quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:43 schreef CompuMess het volgende:
Gelukkig nieuwjaar y'all!
[ afbeelding ]
(vers van daarnet...)
Nog last van de sjampie van vannacht?quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:23 schreef Fonzie27 het volgende:
Beste wensen allen!
@Ronaldv: moest het even een aantal x lezen wat er nu staat
* Fonzie27 heeft de wodka weer gevonden maar ook de gevolgen daarvan
pff, het waren maar 3 glazen maar koppijn is wel gegarandeerd daarvoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog last van de sjampie van vannacht?
pfff en hoelaat was je gaan pitten?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ik liep vanmorgen om 9 uur al rondKwart over 10 de deur uit. Half 12 op het strand in Scheveningen
Kwart over 2quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
pfff en hoelaat was je gaan pitten?
knap, mijn ogen zaten nog echt wel dicht om 9 uurquote:
Die van mij waren helaas al openquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
knap, mijn ogen zaten nog echt wel dicht om 9 uur
je bent toch niet gaan zwemmen ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ik liep vanmorgen om 9 uur al rondKwart over 10 de deur uit. Half 12 op het strand in Scheveningen
Zo gek zie ik er toch ook weer niet uit hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:57 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
je bent toch niet gaan zwemmen ?
Ik zie alleen niemand zwemmenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo gek zie ik er toch ook weer niet uit heAangezien de heren crew niet hard opschieten met het plaatsen van de foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben het nieuwe jaar dus goed begonnen met fotograferen
Het merendeel kwam ook niet verder dan pak'em beet de kniequote:
geef ze ook geen ongelijk, moet er echt ff niet aan denkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het merendeel kwam ook niet verder dan pak'em beet de knie
Dat ziet er errug ok uit, Miss_Squote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:12 schreef Miss_S het volgende:
Lekkere eigengemaakte sushi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was echt lekker![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:12 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was echt lekker![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het bij PKFotografie een keer gemaakt met gerookte zalmquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:55 schreef Ynske het volgende:
maak je dan ook sushi zonder vis?
rauwe vis krijg ik echt niet weg, maar met komkommer en stukkies wortel erin is ook erg lekker
Dealquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:54 schreef Miss_S het volgende:
Dankjewel
Dus we doen een keer een sushimeet?
Zonder vis kan ook zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:55 schreef Ynske het volgende:
maak je dan ook sushi zonder vis?
rauwe vis krijg ik echt niet weg, maar met komkommer en stukkies wortel erin is ook erg lekker
t enige van vis dat ik echt kwijtraak is iets als vissticks, kibbeling, scholletje uit de friturequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het bij PKFotografie een keer gemaakt met gerookte zalm
zie ik het nou goed dat je van die nep krab gebruikt? echte krab is lekkerderquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:12 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was echt lekker![]()
[ afbeelding ]
feliquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:17 schreef PdeHoog het volgende:
Didotcicero is jarig vandaag, mensenFeli Didot
maar minder voorradig in supermarktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
zie ik het nou goed dat je van die nep krab gebruikt? echte krab is lekkerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |