Dan zou ik eerder aan reuma denken geloof ik....quote:Op zondag 28 december 2008 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pijn in gewrichten, vermoeidheid, al decennia lang, nu scherpe rode randen om m'n hand. Dat heb ik ook al wel een hele tijd, maar 't viel haar vandaag op.
ja ik had al gegoogeld boven je.........quote:Op zondag 28 december 2008 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Teveel ijzer in je bloed.....
Das fucking erg !!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 23:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder aan reuma denken geloof ik....![]()
Zeker gezien het feit dat rode handpalmen daar ook een kenmerk van is. Misschien gelijk even een reumafactor laten prikken?
Ah ja.quote:Op zondag 28 december 2008 23:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ron Jans. Vloet is de naam die je zocht.
Is al gedaan, ook is er naar jicht gekeken. Bloedwaarden geven geen alarmsignalen af wat dat betreft, al denkt men wel aan jichtquote:Op zondag 28 december 2008 23:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder aan reuma denken geloof ik....![]()
Zeker gezien het feit dat rode handpalmen daar ook een kenmerk van is. Misschien gelijk even een reumafactor laten prikken?
quote:Op zondag 28 december 2008 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah ja.![]()
I don't give a shit about voetbalValt het op?
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 28 december 2008 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah ja.![]()
I don't give a shit about voetbalValt het op?
Ja, maar minder zeldzaam dan Ijzerstapeling.quote:
is L&B toevallig ook verpleegster dan?quote:Op zondag 28 december 2008 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn zoveel gradaties, ik kan er tot nu toe aardig mee uit de voeten hoor
nah.... ik heb geen diploma's maar mijn diagnose is al gemaaktquote:Op zondag 28 december 2008 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, maar minder zeldzaam dan Ijzerstapeling.Alhoewel beide gewoon niet prettig is. Hopelijk test je beide negatief en is alles "gewoon" een symptoom van te weinig beweging ofzo
Nederland is dit weekend vervloekt op sportgebied door de friesen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ron Jans. Vloet is de naam die je zocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |