Ik ben ff op MP3FM blijven hangenquote:Op zondag 28 december 2008 12:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Roel - vul maar in!![]()
Ik vind hem wel leuk overigens....(Racoon - laugh about it)
Leaf is gewoon een leuk bandjequote:
de eeuwig vermoeiende lijstquote:Op zondag 28 december 2008 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Top 100 allertijden muziek
Ik had het niet over Leaf, maar over REO Speedwagon. Je zal mij niet gauw iets positiefs horen zeggen over Leaf.quote:Op zondag 28 december 2008 12:34 schreef borisz het volgende:
Maar niet voor op de radio, die singles zijn
Het zelfde geldt voor Racoon.
Live zijn die bands beter.
Leaf is inderdaad erg leuk om live te zien... wat betreft Racoon zijn die na Love You More echt doorgeslagen in het maken van kwijlmuziek en is het succes toch aardig naar het hoofd gestegen, zo erg dat Bart v/d Weide het nodig vindt om bij concerten in het Engels tegen het publiek te pratenquote:Op zondag 28 december 2008 12:34 schreef borisz het volgende:
Maar niet voor op de radio, die singles zijn
Het zelfde geldt voor Racoon.
Live zijn die bands beter.
Bijna alles. Maar je kan sowieso niet fout gaan met I believe I can fly en Hello. Of Goodbye Earl, daarvan is het origineel hier niet echt bekend.quote:Op zondag 28 december 2008 12:40 schreef on_air het volgende:
S! S! Me First and the Gimme Gimmes... welke is top voor een maandagochtend?
Mijn post was ook een opmerking na dat bericht van thevulturequote:Op zondag 28 december 2008 12:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik had het niet over Leaf, maar over REO Speedwagon. Je zal mij niet gauw iets positiefs horen zeggen over Leaf.
Aha.quote:Op zondag 28 december 2008 12:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn post was ook een opmerking na dat bericht van thevulture.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |