En jij zit ook al zo te snuivenquote:Op maandag 29 december 2008 12:09 schreef muisje-eliza het volgende:
de ene drugsverslaafde na de ander
quote:Op maandag 29 december 2008 12:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Nies ff lekker naar dat ongedierte van je.
Profiteur!quote:Op maandag 29 december 2008 12:11 schreef borisz het volgende:
Ik vind vuurwerk best wel lollig, maar ik heb een broertje die inslaat, dus ik geniet gewoon mee.
Klinkt erg bekend voor me!quote:Op maandag 29 december 2008 12:11 schreef borisz het volgende:
Ik vind vuurwerk best wel lollig, maar ik heb een broertje die inslaat, dus ik geniet gewoon mee.
Ik heb hier een Iraniër in de straat wonen, en daarbij kan altijd de hele wijk meegenietenquote:Op maandag 29 december 2008 12:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klinkt erg bekend voor me!
Ach, en als 'ie het niet heeft vind ik 't ook niet zo erg. Zo interessant is 't nu ook weer niet.
Wat me trouwens wel opvalt is dat ik hier nog geen enkele vuurwerkknal heb gehoord deze maand, geen illegale afstekers hier in de buurt dus.
cam staat wel op de gangquote:Op maandag 29 december 2008 12:22 schreef Sersjee het volgende:
De ultieme jaren '80 plaat![]()
Is Rob er nog niet ofzo?
een twitter plugin voor firefox. Hoef je niet iedere keer naar de site van twitter om je twitters te bekijkenquote:
okequote:Op maandag 29 december 2008 12:29 schreef borisz het volgende:
[..]
een twitter plugin voor firefox. Hoef je niet iedere keer naar de site van twitter om je twitters te bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net even gehoord maar ken het eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 29 december 2008 12:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is te vinden op YouTube. Geen idee of het een hit is geweest in NL, ken het door een toenmalige Spaanse vriend.
Saturday night
quote:Op maandag 29 december 2008 12:39 schreef borisz het volgende:
Met z'n allen
And we would all go down together
We said wed all go down together
Yes we would all go down together
quote:Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef muisje-eliza het volgende:
is goodnight saigon echt van 1983
Ik geloof dat Stenders vandaag niet zoveel zin heeft in presenteren. Hij heeft in veertig minuten pas één of twee keer wat gezegd.quote:
Toen is het als single uitgebracht, staat op een album uit '82.quote:Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef muisje-eliza het volgende:
is goodnight saigon echt van 1983
Prima radio op die manier. Muziek staat centraal en niet de dj. Gelukkig begrijpt Rob dat heel goedquote:Op maandag 29 december 2008 12:42 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof dat Stenders vandaag niet zoveel zin heeft in presenteren. Hij heeft in veertig minuten pas één of twee keer wat gezegd.
Zal zo nog wel een verplicht gesprekje met een donateur komen en dan zijn we het eerste uur alweer door...
Ben ik het ook mee eens, hoor. Het viel me gewoon op.quote:Op maandag 29 december 2008 12:48 schreef -Hans- het volgende:
Prima radio op die manier. Muziek staat centraal en niet de dj. Gelukkig begrijpt Rob dat heel goed.
Mij ookquote:Op maandag 29 december 2008 12:49 schreef broer het volgende:
Ben ik het ook mee eens, hoor. Het viel me gewoon op.
Hij zegt het zelf ook alquote:Op maandag 29 december 2008 12:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mij ook. Meestal kletst Rob je de oren van je kop
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |