tja ik waag het daar maar niet op heb al zoveel echt doodenge foto's op van die datingsites gezienquote:Op zondag 28 december 2008 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb bij mn laatste ex geen foto gezien voor ik hem ontmoette, dat wilde ik niet.
Een foto geeft geen reëel beeld vind ik vaak en dan ga je toch bevooroordeeld.
Terwijl een man een geweldige uitstraling kan hebben zonder er echt leuk uit te zien.
Vind ik dan.
lees even de laatste paar pagina's van het vorige deeltje dan snap je de tt ookquote:Op zondag 28 december 2008 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Speeddates? Ooit gehad via Paiq ofzoiets! Dat was wel leuk!
Ik heb de intelligentie van een ingevroren Noorse garnaal! Ik ben al blij dat ik deze topic weer teruggevonden heb!quote:Op zondag 28 december 2008 20:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lees even de laatste paar pagina's van het vorige deeltje dan snap je de tt ook
Ik nietquote:Op zondag 28 december 2008 20:40 schreef Duimelot het volgende:
daar ging het dus over paiq
daarom is het hier nu stiller iedereen is daar nu aan t speeddaten
Dat battle-daten vind ik leuker!quote:Op zondag 28 december 2008 20:40 schreef Duimelot het volgende:
Nee, maar je beste vrienden ontmoet je gewoon en dan klikt het. En daar wil je ook niks mee dus dan maakt het niet uit.quote:Op zondag 28 december 2008 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
(als zijn mijn beste vrienden ook niet moeders mooiste en boeit t me dan weer niet, waarom doe ik toch altijd zo moeilijk!?!?)
quote:Op zondag 28 december 2008 20:40 schreef Duimelot het volgende:
Dan komt er iemand online.quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Duimelot het volgende:
ik was wat fotos aan t klikken, moet je kiezen welke van 2 enorm enge fotos je het meest aanspreekt
en ik hoor telkens wat tingelen maar zie verder niks!?!? (en nee ik ben niet blondt)
dat zal t zijn, ik heb al zolang niet geneukt dat ik nu alle dates als potentiele neukpartners zie en sja dan mag een beetje uiterlijk toch welquote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar je beste vrienden ontmoet je gewoon en dan klikt het. En daar wil je ook niks mee dus dan maakt het niet uit.
Echte speeddaten is tof. Dat Paiq-gedoe is duf.quote:Op zondag 28 december 2008 @ 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik doe niet aan speeddaten. Daar ben ik heel slecht in.
Natuurlijk doet het er wel wat toe en soms kun je ook wel een beetje opmaken uit een foto of zn uitstraling wat klopt met het beeld dat je je hebt gevormd, maar soms zit je er ook compleet naast en ik zou het dan zonde vinden om diegene met die geweldige persoonlijkheid en uitstraling mis te lopen, puur omdat hij een kutfoto van zichzelf heeft.quote:Op zondag 28 december 2008 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja ik waag het daar maar niet op heb al zoveel echt doodenge foto's op van die datingsites gezien
al zou ik van mezelf willen zeggen dat uiterlijk er niet toe doet, ik zou niet willen dat ik een hele avond zit opgescheept met echt een heel heel onaantrekkelijk iemand....
(als zijn mijn beste vrienden ook niet moeders mooiste en boeit t me dan weer niet, waarom doe ik toch altijd zo moeilijk!?!?)
Ik kreeg elke keer de keuze tussen twee vrouwen die mijn oma's hadden kunnen zijnquote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Duimelot het volgende:
ik was wat fotos aan t klikken, moet je kiezen welke van 2 enorm enge fotos je het meest aanspreekt
en ik hoor telkens wat tingelen maar zie verder niks!?!? (en nee ik ben niet blondt)
O, dat gaat vrij aardig! Ik vind dat battle-daten veel leuker! Op de een of andere manier tref ik dan altijd een wanhopige concurrent die zichzelf buitenspel zet!quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik doe niet aan speeddaten. Daar ben ik heel slecht in.
quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Duimelot het volgende:
Ik kreeg net een battle date, bij die notificaties, maar voor ik kon klikken was het al weg... kan je dat nog ergens terug halen?quote:Op zondag 28 december 2008 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat battle-daten vind ik leuker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |