Dan ben ik toch wel heeeeeeel nieuwsgierig hoe jij bechamelsaus hebt kunnen maken zonder the key-ingredient????quote:Op zondag 28 december 2008 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De melk weglaten is geen optie?
Want ik heb wel eens "bechamelaus" gemaakt zonder melk, omdat deze op was.
sojamelk.quote:Op zondag 28 december 2008 16:11 schreef z80 het volgende:
ik ook.
ik kan niet tegen melk.
dus ben benieuwd wat ik als vervanger kan gebruiken.
Maar dan kan je toch ook geen boter gebruiken?quote:Op zondag 28 december 2008 16:11 schreef z80 het volgende:
ik ook.
ik kan niet tegen melk.
dus ben benieuwd wat ik als vervanger kan gebruiken.
wat dan? de melk uit een bechamelsaus?quote:Op zondag 28 december 2008 16:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik laat het altijd weg omdat ik het niet lekker vind.
Er bestaat wel zoiets als lactosevrije boter. En eventueel kan je met (lactosevrije) margarine ook een roux maken hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch ook geen boter gebruiken?
Ik laat de bechamelsaus weg uit m'n lasagne.quote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef David het volgende:
[..]
wat dan? de melk uit een bechamelsaus?
Maar wat komt er dan in de plaats? Of smijt je simpelweg een dikke roux in je lasagne?
Oke, dat wist ik nietquote:Op zondag 28 december 2008 17:29 schreef David het volgende:
[..]
Er bestaat wel zoiets als lactosevrije boter. En eventueel kan je met (lactosevrije) margarine ook een roux maken hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |