alweer te wonen? Achterin toch?
Ik zie nu pas dat deze foto's vanaf de J. Buyslaan zijn genomen,quote:Op donderdag 10 september 2009 17:07 schreef mutzenbacher het volgende:
panorama van 9 september (gisteren):
[ afbeelding ]
Blijft jammer dat ze het voormalig LiDL-gebouw met bovenwoningen niet tegen de vlakte hebben (mogen) brengen.
ik doelde eigenijk ook op het Lidl-pand.. van mij mag dat ook wel weg want het staat nu precies in De Lieven en past er totaal niet bij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:40 schreef Barbie het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat deze foto's vanaf de J. Buyslaan zijn genomen,. Ik heb een tijdje in dat pand tegen over de Liddl gewoond, brrr. Jammer inderdaad dat het pand niet gesloopt is. Leuke wijk en dan zo'n stomme gribuszooi op het hoekje. Zonde!
Ja, dat snap ik. Heb er 10 maanden gewoond en was blij dat ik een huis kon krijgen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:16 schreef mutzenbacher het volgende:
ik doelde eigenijk ook op het Lidl-pand.. van mij mag dat ook wel weg want het staat nu precies in De Lieven en past er totaal niet bij.
Maar grappig dat jij ook tegenover de Lidl hebt gewoond, zoals ik nu. Hoop er snel weg te kunnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |