quote:
Eenzaam liep de laatste mob sloffend over straat. Het viel hem op dat veel klinkers in een slechte staat verkeerde, aangezien hij een aantal keren toch bijna zijn nek brak.
Zijn maatjes hadden vroegtijdig het leven gelaten, en hij kon niet anders dan aan hun momenten tezamen denken. ‘’Oh drie, mijn geliefde groep van drie.’’
Het deed hem pijn er steeds aan te denken, dus frommelde hij snel in een van zijn jaszakken, zoekend naar een vergeeld papiertje. na wat gegraai, haalde hij het tevoorschijn; er stond ''Oudejaarskade 22'' op. Na goed gezocht te hebben, vond hij het uiteindelijk toch het adres en met een paperclip sleutelde hij met moeite de deur open.
Tot zijn verbazing kwamen er op datzelfde moment twee personen uit de huiskamer, die een beetje verbaasd opkeken dat er een onbekende schim in hun deuropening stond. De mafioos zetten het op een rennen, hopend dat hij niet herkend was.
Zoals de meeste dorpelingen wel wisten, was PrincePolly niet echt geliefd door zijn agressieve verleden en botte gedrag, dus het enige sociale contact wat hem restte was dat met zijn kat poekie.
Schaamte kende de vietnam veteraan echter niet door de oorlog, dus met een wc-rol in de buurt, zat hij lekker te sjorren boven een paar vieze foto's. Maar bijna bij zijn hoogtepunt, hoorde hij plots zijn achterdeur open gaan.
‘’Aan de kant kutbeest’’ riep hij tegen zijn kat terwijl hij met de broek tot zijn enkels naar de deur bunnyhupte.
He verdomme, niemand!? Terwijl hij zich argeloos omdraaide werd PrincePolly’s (veteraan) hersenpan ingeramd met een buttplug.
Maar het geluk bij PrincePolly kende geen grenzen. Nog geen uur nadat zijn hoofd was bijgedeukt, werd hij ook nog eens bezocht door een roedel hongerige wolven.
Zij hadden allen attributen meegenomen om een lekker brood te bakken, nouja dat dachten zij.
Een van de wolven riep voor de zekerheid toch nog even de checklist op, terwijl de andere meejankte als het destbetreffende itme aanwezig was.
‘’Zout?’’ ‘’JAaaoeeeeh!’’ ‘’Gist?’’ ‘’Jaaaoaaahoeh!’’ ‘’Het meel?’’ Jaaoeeh.. eh wacht eens, KUT, nee ik heb geen meel!! ‘’de andere wolf keek snel in zijn plastic zak, en zag dat hij ook geen meel had. Ach ja, dat PP-brood, dit uitstapje, niks intereseerde hem eigenlijk.
Boos riep de derde wolf: ‘’Stelletje oelewappers, hoe moeten we het pp-brood nu gaan maken!?’’ ‘’''Nou niet?'', stelde de een voor, ''laten we hem gewoon lekker mals bruin koken!''’’ een beetje teleurgesteld, stemden de andere twee er toch mee in, en na een half uurtje sudderen hapten ze met lopend speeksel uit hun mond , de laatste restjes van Princepolly (veteraan) weg
signature Lynda : <3
ajf: Flauwe Moppen #3
ajf, Ladi, Trevland: Goedemorgen, Maandag 22 December
ajf geregistreerd op
22 januari
Silver_Shark kok (

)

ik zal na me werk nog wel wat beter gaan zoeken
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"