Ik voel me buiten de koppijn ook altijd een beetje dronken en ga ook never auto rijden als ik net in een pas geschilderd gebouw geweest ben. Verder word ik er ook heel knorrig, kortaf en ongeconcentreerd van.
Tips om geen hoofdpijn te krijgen: Gebruik op water gebaseerde verf, ventileer veel en schilder het liefst op een moment dat de ramen wijd open kunnen (goed weer en zo)
Wie heeft dit trouwens nog meer zo erg als ik? Ik voel het binnen 2 minuten in mijn knar als er minder dan een maand geleden geschilderd is.
Je wordt er trouwens idd high van, alleen is die verfverdunner een drug waar je gegarandeerd een bad-trip van krijgt. Niet erg verslavend dus Structureel in die lucht zijn geeft ook hersenbeschadigingen. Sommige schilders krijgen dat. Als je alleen je eigen huisje onderkliedert hoef je daar niet direct bang voor te zijn.
Kan er soms bijna van over m'n nek gaan
Teveel verflucht inademen is ongezond, erin slapen...
Kan iemand weer die nieuwsberichten vinden over schilders met hersenproblemen door langdurig inademen van verflucht?
dat beetje verfverdunner is niks en kan geen kwaad.
wat een gezeur zeg en maar klagen dat iedereen ziek is, ze kunnen nergens meer tegen. Weken lang heel de dag in de Thinnerdamp en ik leeg ook nog steeds dus zo erg kan het nooit zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |