Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
toch niet net zo goud he als dat plaatje???quote:Op zondag 28 december 2008 17:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
MacbookDaar zit ik ook al de hele tijd op te typen i.c.m. met m'n Linksys router voor wireless
De visite is trouwens net weggegaan, zometeen eten (Chinees) en daarna voorbereiden voor morgen. Spulletjes inpakken, want ik ga naar de Efteling. Uiteraard met een Mp3-speler voor de Top2000
Vanavond ben ik er weer bij
ja zeg he ik zei het eerst... ga jij maar wegquote:
Jij laat er ook geen gras over groeien, hè?quote:Op zondag 28 december 2008 17:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
MacbookDaar zit ik ook al de hele tijd op te typen i.c.m. met m'n Linksys router voor wireless
De visite is trouwens net weggegaan, zometeen eten (Chinees) en daarna voorbereiden voor morgen. Spulletjes inpakken, want ik ga naar de Efteling. Uiteraard met een Mp3-speler voor de Top2000
Vanavond ben ik er weer bij
oeh, dat heb ik gelukkig gemist!quote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
God, wat is dit nummer verkracht dit jaar zeg
Dit is erg lekker om naar te luisteren
Houden zoquote:Op zondag 28 december 2008 17:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
oeh, dat heb ik gelukkig gemist!
Nee, gewoon zilverquote:Op zondag 28 december 2008 17:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
toch niet net zo goud he als dat plaatje???
enne tot vanavond.... je zal deze vraag dus wel niet lezen
Nee, want dan zou je hem op kunnen zoeken en dat wil je echt nietquote:Op zondag 28 december 2008 17:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat Simply red m verkracht heeft he...
quote:Op zondag 28 december 2008 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je hem op kunnen zoeken en dat wil je echt niet
ja dus![]()
quote:God: It's a pity you didn't sign The Smiths..
But you were right about Mick Hucknall;
His music's rubbish and he's a ginger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |