Dat heeft nog lang geduurdquote:
Beetje hetzelfde als Block Party.quote:Op zondag 28 december 2008 01:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* eens. Jammer dat ze niet echt los zijn gekomen in Nederland..
Ik vind rat in my kitchen wel leukquote:Op zondag 28 december 2008 01:39 schreef -Hans- het volgende:
3FMaster had niet helemaal door dat hij de LAPO had..![]()
@Guis, helemaal eens betreft UB40.. zaadmuziek is het.
Slimme opmerking. Zo zouden we dat inderdaad vaker moeten hebben, met leuke bandjesquote:Op zondag 28 december 2008 01:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Boeit mij eigenlijk geen ene fuck meer. Ik ken ze en dat is het belangrijkst. Nu kun je tenminste nog aan betaalbare concertkaarten komen en ze in een niet al te massale zaal zien en horen.
Niet eens bekend genoeg om de naam goed te spellen.quote:Op zondag 28 december 2008 01:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Block Party.
Hoe weet jij dat?quote:
Het is kwart voor twee, dan mag ik datquote:Op zondag 28 december 2008 01:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet eens bekend genoeg om de naam goed te spellen.
Al best ffquote:
ban topic in mededelingen forumquote:Op zondag 28 december 2008 01:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
En, ik vond hem ook irritant. En dat heb ik niet snel omdat ik vaak iedereen gewoon laat.....
Hij komt hier toch al een poos niet meerquote:
Ze is van Marc, Roel, Hans en ondergetekende!quote:
Daar is gewoon een topic voorquote:Op zondag 28 december 2008 01:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ban topic in mededelingen forum
quote:Op zondag 28 december 2008 01:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Laat me raden: Een mobiele toevoeging, luisterend vanuit je nest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |