abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2009 @ 08:12:23 #151
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_64675721
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:39 schreef Erasmo het volgende:
Proefballon!

[ afbeelding ]

Men neme een handvol fokkers, een hoop flitsers die op draadloos staan en een fotograaf. Zet het op bv. de Dam neer en neem foto's. Ik ben wel benieuwd hoe een druk plein oid eruit ziet als je het met pakweg 30 flitsers belicht
Dit hebben we vorig jaar gedaan met het chinees nieuwjaar en Den Haag bij nacht meet.
Waren wel eens waar geen 20 flitsers maar wel een stuk of 8.
Gaf wel een leuk effect.
  FOK!fotograaf maandag 5 januari 2009 @ 08:17:49 #152
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_64675755
Goedesmorgens deze morgen.... Geloof dat ze hier op het werk de knop van de verwarming niet kunnen vinden... zit kou te lijden hier. zelfs in mijn koffie drijven de ijsklontjes!!
pi_64675938
Mogguh

Zit al sinds 7 uur op kantoor. Goed begin van het nieuwe jaar
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_64676737
Ja, en ik mag naar de oogarts met een mogelijke irisontsteking. Geweldig begin van het jaar
pi_64676784
Owja, er ligt hier trouwens een 10cm sneeuw. Heb mijn auto staan uitgraven
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 09:44:50 #156
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64676958
quote:
Op maandag 5 januari 2009 09:35 schreef EchnaDarr het volgende:
Owja, er ligt hier trouwens een 10cm sneeuw. Heb mijn auto staan uitgraven
hier ook, we zijn al richting de 15 aan het gaan

[ Bericht 5% gewijzigd door Ynske op 05-01-2009 10:14:30 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf maandag 5 januari 2009 @ 10:50:54 #157
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_64678498
quote:
Op maandag 5 januari 2009 09:33 schreef EchnaDarr het volgende:
Ja, en ik mag naar de oogarts met een mogelijke irisontsteking. Geweldig begin van het jaar
Dat lijkt mij pijnlijk.....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 11:03:16 #158
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64678891
quote:
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

beterschap
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64679386
quote:
Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:

[..]

hier ook, we zijn al richting de 15 aan het gaan

[ afbeelding ]
Het is hier sneeuwvrij
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_64679395
quote:
Beterschap, man
  maandag 5 januari 2009 @ 11:39:19 #161
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_64679923
quote:
Op maandag 5 januari 2009 11:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het is hier sneeuwvrij
Idd, zie niks
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 5 januari 2009 @ 11:58:00 #162
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_64680540
Sneeuw???
Hier schijnt de zon volop
  maandag 5 januari 2009 @ 12:03:38 #163
52229 Chanty
pi_64680768
quote:
Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef -Robbedoes- het volgende:
Sneeuw???
Zelfs dat niet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 12:04:39 #164
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64680799
hmmm eens kijken of mn schaatsen nog geslepen moeten worden, anders zometeen maar ff richting de vijver hier
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64680964
Fantastisch, ik zit er weer een paar weken aan vast 2 tot 6 om precies te zijn. Voorlopig mag ik niet autorijden, werken gaat amper, lezen kan ik ook wel vergeten. Dat wordt de komende tijd veel series downloaden

Thanks voor alle steuntjes in de rug hierzo
pi_64681137
quote:
Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef -Robbedoes- het volgende:
Sneeuw???
Ik moest krabben vanmorgen
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_64681346
Gisterenavond naar Tarzan geweest, waar we 1e rij in de loge zaten dus alle acteurs liepen voor ons langs en een paar apen vielen mijn moeder nog lastig
Daarna een hotelovernachting aan zee gehad en nu weer lekker thuis, geen colleges vanmiddag want heb geen zin om door de sneeuw te gaan
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 12:50:55 #168
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64682409
quote:
Op maandag 5 januari 2009 12:09 schreef EchnaDarr het volgende:
Fantastisch, ik zit er weer een paar weken aan vast 2 tot 6 om precies te zijn. Voorlopig mag ik niet autorijden, werken gaat amper, lezen kan ik ook wel vergeten. Dat wordt de komende tijd veel series downloaden

jeetje, is niet niks, gaat t wel weer vanzelf over?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64686532
quote:

maar hoe komt dat dan?

sterkte inidergeval.
Every war is different, every war is the same.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:09:10 #170
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_64687363
quote:

Dan is FOK nu dus ook passé
Maar mocht je dit nog lezen dan wens ik je sterkte met het herstel
  maandag 5 januari 2009 @ 16:18:42 #171
52229 Chanty
pi_64690471
Beterschap Echna

Net een lange mail naar de coordinator van de masterfase gestuurd. Had vandaag met een vriendin en poging gedaan eea uit te zoeken tav de master en de vakken die we daarvoor moeten kiezen. MIJN HEMEL! wat een hel Dan hebben ze speciaal een bepaalde periode vrij gehouden voor het volgen van bepaalde te kiezen vakken, worden de vakken die ik interessant vind niet in die periode gegeven maar in de periode daarna, waarin ik aan mijn afstuderen moet werken. En laat het nou fijn zo zijn geregeld dat je niet aan je afstuderen mag beginnen als je niet alle vakken gehaald hebt. Lekker handig!
pi_64691742
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef Chanty het volgende:
Beterschap Echna

Net een lange mail naar de coordinator van de masterfase gestuurd. Had vandaag met een vriendin en poging gedaan eea uit te zoeken tav de master en de vakken die we daarvoor moeten kiezen. MIJN HEMEL! wat een hel Dan hebben ze speciaal een bepaalde periode vrij gehouden voor het volgen van bepaalde te kiezen vakken, worden de vakken die ik interessant vind niet in die periode gegeven maar in de periode daarna, waarin ik aan mijn afstuderen moet werken. En laat het nou fijn zo zijn geregeld dat je niet aan je afstuderen mag beginnen als je niet alle vakken gehaald hebt. Lekker handig!
leuk he school...
  maandag 5 januari 2009 @ 16:48:09 #173
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_64691933
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef Chanty het volgende:
Beterschap Echna

Zo blijf je wel lekker bezig
  maandag 5 januari 2009 @ 17:03:28 #174
52229 Chanty
pi_64692631
Mja behalve dat dit mijn tweede studie is en ik alles gewoon binnen de tijd wil afronden. Dus ik wil uiterlijk augustus 2010 klaar zijn anders wordt het een te duur grapje. Heb volgend jaar geen lening en ov meer namelijk. Heb dus flink zitten puzzelen en hoop dat het zo kan en mag en vooral dat ik dat ook trek want het gaat een beetje druk worden hier en daar
pi_64697836
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:03 schreef Chanty het volgende:
Mja behalve dat dit mijn tweede studie is en ik alles gewoon binnen de tijd wil afronden. Dus ik wil uiterlijk augustus 2010 klaar zijn anders wordt het een te duur grapje. Heb volgend jaar geen lening en ov meer namelijk. Heb dus flink zitten puzzelen en hoop dat het zo kan en mag en vooral dat ik dat ook trek want het gaat een beetje druk worden hier en daar
Vergeet niet dat er dan ook deel aftrekbaar is voor de belasting
pi_64698472
Thanks voor alles mensen, deze steun doet me goed!

@Ynske, met de hulp van 2 verschillende oogdruppels en zalf voor 's nachts moet het wel weer over gaan.

@dekkered: hoe het komt, geen idee, misschien een genetische gevoeligheid + verkeerde tijd om een bepaalde bacterie tegen te komen

@-Robbedoes-: ik mag gelukkig nog wel wat lezen. in hapjes van een kwartier kan ik wel achter een pc zittten, maar niet te lang en niet te vaak.

Anyway, ik zit er nu wel grappig bij. Heb nu een zonnebril gesloopt zodat het donkere glas nu enkel voor het zieke oog zit. Kleine complicatie is namelijk toegenome lichtgevoeligheid
pi_64699041
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:16 schreef EchnaDarr het volgende:
Thanks voor alles mensen, deze steun doet me goed!

@Ynske, met de hulp van 2 verschillende oogdruppels en zalf voor 's nachts moet het wel weer over gaan.

@dekkered: hoe het komt, geen idee, misschien een genetische gevoeligheid + verkeerde tijd om een bepaalde bacterie tegen te komen

@-Robbedoes-: ik mag gelukkig nog wel wat lezen. in hapjes van een kwartier kan ik wel achter een pc zittten, maar niet te lang en niet te vaak.

Anyway, ik zit er nu wel grappig bij. Heb nu een zonnebril gesloopt zodat het donkere glas nu enkel voor het zieke oog zit. Kleine complicatie is namelijk toegenome lichtgevoeligheid
ok raar maar waar
  maandag 5 januari 2009 @ 20:01:01 #178
52229 Chanty
pi_64700632
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:03 schreef Fonzie27 het volgende:

[..]

Vergeet niet dat er dan ook deel aftrekbaar is voor de belasting
oh vertel??? zou de belastingdienst toch nog ergens goed voor zijn?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 20:09:44 #179
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64701100
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Chanty het volgende:

[..]

quote:
Studeren om verder of hogerop te komen in uw werk loont. Niet alleen verbetert u uw kansen op de arbeidsmarkt en uw inkomenspositie, de overheid betaald een fors gedeelte mee. Dit is mogelijk door de regeling “aftrek studiekosten of andere scholingskosten”. Dit geld niet alleen voor uw huidige werk maar ook eventueel toekomstig werk

Wie in 2007 een opleiding of studie volgde voor zijn werk mag de uitgaven hiervoor, zoals lesgeld en de uitgaven voor boeken, onder bepaalde voorwaarden aftrekken als persoonsgebonden aftrek.

Voorwaarden

* De opleiding of studie was gericht op uw beroep of werk;
* De uitgaven, verminderd met eventuele vergoedingen (bijv. van uw werkgever) gaan het drempelbedrag van ¤ 500 te boven. Alles boven dit drempelbedrag mag u aftrekken. Meestal geldt een maximaal aftrekbedrag van ¤ 15.000;
* U of uw fiscale partner heeft de uitgaven voor uw studie gedaan.

Zie ook Toelichting belastingdienst

De volgende kosten mag u meetellen:

* kosten voor studieboeken of vakliteratuur;
* afschrijving duurzame zaken. De afschrijving van een duurzame zaak behoort uitsluitend tot de studiekosten voor zover u die zaak gebruikt voor de opleiding of studie. Hierbij moet u rekening houden met de restwaarde en de levensduur. Voor computers en randapparatuur geldt een levensduur van 3 jaar en een restwaarde van 10%;
* lesgeld.

De volgende kosten mag u niet meetellen:

* uitgaven voor levensonderhoud, bijvoorbeeld huisvesting, voeding en kleding;
* reis- en verblijfkosten;
* rente voor studieschulden;
* uitgaven voor studiereizen of excursies;
* uitgaven voor een werk- of studeerruimte (ook niet de inrichting daarvan).
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64701168
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Chanty het volgende:

[..]

http://financieel.infonu.(...)ek-studiekosten.html
http://www.fiscalassistance.nl/studie.htm
http://www.uu.nl/uupublis(...)osten/27632main.html

Je moet wel inkomsten hebben gehad:
quote:
Persoonlijke situatie
Of je daadwerkelijk in aanmerking komt voor het aftrekken van studiekosten hangt af van je persoonlijke situatie. Heb je naast je studiefinanciering geen inkomsten gehad die belastbaar zijn voor de inkomstenbelasting, dan hoef je geen belasting te betalen en is aftrek dus niet aan de orde.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:12:36 #181
52229 Chanty
pi_64708102
Ja maar lieve schatten Ik ben voltijd student, ik werk niet. Oh jawel ik verdien 200 euro per maand met schoonmaken zodat brood op de plank heb maar dat heeft niets te maken met mijn studie Die vlieger gaat dus niet op.
pi_64711894
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Chanty het volgende:
Ja maar lieve schatten Ik ben voltijd student, ik werk niet. Oh jawel ik verdien 200 euro per maand met schoonmaken zodat brood op de plank heb maar dat heeft niets te maken met mijn studie Die vlieger gaat dus niet op.
Niet geschoten is altijd mis Bekijk mijn tweede of derde link even. Die hebben het echt specifiek over studenten volgens mij
pi_64717911
Goedemorgen
Vandaag een vrije dag maar mag wel een betoog gaan schrijven van ongeveer 1000 woorden wat nooit een echt betoog kan worden door het onderwerp
pi_64718617
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Chanty het volgende:
Toch zou ik hem even goed doorlezen, volgens mij kun je die vlieger wel eens laten stijgen volgend jaar.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 09:28:25 #185
52229 Chanty
pi_64718909
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 08:16 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Vandaag een vrije dag maar mag wel een betoog gaan schrijven van ongeveer 1000 woorden wat nooit een echt betoog kan worden door het onderwerp
Waar moet t over gaan?

@P en fon: proberen kan altijd ja. Ik zal mijn vriend er maar eens naar laten kijken want voor dit soort dingen ben ik echt te dom
pi_64719003
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:28 schreef Chanty het volgende:

[..]

Waar moet t over gaan?

@P en fon: proberen kan altijd ja. Ik zal mijn vriend er maar eens naar laten kijken want voor dit soort dingen ben ik echt te dom
De 3 opvoedingsstijlen en dan de relatie tussen de opvoedingsstijlen en culturele achtergrond
Maar goed ben al over de helft alleen of het echt een betoog is.....
We moesten eerste stijlen omschrijven en dat heb ik gedaan en nu ben ik bezig met vergelijkingen
  dinsdag 6 januari 2009 @ 09:38:01 #187
52229 Chanty
pi_64719108
Hnmmm dat lijkt mij toch juist een goed onderwerp voor een betoog. Beargumenteren dat een of meerdere opvoedingsstijlen wel of juist geen relatie hebben met de culturele achtergrond.
pi_64719250
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:38 schreef Chanty het volgende:
Hnmmm dat lijkt mij toch juist een goed onderwerp voor een betoog. Beargumenteren dat een of meerdere opvoedingsstijlen wel of juist geen relatie hebben met de culturele achtergrond.
ja dat wel....maar het omschrijven van de opvoedingsstijlen was erg belangrijk en dat vind ik er juist dan weer niet zo uitgebreid bij horen, maarja het is ook allemaal maar oefenen
  dinsdag 6 januari 2009 @ 09:46:32 #189
52229 Chanty
pi_64719313
Nee dat is inderdaad meer informatief maarja, als ze dat willen
pi_64719554
* PdeHoog heeft zin om wat mensen te slaan....

Wie bied zich aan? Er zijn wat dingen hier op kantoor die niet goed gaan geloof ik En dat op de tweede dag van het nieuwe jaar
pi_64719688
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:55 schreef PdeHoog het volgende:

Wie bied zich aan? Er zijn wat dingen hier op kantoor die niet goed gaan geloof ik En dat op de tweede dag van het nieuwe jaar
* Fonzie27 meldt zich om mee te meppen

Bij mij was het op de eerste dag al raak
pi_64721063
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:00 schreef Fonzie27 het volgende:

[..]

* Fonzie27 meldt zich om mee te meppen

Bij mij was het op de eerste dag al raak
Hehehehe....ik begon hier gister met het uitvoeren van een update Die ging ook niet helemaal vlekkeloos Zo leuk joh....zo'n nieuw jaar en dan net vakantie gehad Kan wel weer een maandje gebruiken
pi_64721092
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:46 schreef Chanty het volgende:
Nee dat is inderdaad meer informatief maarja, als ze dat willen
Nu moet ik alleen nog een conclusie en inleiding gaan verzinnen
Dat is opeens het deel waarbij je moet nadenken, geen zin in
pi_64721385
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:55 schreef PdeHoog het volgende:

Wil best, maar ik heb geen flauw idee wie ik sla totdat ik de persoon hoor
pi_64722522
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hehehehe....ik begon hier gister met het uitvoeren van een update Die ging ook niet helemaal vlekkeloos Zo leuk joh....zo'n nieuw jaar en dan net vakantie gehad Kan wel weer een maandje gebruiken
Had goster twee afspraken en allebei probleemgevallen die niet bij mij horen, heerlijk dat aanhoren dan even
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:45:25 #196
52229 Chanty
pi_64722865
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nu moet ik alleen nog een conclusie en inleiding gaan verzinnen
Dat is opeens het deel waarbij je moet nadenken, geen zin in
ah joh je bent bijna klaar dan kun je gaan feesten
Ik heb net mijn masterplan opgesteld morgen langs de docent.
Nu een planning maken voor het formeel strafrecht tentamen eind van de maand. Het is nogal veel suffe stof maar met 50 pagina's per dag leren zou ik het moeten kunnen redden
pi_64722909
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef Chanty het volgende:

[..]

ah joh je bent bijna klaar dan kun je gaan feesten
Ik heb net mijn masterplan opgesteld morgen langs de docent.
Nu een planning maken voor het formeel strafrecht tentamen eind van de maand. Het is nogal veel suffe stof maar met 50 pagina's per dag leren zou ik het moeten kunnen redden
Masterplan dat klinkt slim succes bij de docent morgen
En ik ben klaar
En planning.....oja ik heb over 2 en 3 weken ook tentamens

Maar nu eerst nog een dagje relaxen en zometeen fotos inplakken in mijn Londen album
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:51:08 #198
52229 Chanty
pi_64725086
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Masterplan dat klinkt slim succes bij de docent morgen
En ik ben klaar
En planning.....oja ik heb over 2 en 3 weken ook tentamens

Maar nu eerst nog een dagje relaxen en zometeen fotos inplakken in mijn Londen album
wow jij bent goed Volgens mij kom ik pas toe aan foto's 'plakken' als ik 80 ben
Enneh: het is gewoon een plan hoe ik mijn master volgend jaar wil indelen en wat ik er dit jaar al aan ga doen. Valt dus wel mee met de slimheid t klinkt alleen masterlijk cool
  woensdag 7 januari 2009 @ 00:05:07 #199
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_64753686
waarom hebben we opeens een welkoms en afscheid topic in 1?
kosten topics tegenwoordig geld om te openen? of was dit makkelijker modden?
vind het wat raar.

maar ach ik zal wel aan het zeuren zijn......
pi_64758421
mogguh mensen

erg brak geslapen, twijfel of ik nu nog slaap of wakker ben...
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:45:04 #201
52229 Chanty
pi_64758639
Ik slaap in ieder geval nog
pi_64760719
Mogguh Net naar de garage omdat ik gister tot de conclusie kwam dat er iets los hing onder mijn auto Het viel gelukkig mee. Het was het hitteschild van de katalysator maar. Dat hebben ze nu weggesloopt (had ik zelf ook wel kunnen doen voor EUR 15 ) en niet vervangen. Was niet nodig. Dan vraag ik je dus: waarom stoppen ze het er dan onder
pi_64761119
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh Net naar de garage omdat ik gister tot de conclusie kwam dat er iets los hing onder mijn auto Het viel gelukkig mee. Het was het hitteschild van de katalysator maar. Dat hebben ze nu weggesloopt (had ik zelf ook wel kunnen doen voor EUR 15 ) en niet vervangen. Was niet nodig. Dan vraag ik je dus: waarom stoppen ze het er dan onder

omdat het merk waar je auto van is het wel nodig vindt?
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:40:28 #204
52229 Chanty
pi_64761400
Zodat het eraf kan donderen en jij naar de garage gaat om daar geld uit te geven Is goed voor de markt
pi_64761432
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:31 schreef dekkered het volgende:

[..]

omdat het merk waar je auto van is het wel nodig vindt?
Blijkbaar
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:40 schreef Chanty het volgende:
Zodat het eraf kan donderen en jij naar de garage gaat om daar geld uit te geven Is goed voor de markt
Blij dat ik de economie support met deze actie
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:28:23 #206
52229 Chanty
pi_64763016
OMG pak ik net de afstandsbediening van tafel zie ik ineens dat er een web is gespannend van de droppot naar de andere afstandsbedieningen en dat er in dat weg allemaal kleine babyspinnen krioelen brrrrrrrrr kriebels Ik hou niet van spinnen. En kleine spinnen gaan nog maar niet als ze met een stuk of 100 zijn

weggezogen. Ik ben dapper brrrrrr
pi_64763061
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef Chanty het volgende:
OMG pak ik net de afstandsbediening van tafel zie ik ineens dat er een web is gespannend van de droppot naar de andere afstandsbedieningen en dat er in dat weg allemaal kleine babyspinnen krioelen brrrrrrrrr kriebels Ik hou niet van spinnen. En kleine spinnen gaan nog maar niet als ze met een stuk of 100 zijn

weggezogen. Ik ben dapper brrrrrr
Wow....dat was een mooie geweest voor macrofotografie
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:48:21 #208
52229 Chanty
pi_64763709
Dat zei rob ook maar ik durf daar niet zo dicht op te komen heb de tafel gezogen met een halve meter stang ertussen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 7 januari 2009 @ 11:51:39 #209
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64763845
maar waar komen die dan ineens vandaan?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64768628
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef Ynske het volgende:
mischien de kou van buiten dat ze naar binnen komen
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:06:00 #211
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_64768696
Spinnen zijn liev!
pi_64774351
Ahh waarom is er altijd de twijfel of je de juiste studie gekozen hebt?
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:11:08 #213
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_64774390
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef Miss_S het volgende:
Enlighten us!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 7 januari 2009 @ 16:11:55 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64774424
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef Miss_S het volgende:
welke studie heb je gekozen? en waarom twijfel je?

hier nooit die twijfel gehad
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64774457
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Enlighten us!
Samen met 2 meiden van mijn studie zijn we bij een college van culturele antropologie gaan zitten (doen nu pedagogische wetenschappen) en dat komt nu ook wel erg interessant over.....
pi_64774522
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef Ynske het volgende:

[..]

welke studie heb je gekozen? en waarom twijfel je?

hier nooit die twijfel gehad
Omdat ik nogal een brede interesse heb en misschien iets te snel van hbo pedagogiek naar de uni overgestapt zonder naar andere richtingen te kijken...
Maarja vind mezelf eigenlijk ook wel weer te oud (bijna 21) om weer opnieuw te beginnen
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:16:00 #217
52229 Chanty
pi_64777437
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef Ynske het volgende:
Ik gok uit mama spin

Gisteren in ieder geval alle afstandsbedieningen nog spinvrij in handen gehad en de tafel opgeruimd. Dus ze moeten er vannacht gedeponeerd zijn Ik heb de rest van de middag jeuk gehad

En mijn masterplan is goedgekeurd De docent was aangenaam verrast dat ik er nu al mee kwam, volgens mij was ik de eerste Ach ja, beter te vroeg dan te laat

@Miss_S: er zijn zoveel leuke dingen. Elke opleiding heeft hele toffe vakken en ook heel veel niet toffe vakken. Maar je moet natuurlijk gewoon kijken wat je wilt gaan doen qua werk en welke opleiding daar het beste bij past. Verder ben je vrij om zoveel vakken ernaast te volgen als je wilt. Dus je kunt altijd nog kijken wat je aan vakken aanspreekt bij antropologie en die ook volgen. En als je heel hip bent doe je gewoon twee universitaire studies naast elkaar (vriendin van me doet dat, ppfff volgens mij echt geen doen!) Verder ben je nooit te oud om opnieuw te beginnen, zou zelf alleen zeggen dat het zonde is van alles wat je nu al bereikt hebt. Maar werken kun je nog lang genoeg. Daarom ben ik met 22 ook nog fijn een tweede studie gestart.Je kunt natuurlijk ook criminologie gaan doen, dan heb je van alle vakgebieden wat
pi_64777528
2 studies gaat mij echt niet lukken zo slim ben ik niet
En gefeliciteerd met je masterplan
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:22:14 #219
52229 Chanty
pi_64777681
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:18 schreef Miss_S het volgende:
2 studies gaat mij echt niet lukken zo slim ben ik niet
En gefeliciteerd met je masterplan
Ik snap ook niet hoe ze het doet hoor Ben allang blij dat ik nu nog op schema lig en hoop dat ik dat kan blijven volhouden gezien hetgeen er op me af gaat komen de komende 1,5 jaar
  FOK!fotograaf woensdag 7 januari 2009 @ 19:19:23 #220
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_64782090
Misschien is dit leuk voor wat mensen van FOT:
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/538

Zijn wat leuke boeken m.b.t. wat bewerkingssoftware te winnen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_64783405
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:19 schreef Xilantof het volgende:

Thanks voor de tip, ingevuld heeft!
pi_64784530
quote:

Altijd leuk, even kijken
pi_64785826
quote:

thx ook ff ingevult
  donderdag 8 januari 2009 @ 07:51:57 #224
52229 Chanty
pi_64799087
Eens kijken hoe vaak ik ga vallen onderweg naar Delft Gisteren moest ik ook al fietsen met beleid (2 keer bijna onderuit alsnog) en dat was maar 5 minuten
pi_64799912
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 07:51 schreef Chanty het volgende:
Eens kijken hoe vaak ik ga vallen onderweg naar Delft Gisteren moest ik ook al fietsen met beleid (2 keer bijna onderuit alsnog) en dat was maar 5 minuten
Het is nu 09:04, ben ik wel benieuwd hoe vaak , of is het goed gegaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')