quote:Op maandag 29 december 2008 02:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mooi.
Zat me net te bedenken dat ik ze nog nooit live gezien heb.
Lijkt me speciaal om mee te maken.quote:Op maandag 29 december 2008 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Was leuk, samen met een vriendinnetje, maar de nieuwe cd was net uit, en wij waren nog helemaal into Novacaine...
En toen was het een zit-concert, omdat ze geen blij gedoe wilden. Dat viel een beetje tegen, maar het was tof!
Wij zaten nog wat na te kletsen toen het afgelopen was, en opeens kwamen ze terug en begonnen ze nog wat te spelen, de paar mensen die nig in de zaal waren gingen bij ze op het podium zitten en dat was heel erg tof!
quote:
Optredens zijn sowieso leuk, maar hoe intiemer hoe mooier!quote:Op maandag 29 december 2008 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me speciaal om mee te maken.
Heb zelf weleens in een bijna lege Plato (Amsterdam) Spinvis zien optreden, met de hele band.
Gewoon in een platenzaak, en het publiek stond tussen de schappen.
Had die Griek de ramen dicht dan?quote:Op maandag 29 december 2008 02:48 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon ik heb al te veel liggen pitten vandaag denk ik.......
Fan!quote:Op maandag 29 december 2008 02:47 schreef FANN het volgende:
ik denk nah d'r is geen hond meer![]()
zitten jullie hier nog allemaal vrolijk te baggeren.........
en wanneer ga je nu zuipen met Coos ?quote:Op maandag 29 december 2008 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
[..]
Fan!![]()
Serieus, dat is bijna elke nacht!
Nee doos, een week geleden liep je nog te klagen dat die Griek steeds de ramen open had en jij lag te blauwbekken!!quote:Op maandag 29 december 2008 02:49 schreef FANN het volgende:
[..]
zodat ik niet naar buiten kon bedoel je?
quote:Op maandag 29 december 2008 02:50 schreef FANN het volgende:
[..]
en wanneer ga je nu zuipen met Coos ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |