Vreselijk irritant inderdaad, maar gelukkig is de reclame vrij snel te herkennen door de diepe ademhaling van die knakker die zo loopt te schreeuwen.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijk irritant inderdaad, maar gelukkig is de reclame vrij snel te herkennen door de diepe ademhaling van die knakker die zo loopt te schreeuwen.
Dat vind ik nou echt een #%%$^ reclame. Blij dat ik die net gemist heb.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een #%%$^ reclame. Blij dat ik die net gemist heb.
Dat meen je nietquote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Maar er is nu een nieuwe irritante reclame.
hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! AAAAAAAAAAH irritant is die.
Voor een hoestdrankje bij vastzittende hoestquote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Maar er is nu een nieuwe irritante reclame.
hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! AAAAAAAAAAH irritant is die.
Ik heb hier ook weer problemenquote:
Gelukkig komt die reclame niet heel vaak langs, maar irritant is 'ie wel.quote:
Bij de eerste horen had ik zo iets van 'weer een irritante reclame'quote:Op zondag 28 december 2008 21:08 schreef JJH het volgende:
Voor een hoestdrankje bij vastzittende hoest
De éérste keer moest ik trouwens wel lachen.
Niet overdrijven hequote:
Juist als artiest vind ik 'm echt te gek. Echt goede platen heeft hij gemaakt en ook deze plaat is toch niet eens zo verkeerdquote:Op zondag 28 december 2008 21:10 schreef Seam het volgende:
Niet overdrijven he![]()
Het blijft Justin![]()
Als persoon is hij wel cool, maar als artiest
Dat zekerquote:Op zondag 28 december 2008 21:12 schreef JJH het volgende:
Is die gemilieterde ex boyband knakker nog bezig?
Vind zijn muziek dus echt niks. Doe mij maar met echte gitaren en drumstellen en piano's
paar van zijn liedjes vind ik echt wel te pruimen, zoals Love stonedquote:Op zondag 28 december 2008 21:12 schreef JJH het volgende:
Is die gemilieterde ex boyband knakker nog bezig?
Vind zijn muziek dus echt niks. Doe mij maar met echte gitaren en drumstellen en piano's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |