abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 maart 2002 @ 22:40:48 #1
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_3652845
Ik heb de slaapkamer van mijn vriendin geschilderd en nu hebben we er 2 nachten geslapen maar we hebben beide hoofdpijn. Jullie snappen wel dat ik meer last heb van haar hoofdpijn dan die van mijn eigen Maar is het ongezond om te slapen in een verfverdunnerlucht? Het was trouwens lichtblauwe verf, niet de zware donkere dus (maakt dat wat uit? Zit daar ook betere tinner in? )
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_3652899
Ja het is inderdaad ongezond.
Je had dus een raam open moeten zetten.
En volgens mij maakt het geen reet uit of je nou lichtblauwe of donderblauwe of om mijn part pimpelpaarse verf gebruikt.
pi_3652977
vin et al bijzonder knap dat je kan slapen in die stank... en t lijkt me dat de kleur echt gene fuck uitmaakt
  donderdag 28 maart 2002 @ 22:50:17 #4
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_3652981
Hoe spreek je jouw nickname uit?

Streep?

pi_3653057
Het is niet gezond. En ik spreek uit ervaring. Ik ben nogal snel in m'm huidige flat getrokken en was dus nog aan het schilderen toen ik er al in woonde. Nou m'n neus is niet meer wat ie geweest is! Om over de koppijn inerdaad niet te spreken.
Je lacht je wilt !
pi_3653089
hehe misschien wordt je wel high
  donderdag 28 maart 2002 @ 23:23:36 #7
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_3653358
Kamer schilderen doe ik bij voorkeur voor ik op vakantie ga. De koppijn is niet te harden. Net alsof je teveel gezopen hebt, maar dan zonder dat je de lol ervan gehad hebt. (brak zijn van de drank is eigenlijk wel leuk )

Ik voel me buiten de koppijn ook altijd een beetje dronken en ga ook never auto rijden als ik net in een pas geschilderd gebouw geweest ben. Verder word ik er ook heel knorrig, kortaf en ongeconcentreerd van.

Tips om geen hoofdpijn te krijgen: Gebruik op water gebaseerde verf, ventileer veel en schilder het liefst op een moment dat de ramen wijd open kunnen (goed weer en zo)

Wie heeft dit trouwens nog meer zo erg als ik? Ik voel het binnen 2 minuten in mijn knar als er minder dan een maand geleden geschilderd is.

Je wordt er trouwens idd high van, alleen is die verfverdunner een drug waar je gegarandeerd een bad-trip van krijgt. Niet erg verslavend dus Structureel in die lucht zijn geeft ook hersenbeschadigingen. Sommige schilders krijgen dat. Als je alleen je eigen huisje onderkliedert hoef je daar niet direct bang voor te zijn.

pi_3653414
Soms heb er wel snel last van. Maar het hoeft niet speciaal de verf lucht te zijn. Ik heb het soms ook met rook in nieuwe auto's en bij sommige kunststoffen.

Kan er soms bijna van over m'n nek gaan

Je lacht je wilt !
pi_3653537
daarom moet je ook altijd sochtendsvroeg gaan verven en dan alle ramen open zodat het flink snel droogt (of CV aan).

Teveel verflucht inademen is ongezond, erin slapen...

Kan iemand weer die nieuwsberichten vinden over schilders met hersenproblemen door langdurig inademen van verflucht?

donderdag 28 maart 2002 @ 23:44:01 #10
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_3653600
Ik heb een tijdje geschilderd en je moet niet zeuren.

dat beetje verfverdunner is niks en kan geen kwaad.

wat een gezeur zeg en maar klagen dat iedereen ziek is, ze kunnen nergens meer tegen. Weken lang heel de dag in de Thinnerdamp en ik leeg ook nog steeds dus zo erg kan het nooit zijn.

woensdag 3 april 2002 @ 01:19:40 #11
374 beelzebub
master of disaster
pi_3705024
Ik heb me laten vertellen dat je een glas melk moet drinken na het verven. Of het echt helpt is een ander verhaal.
pi_3714172
Ja het is slecht en je kan er damn wazig van worden kan ik je vertellen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')