Bedankt voor de info! En succes iedereen met kaarten halen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:13 schreef Morrigun99 het volgende:
Gve coverart. Ook duidelijk op de film gebaseerd.
Mbt tot de kaartverkoopen; ik had de Melkweg maar even gemaild, omdat er nog niets concreets op hun óf op de site van ticketservice stond. Kreeg dit antwoord:
[..]
Ik hoop dat dit voor iedereen duidelijk is! Suc6 ermee.
Ja, dat ook, en bellen! In dat mailtje staat dat je telefonisch ook kan reserveren. Dus nu vast dat nummer opgeslagen enzo, 4 keer m'n wekker gezet zodat ik tegen die tijd echt wakker benquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:14 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Dan toch maar online die kaarten scoren en bidden dat de site niet plat gaat?
Hehe ben niet de enige die de avond daarvoor uitgaat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:20 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, dat ook, en bellen! In dat mailtje staat dat je telefonisch ook kan reserveren. Dus nu vast dat nummer opgeslagen enzo, 4 keer m'n wekker gezet zodat ik tegen die tijd echt wakker benWaarschijnlijk wel brak, maar dat maakt niets uit!
Nope, ga daarom ook 2 wekkers zettenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Hehe ben niet de enige die de avond daarvoor uitgaat?
Nja, paar vrienden vieren dat hun toetsweek is afgelopen, ik mocht voor de wietvoorraad zorgen, dan heb ik verder gratis drankquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Hehe ben niet de enige die de avond daarvoor uitgaat?
Ik weet niet of je daar vaak kaartjes haalt, maar bij mij lukt het daar nooit. Niet voor concerten en ook niet voor voetbal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:13 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ik twijfel tussen een postkantoor en een free record shop. Ik ga denk ik voor de FRS want ik verwacht dat het daar om 10 uur s'ochtends rustig zal zijn...?
Ik zit ook te twijfelen tussen online en postkantoor, heb een postkantoor op 5 minuten maarja er hoeft daar maar een trage achter de balie te staan...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:54 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar vaak kaartjes haalt, maar bij mij lukt het daar nooit. Niet voor concerten en ook niet voor voetbal.
Je kunt beter naar het postkantoor gaan. Als het daar wat drukker is voor the prodigy tellen ze mensen en printen ze gewoon een hele rits kaartjes uit!
Alleen Mojo verkoopt nog online.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:05 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik dacht dat concertenkaarten sinds kost alleen online te koop waren?!
Is het zeker dat het via het postkantoor kan?
Nou dan wordt het dus het Postkantoor! Ik denk dat ik dit topic morgen pas weer lees, ik wens jullie allen heel veel succes met het bemachtigen van de kaartenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:54 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar vaak kaartjes haalt, maar bij mij lukt het daar nooit. Niet voor concerten en ook niet voor voetbal.
Je kunt beter naar het postkantoor gaan. Als het daar wat drukker is voor the prodigy tellen ze mensen en printen ze gewoon een hele rits kaartjes uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Niet elke GWK vestiging heeft Ticketservice.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:11 schreef biggetje het volgende:
Ik kan de kaartjes ook op een willekeurige GWK vestiging kopen?
3de bij het postkantoor hier...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:37 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ben de tweede in line. Bij de frs hier, nu croissantjes kauwen tot 10 uur <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |