Zo gek zie ik er toch ook weer niet uit hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:57 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
je bent toch niet gaan zwemmen ?
Ik zie alleen niemand zwemmenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo gek zie ik er toch ook weer niet uit heAangezien de heren crew niet hard opschieten met het plaatsen van de foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben het nieuwe jaar dus goed begonnen met fotograferen
Het merendeel kwam ook niet verder dan pak'em beet de kniequote:
geef ze ook geen ongelijk, moet er echt ff niet aan denkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het merendeel kwam ook niet verder dan pak'em beet de knie
Dat ziet er errug ok uit, Miss_Squote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:12 schreef Miss_S het volgende:
Lekkere eigengemaakte sushi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was echt lekker![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:12 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was echt lekker![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het bij PKFotografie een keer gemaakt met gerookte zalmquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:55 schreef Ynske het volgende:
maak je dan ook sushi zonder vis?
rauwe vis krijg ik echt niet weg, maar met komkommer en stukkies wortel erin is ook erg lekker
Dealquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:54 schreef Miss_S het volgende:
Dankjewel
Dus we doen een keer een sushimeet?
Zonder vis kan ook zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:55 schreef Ynske het volgende:
maak je dan ook sushi zonder vis?
rauwe vis krijg ik echt niet weg, maar met komkommer en stukkies wortel erin is ook erg lekker
t enige van vis dat ik echt kwijtraak is iets als vissticks, kibbeling, scholletje uit de friturequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het bij PKFotografie een keer gemaakt met gerookte zalm
zie ik het nou goed dat je van die nep krab gebruikt? echte krab is lekkerderquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:12 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was echt lekker![]()
[ afbeelding ]
feliquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:17 schreef PdeHoog het volgende:
Didotcicero is jarig vandaag, mensenFeli Didot
maar minder voorradig in supermarktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
zie ik het nou goed dat je van die nep krab gebruikt? echte krab is lekkerder
daarom moet je die zelf vangenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:43 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
maar minder voorradig in supermarkt
als je weet hoe verse goeie krab smaakt wil je echt niet meer van die nep zooi.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:58 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
noordzeekrab, op een sushi?
geef maar de supermarkt versie,
misschien, maar ben geen echte krabeter.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:10 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je weet hoe verse goeie krab smaakt wil je echt niet meer van die nep zooi.
maar zalm endergelijke is ook lekker horquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
misschien, maar ben geen echte krabeter.
namaak vond ik niet lekker, krab soep vond ik niet lekker, en puur heb ik nog nooit gehad
dus niet echt een oordeel over
ik wil tonijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar zalm endergelijke is ook lekker hor
als het maar goed smaaktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:22 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is makkelijker te krijgen dan krab
Mogguhquote:
Neem jij de echte krab mee naar de sushimeet dan maak ik er sushi vanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
zie ik het nou goed dat je van die nep krab gebruikt? echte krab is lekkerder
zal kijken wat ik kan doen als ik komquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Neem jij de echte krab mee naar de sushimeet dan maak ik er sushi van
altijd lastig...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:03 schreef Marc H het volgende:
<<<=== Ikoon is dood
Al mijn foto's zijn offline zelfs mijn ikoontje werkt niet meer. Ik ben van webhosting veranderd. Zat eerst bij Lycos, en die gingen ermee stoppen, dus moest ik een nieuwe webhosting zoeken. Gisteren is de webhosting overgegaan naar mijn nieuwe provider, En ik moet mijn nieuwe site nog uploaden. Eerst maar eens zorgen dat de mail weer werkt.
Nou doet de plaat van de telegraaf me meer dan deze man in het middenquote:
Vind je het gek als ik dat heel normaal vind?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:15 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Nou doet de plaat van de telegraaf me meer dan deze man in het midden
Lijkt me wel een ludieke actiequote:Op zondag 4 januari 2009 13:25 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ja ik had niet het idee dat we massaal opzoek gaan naar de naam van deze man.....
klopt maar deze zat in hetzelfde scherpe rijtje zeg maarquote:Op zondag 4 januari 2009 12:57 schreef Chanty het volgende:
De oplettende kijker ziet zeker 8 9 mensen teruglopen
Uhuhquote:Op zondag 4 januari 2009 13:15 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Nou doet de plaat van de telegraaf me meer dan deze man in het midden
Damn, wat doe jij dan ook buiten?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:55 schreef Ynske het volgende:
hmmm, net tot 4 keer toe de grond van dichtbij bekeken, gelukkig zat camera in tas op mn rug. stomme gemeente, de stoep daar kun je niet op lopen door de dikke ijslaag, en de straat? die is nog gladder dan glad
kwas even gaan uitwaaien in t Gaiaparkquote:
mn nieuwe broek is kapotquote:Toch geen blijvende schade opgelopen hopelijk?
Gelukkig, niets blijvendsquote:Op zondag 4 januari 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
mn nieuwe broek is kapotmn beide knieën geschaafd en mn wijsvinger voelt aan alsof er iemand met een hamer opgeslagen heeft
verder gaat t wel
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:42 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat, heel de vakantie geen foto's gemaakt? Schandaligs.
Ja. Zeker wetenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:42 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat, heel de vakantie geen foto's gemaakt? Schandaligs.
Nicequote:Op zondag 4 januari 2009 18:04 schreef Chanty het volgende:
Net besteld 70x50 op canvas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is de woonkamer volgende week ook helemaal af
trustequote:Op zondag 4 januari 2009 18:21 schreef Erasmo het volgende:![]()
Net terug uit Cuba![]()
[ afbeelding ]
En nu eerst slapen wan ik heb een jetlag van hier tot Ginder
Laat ik nou denken dat je in de Gaza strook stondquote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe gaat de landmacht met het file-probleem om? Nou zo......
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:51 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Laat ik nou denken dat je in de Gaza strook stond
Ik zeg morgenochtend laten rijden die hapquote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe gaat de landmacht met het file-probleem om? Nou zo......
[ afbeelding ]
Graagquote:Op zondag 4 januari 2009 21:56 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Ik zeg morgenochtend laten rijden die hap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |