Als ie er zo trots op is, kan ie nu nóg trotser zijn.quote:
Kijk even wat er met de anderen gebeurd is die hier offtopic gingen? ;')quote:
Ik zal het maar als een 'nee' zien. Anders krijg ik ook een ban.quote:Op zondag 28 december 2008 02:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ie er zo trots op is, kan ie nu nóg trotser zijn.
Tot Pasen
Ja alleen ze luisteren niet goed, ze krijgen om de dag bans van julliequote:Op zondag 28 december 2008 02:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onze dorpsgek heeft fans die ie opleid.
In het kort
Dátquote:Op zondag 28 december 2008 02:05 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Je bedoelt eerder: Die mentaal gehandicapte autist heeft een stel pubers weten om te praten om als zijn papegaai te fungeren zodat hij naast hun nog enigzins menselijk lijkt?
Paul roept giel! en hun roepen GIELGIELGIELLOLLERROFLEINZBAZENTOPIC!~1!!1d;!:!: :
En zo lijkt Paul minder gehandicapt dan die 14 jarige alineapoepers tijdens de kerstvakantie?
Voor jou wel.quote:
Daar zit ook eForum bij, die leest het forum voor.quote:
Ik vertel het je toch?quote:
Dat is weer een + punt!quote:
Meen je niet hè?quote:Op zondag 28 december 2008 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar zit ook eForum bij, die leest het forum voor.
ja jij kon het met toch meldenquote:Op zondag 28 december 2008 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar zit ook eForum bij, die leest het forum voor.
is dat dat friends/foe gedoe?quote:
oh net zoals in dat ongelofelijke kut topic van daarnet zekerquote:Op zondag 28 december 2008 02:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja alleen ze luisteren niet goed, ze krijgen om de dag bans van jullie![]()
Ik zei nog bij regel 213: Bagger maar met mate
quote:Op zondag 28 december 2008 02:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja jij kon het met toch melden![]()
[..]
is dat dat friends/foe gedoe?
quote:berichten van deze users worden standaard niet weergegeven
ik denk dat ik me bij sommige mensen heel goed kan inhoudenquote:Op zondag 28 december 2008 02:15 schreef Svensational het volgende:
Die ignore-functie werkt niet Pezu, vaak druk je toch op het plusje om te kijken wat de persoon gezegd heeft.
Bij Paultjuh ook?quote:Op zondag 28 december 2008 02:15 schreef Svensational het volgende:
Die ignore-functie werkt niet Pezu, vaak druk je toch op het plusje om te kijken wat de persoon gezegd heeft.
Niet mijnes he,quote:Op zondag 28 december 2008 02:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
oh net zoals in dat ongelofelijke kut topic van daarnet zeker
btw ik plaatste de TR![]()
quote:
2589 toevoegen werkt dus nietquote:» Berichten van crewleden en een aantal mensen met een tagje kunnen niet worden geblokkeerd!
Ik ken Paultjuh verder niet en kom 'm amper tegen. Ik weet alleen dat ie eens 13 minuten FOK!sport-crew is geweest.quote:
Waarom moet dat altijd gezegd worden :"(quote:Op zondag 28 december 2008 02:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken Paultjuh verder niet en kom 'm amper tegen. Ik weet alleen dat ie eens 13 minuten FOK!sport-crew is geweest.
quote:Op zondag 28 december 2008 02:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken Paultjuh verder niet en kom 'm amper tegen. Ik weet alleen dat ie eens 13 10 minuten FOK!sport-crew is geweest.
Ik zeg het nooit hoorquote:Op zondag 28 december 2008 02:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom moet dat altijd gezegd worden :"(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |