ben je jaloers ofzo?quote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef 925 het volgende:
mensen die pm's ontvangen zijn losers 1e klas
pics van je zusje?quote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef koemleit het volgende:
ha hier zitten we.
jij neemt echt geen abo dus he!!!!
pure bluffert!. je had ook graag gehad dat iedereen het ongemerkt voorbij zou laten gaan.
maar nu heb ik je mannetje! ik heb je bij de kladden! jij gaat een abo nemen je komt er niet meer onderuit!!!
quote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef 925 het volgende:
zegt de noobquote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef 925 het volgende:
Dat dacht ik ook al bij het zien van de TTquote:
Preciesquote:Op zondag 28 december 2008 21:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
mensen zonder avatar, sig en ondertitel....
nee dat van jouw is een toevoeging.quote:Op zondag 28 december 2008 21:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
mensen zonder avatar, sig en ondertitel....
Pricelessquote:Op zondag 28 december 2008 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ps jij bent degene voor wie ik best geld wil neerleggen als ik kan ignoren
nogmaals jij kan niet weten of ik bluf tot dat je een abo icon ziet verschijnen of niet...quote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef koemleit het volgende:
ha hier zitten we.
pure bluffert!. je had ook graag gehad dat iedereen het ongemerkt voorbij zou laten gaan.
maar nu heb ik je mannetje! ik heb je bij de kladden! jij gaat een abo nemen je komt er niet meer onderuit!!!
quote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef koemleit het volgende:
ha hier zitten we.
quote:
je moet nu welquote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
nogmaals jij kan niet weten of ik bluf tot dat je een abo icon ziet verschijnen of niet...
ik moet helemaal niks, dringt dat nog niet tot je botte kop doorquote:Op zondag 28 december 2008 21:29 schreef koemleit het volgende:
[..]
je moet nu wel.
je wilde eigenlijk niet maar je moet nu wel.
ik denk dat ik danny procenten ga vragen voor het geld wat jij voor de abo gaat neertellen
Hij is dus de stalker, om even het topic te verduidelijken.quote:Op zondag 28 december 2008 21:29 schreef koemleit het volgende:
[..]
je moet nu wel.
je wilde eigenlijk niet maar je moet nu wel.
ik denk dat ik danny procenten ga vragen voor het geld wat jij voor de abo gaat neertellen
Dat vond ik dus ook alquote:
dat heb ik de hele tijd al gezegd ook in die PM'squote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet helemaal niks, dringt dat nog niet tot je botte kop door
quote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef Olep het volgende:
[..]
Hij is dus de stalker, om even het topic te verduidelijken.
quote:
Ben je jaloers?quote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef 925 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |