quote:
Wat??quote:Op zondag 28 december 2008 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Nu we het over Wii-en heben, Guitar Hero komt me trouwens mijn neusgaten uit zeg![]()
Wat een idioot gedoe is dat.
Ja ik kan het niet helpenquote:
Ergens in 't spel, geen ideequote:Op zondag 28 december 2008 19:10 schreef noekje het volgende:
Ik heb het nog gedaan ook. Word ik ook niet wijzer van.
Pietje, waar zijn die opties dan? Moet ik je ophalen uit Nijmegen? Kom je me maar helpen.
Klopt, ik had het over 3 x niksquote:Op zondag 28 december 2008 19:13 schreef Coos het volgende:
Is er geen apart Wii topic?
Hier hoort het n.l. nergens over te gaan!
Ja ik versla iedereen hier!quote:Op zondag 28 december 2008 17:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net nog ge-wii'd, baseball is echt tof.
Hij knippert 3 tellen.quote:Op zondag 28 december 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ergens in 't spel, geen idee. Je moet toch bepaalde dingen doorlopen voordat je 't spel begint, is in alle spellen zo
. Als er ergens staat hoeveel spelers / controllers je wil gebruiken, welke mii's (die pupkes) etc. moet je goed kijken naar opties. Zeker als ie knippert is ie wel aangesloten en kan 't nooit ver zijn
.
Batterijen op?quote:Op zondag 28 december 2008 19:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij knippert 3 tellen.Ik denk niet dat het goed is hoor, Pietje.
![]()
Heeft die niet!quote:Op zondag 28 december 2008 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je de kabel wel goed aangesloten?
http://nintendo.nl/NOE/nl(...)o_the_city_9586.htmlquote:Op zondag 28 december 2008 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 28 december 2008 19:21 schreef Dementor het volgende:
Ik wil stiekem Animal Crossing hebben.
[/quot]
Wat is dat?
quote:Op zondag 28 december 2008 19:21 schreef noekje het volgende:
Omg, jij bent echt een helpdesk van lik m'n Pietje.
Dat ziet er wel grappig en lief uitquote:Op zondag 28 december 2008 19:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://nintendo.nl/NOE/nl(...)o_the_city_9586.html
Sssst!
Waarschijnlijk wel maar ontstoken was het wel. Die kater is alleen lief voor mij en mijn vriend. Verder vertrouwd ie niemand. Daarom vond ik het extra moeilijk om hem in dat mandje te proppen. De laaste keer was dat ik hem uit het asiel haalde. Gaat goed denk ik. medicijnen gehad en die zijn binnen gebleven.quote:Op zondag 28 december 2008 18:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, is het blaasgruis? Zeker bij katers, ouch! Goed dat je er zo snel bij was. Sterkte ermee.
Gek is dat he, dat in stress-situaties gelijk het oude gedrag weer naar boven komt sijpelen maar zijn ze weer uit de stress dan vervallen ze ook weer in hun lieve gedrag.
[..]
Ik heb het nooit gespeeld dus ik heb geen idee.quote:Op zondag 28 december 2008 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er wel grappig en lief uit![]()
Is het niet een beetje kinderachtig?
Verstopte geknoopte piemels iets voor jequote:Op zondag 28 december 2008 19:13 schreef Coos het volgende:
Is er geen apart Wii topic?
Hier hoort het n.l. nergens over te gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |