weis ich doch Bienequote:Op zondag 28 december 2008 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die Redewendung Hals- und Beinbruch stellt eine Verballhornung eines ursprünglich hebräischen Ausdrucks dar und bedeutet eigentlich Viel Glück als Wunsch an jemanden, dem eine Prüfung oder eine nicht leicht zu bewältigende Aufgabe bevorsteht.
maar wel een eerlijkequote:
Wat doe je hier dan.quote:
dat weet ie zelf nog nietquote:
Mooi.quote:Op zondag 28 december 2008 01:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb morgen een familiedag in Dokkum
Dan zijn er twee opties: je kunt die fans uitschakelen maar je kunt het ook bij de bron aanpakken.quote:Op zondag 28 december 2008 02:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onze dorpsgek heeft fans die ie opleid.
In het kort
Yvonne, kom op.quote:Op zondag 28 december 2008 10:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kent je eigen posthistorie, je bent ene volwassen vent, denk je echt dat we zitten te wachten op meer van jouw soort?
Voor paultjuhhh word ie speciaal weer in gebruik genomenquote:Op zondag 28 december 2008 16:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die weer in gebruik?
De wat?quote:
Geen idee, ik moet het topic nog lezen. Maar als ik aan Paultjuhh denk, denk ik aan een TO-ban. Gaat automatisch.quote:Op zondag 28 december 2008 16:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die (weer) in gebruik?
De TO-ban hebben we weer tot onze beschikkingquote:Op zondag 28 december 2008 16:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet het topic nog lezen. Maar als ik aan Paultjuhh denk, denk ik aan een TO-ban. Gaat automatisch.
Doe je ding.quote:Op zondag 28 december 2008 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
De TO-ban hebben we weer tot onze beschikking
Praat je vaker tegen jezelf?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |