Ach gossie, dat is ook zielig ookquote:Op zondag 28 december 2008 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar ontstoken was het wel. Die kater is alleen lief voor mij en mijn vriend. Verder vertrouwd ie niemand. Daarom vond ik het extra moeilijk om hem in dat mandje te proppen. De laaste keer was dat ik hem uit het asiel haalde. Gaat goed denk ik. medicijnen gehad en die zijn binnen gebleven.
Pffffffffff huisdieren
quote:Op zondag 28 december 2008 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
De hele wii is kinderachtig, daarom is 't zo ontzettend gaaf.
Moest nog aan LS denken met zijn ziek beestje. Toen zei ik nog jemig moet er niet aan denken om die kater naar de arts te brengen. Volgens mij leest ie mee op fokquote:
En op de vijver en sloten die geen kans krijgen om dicht te vriezen omdat sommigequote:Op zondag 28 december 2008 19:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er moet een hek om friesland.
Is die kermis er nog in Cambrills? Was toch een vaste kerms?quote:Op zondag 28 december 2008 19:54 schreef hondjes het volgende:
waren in Cambrils, boten kijken, en hebben in visrestaurant gegeten
alleen hou ik niet van vis, dus werd het spaghetti.
is dit belangrijk, neen, wou ook even gewoon wat neerzetten.
Wat ik mij herinner als je door Cambrills rijdt, dat dan de weg naar rechts afbuigt en aan de linkerkant had je die kermis.quote:Op zondag 28 december 2008 19:58 schreef hondjes het volgende:
geen kermis gezien, waar staat hij dan...
Hij bedoeld ws dit http://www.portaventura.es/quote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef hondjes het volgende:
bij laatste rontonde en dan rechts naar de 340E, neen, geen kermis
Toen wij vorige week thuiskwamen na een dagje Brugge vond ik op verschillende plaatsen kleine bloedspettertjes. Op de kamerdeur, keukendeurtjes, keukenraam, enz. Ik snapte er niets vanquote:Op zondag 28 december 2008 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Moest nog aan LS denken met zijn ziek beestje. Toen zei ik nog jemig moet er niet aan denken om die kater naar de arts te brengen. Volgens mij leest ie mee op fok...
Had ook wel een leren jas en handschoenen aan om hem in dat mandje te proppen..
Port Aventura is ver van na mijn tijd dat ik daar kwam.quote:Op zondag 28 december 2008 20:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij bedoeld ws dit http://www.portaventura.es/
Alles al rond hondjes?
Loopt daar toevallig nog een vrouw rond van om en de bij de 40, die Inge heet?quote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef hondjes het volgende:
bij laatste rontonde en dan rechts naar de 340E, neen, geen kermis
Ben ik geweest, is harstikke leuk, terwijl ik eigenlijk niet van die dingen hou...quote:Op zondag 28 december 2008 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Port Aventura is ver van na mijn tijd dat ik daar kwam.
Wegkeilen kan altijd nog!quote:Op zondag 28 december 2008 20:12 schreef hondjes het volgende:
en kregen de mededeling, dat alles erin bleef, wat wel even handig is, want dan kunnen we even zitten, anders moet ik gelijk op bankstellen uit,
hoorde wel iets, toen we langs reden..zo van..waar blijf je nou...quote:Op zondag 28 december 2008 20:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Loopt daar toevallig nog een vrouw rond van om en de bij de 40, die Inge heet?
Want op die kermis had ik afgesproken met een leuk blond Duits meisje.
Maar mijn ouders wilden toen niet (Toen ik 15 was ofzo) apart voor mij terug naar Cambrills.
Het asfalt is ontzettend versleten op die rotondequote:Op zondag 28 december 2008 20:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Loopt daar toevallig nog een vrouw rond van om en de bij de 40, die Inge heet?
Want op die kermis had ik afgesproken met een leuk blond Duits meisje.
Maar mijn ouders wilden toen niet (Toen ik 15 was ofzo) apart voor mij terug naar Cambrills.
vuilnismannen komen er niet, maar we huren wel een container, om alles weg te donderen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Wegkeilen kan altijd nog!![]()
Succes in ieder geval, zal voor je duimen
is wel het plan, eerst gaan we een keer in de 5 wekenquote:Op zondag 28 december 2008 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Begrijp ik goed dat je richting Spanje gaat hondjes?
Om er definitief te wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |