even serieus waarom zit dat geval dan nog op fok? ik heb hem echt serieus waar nog nooit iets leuks zien posten terwijl hij echt denkt dat hij grappiger is en als je hem er op wijst ziet hij het af als een een grapje want hij is toch wel leuk...quote:Op zondag 28 december 2008 03:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is bedoeld als waarschuwing aan users die een voorbeeld zoeken om vooral Paultjuhhh niet als dat voorbeeld te nemen.
En daarnaast om niet zomaar willekeurige crewleden in multichats te trekken.
ik ram nog liever roestige spijkers door mijn voorhoofdquote:Op zondag 28 december 2008 03:07 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe kom je überhaupt op het idee paultjuhhh in je MSN lijst op te nemen.
Hij weet zich meestal nog wel in te houden, maar die 14-jarige kneusjes die hij "inspireert" niet.quote:Op zondag 28 december 2008 03:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
even serieus waarom zit dat geval dan nog op fok? ik heb hem echt serieus waar nog nooit iets leuks zien posten terwijl hij echt denkt dat hij grappiger is en als je hem er op wijst ziet hij het af als een een grapje want hij is toch wel leuk...
paultjuh_dushi_giel@gielfanclub.nlquote:Op zondag 28 december 2008 03:07 schreef LudoSanders het volgende:
If you can't beat them, join themquote:Op zondag 28 december 2008 03:07 schreef LudoSanders het volgende:
Dagoduck in ieder geval.quote:
Dan kun je net zo goed gewoon een papiertje pakken en daar je emailadres op schrijven en vervolgens in een psychiatrisch ziekenhuis laten slingeren.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 03:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed gewoon een papiertje pakken en daar je emailadres op schrijven en vervolgens in een psychiatrisch ziekenhuis laten slingeren.
Ik zou er niet van staan te kijken wanneer Tinoz een kloon van ons aller paultjuhhh zou zijn trouwens.
En als ik yvonne niet over de vloer wil, wat dan?quote:Op zondag 28 december 2008 02:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
1e prijs is een voorjaarsschoonmaak van jouw huis door yvonne
*mee eensch isquote:Op zondag 28 december 2008 01:24 schreef yvonne het volgende:
Schei godverdegodver uit met dat infantiele gedoe om kleine jochies jouw stompzinnige postgedrag te leren.
Een paul is al erg genoeg, we hebben niet nog meer van die zielenpoten nodig.
Bw, zíj lopen tegen de ban aan, kleine misrekening?
Daar heb jij een punt, ik bekeek ze profielquote:Op zondag 28 december 2008 10:04 schreef yvonne het volgende:
Afzeiken?
Een man als Paultjuhh valt niet af te zeiken.
dat doet die josti zelf alquote:Op zondag 28 december 2008 10:04 schreef yvonne het volgende:
Afzeiken?
Een man als Paultjuhh valt niet af te zeiken.
ja ze zullen paultjuh als vast niet tal van bans en waarschuwingen gegeven hebben....quote:Op zondag 28 december 2008 09:59 schreef jimmyrodgers het volgende:
Waarom niet Paultjuhhh PMen in plaats van openbaar afzeiken?
jongens kalm ik zat de boel ff te provoceren op deze mooie zondag ochtendquote:Op zondag 28 december 2008 10:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ze zullen paultjuh als vast niet tal van bans en waarschuwingen gegeven hebben....
quote:Op zondag 28 december 2008 03:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is bedoeld als waarschuwing aan users die een voorbeeld zoeken om vooral Paultjuhhh niet als dat voorbeeld te nemen.
En daarnaast om niet zomaar willekeurige crewleden in multichats te trekken.
quote:Op zondag 28 december 2008 10:08 schreef Het_hupt het volgende:
Deze moet ik hier voor Yvonne gepost hebben
Waarom denkt iedereen bij elke mongool op fok dat ze klonen van mij zijnquote:Op zondag 28 december 2008 03:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed gewoon een papiertje pakken en daar je emailadres op schrijven en vervolgens in een psychiatrisch ziekenhuis laten slingeren.
Ik zou er niet van staan te kijken wanneer Tinoz een kloon van ons aller paultjuhhh zou zijn trouwens.
Ik heb alle mods/admins bijna in m'n msn hoorquote:Op zondag 28 december 2008 03:07 schreef LudoSanders het volgende:
Heb je Giels account al gevondenquote:Op zondag 28 december 2008 10:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En dat kan kunnen ze me dan niet zelf zeggen maar moeten dat zeggen in een topic![]()
Maar ok Yvonne ik zal het niet meer doen sorry tante
Vrolijk 4e kerstdag allemaal![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zondag 28 december 2008 10:13 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Heb je Giels account al gevondenzo ja zeg het me ff
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |