Dit is effectiever!quote:Op zondag 28 december 2008 10:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En dat kan kunnen ze me dan niet zelf zeggen maar moeten dat zeggen in een topic![]()
Maar ok Yvonne ik zal het niet meer doen sorry tante
Vrolijk 4e kerstdag allemaal![]()
![]()
![]()
Van dat ontopic geldt nog steeds hoorquote:Op zondag 28 december 2008 10:13 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Heb je Giels account al gevondenzo ja zeg het me ff
![]()
okquote:Op zondag 28 december 2008 10:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is effectiever!
En je mist het hele punt,
je bent zelf een niet leuke baggeraar, soit, daar komen we wel overheen,
maar dat je kleine broekenpoeperdjes gaat "opleiden" is wel de bloody limit.
We hebben meer dan zat aan één paul, en staan toch echt niet toe dat jouw zogenaamde "leerlingen" de rest van FOK! komen vervuilen.
ZIJ lopen tegen de ban aan, wees er maar trots op..
alles voor jou lekkertjequote:Op zondag 28 december 2008 10:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is dit topic trouwens braaf gebleven, niet verbaggerd, braaf!
Terecht, want ik ben fucking serieus in deze.quote:Op zondag 28 december 2008 10:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ok...* paultjuhhh wordt een btje bang
Tante misschien een klein btje offtopic hequote:Op zondag 28 december 2008 10:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Terecht, want ik ben fucking serieus in deze.
Dat zeg ik niet, ik heb het niet over de bagger op heel FOK!quote:Op zondag 28 december 2008 10:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zal m'n leerlingen zeggen dat niet meer moeten baggeren
Zo gelijk alle bagger opgelost van heel fok
Daarom niet.quote:Op zondag 28 december 2008 10:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Tante misschien een klein btje offtopic hemaar waarom heeft u ook geen hoofdletter Y
Het is meer een grapje hoor, ik zeg ze helemaal nietsquote:Op zondag 28 december 2008 10:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik heb het niet over de bagger op heel FOK!
Maar het feit dat JIJ leerlingen hebt!
Leerlingen in WAT Paul?!
Je kent je eigen posthistorie, je bent ene volwassen vent, denk je echt dat we zitten te wachten op meer van jouw soort?
Met jou hebben we min of meer leren leven, en meestentijds word je toch wel genegeerd, maar dat je een stel kleine kinderen weleens even op gaat leiden om in JOUW infantiele sfeer te gaan posten is beyond me.
Er valt eik gewoon niet met je te discussieren hè?quote:Op zondag 28 december 2008 10:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het is meer een grapje hoor, ik zeg ze helemaal niets![]()
Hoe kan je nou iemand leren baggeren?
Dat moet gewoon in je zitten, ze doen gewoon hun eigen dingetje op fok
Anders hadden ze ook niet zoveel bans gehad, als ze naar mij hadden geluisterd
Wat wil je nog weten dan ?quote:Op zondag 28 december 2008 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er valt eik gewoon niet met je te discussieren hè?
Dat weet ik heus wel hoorquote:Op zondag 28 december 2008 10:27 schreef Het_hupt het volgende:
Paultjuhhh haalt bij lange na niet de status van tong80 hier op FOK!_!
Ik ben gewoon pissig paul, onder jouw bezielende leiding zijn er topicreeksen verziekt die al JAREN zonder enig probleem lopen op FOK!, ik zit daar niet op te wachten.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pissig paul, onder jouw bezielende leiding zijn er topicreeksen verziekt die al JAREN zonder enig probleem lopen op FOK!, ik zit daar niet op te wachten.
Ik weet niet of ik Tong nu een held of een droevig geval moet vinden.quote:Op zondag 28 december 2008 10:27 schreef Het_hupt het volgende:
Die non-discussie heb ik een paar dagen geleden al uitgebreid gevoerd, er zit ene levensgroot verschil tussen een Tong en tussen een Paul, en die discussie ga ik niet overnieuw doen.quote:Op zondag 28 december 2008 10:27 schreef Het_hupt het volgende:
Wat lief dat jullie mij vergelijken met hem zulks een eerquote:Op zondag 28 december 2008 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die non-discussie heb ik een paar dagen geleden al uitgebreid gevoerd, er zit ene levensgroot verschil tussen een Tong en tussen een Paul, en die discussie ga ik niet overnieuw doen.
mensen die het relaas van Zargon op FOK! kennen, snappen wel wat ik bedoelquote:Op zondag 28 december 2008 10:29 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Tong nu een held of een droevig geval moet vinden.
Serieus request, Top 2000, rings a bell?quote:Op zondag 28 december 2008 10:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
huuuh wat dan ? Welke reeksen heb ik verstoord
Ik ben me van geen kwaad bewust
daaromquote:Op zondag 28 december 2008 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die non-discussie heb ik een paar dagen geleden al uitgebreid gevoerd, er zit ene levensgroot verschil tussen een Tong en tussen een Paul, en die discussie ga ik niet overnieuw doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |