Hoezo? Hij heeft gelijkquote:Op zondag 28 december 2008 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe even bijdehand zeg. [ afbeelding ]
ik hoop toch echt dat het serieus isquote:Op zondag 28 december 2008 02:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar yvonne even serieus, wat is de bedoeling van dit topic? Het is wel gezellig en grappig, maar daar is het niet voor bedoeld volgens mij.
Ga toch wegquote:Op zondag 28 december 2008 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe even bijdehand zeg. [ afbeelding ]
Het is wel degelijk serieus.quote:
Ja, maar je weet toch wat ie bedoeldquote:
Dat had ik door hoor (royal sadness). Maar waarom dit topic? En wat moeten we hier doen?quote:Op zondag 28 december 2008 02:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onze dorpsgek heeft fans die ie opleid.
In het kort
Je bedoelt eerder: Die mentaal gehandicapte autist heeft een stel pubers weten om te praten om als zijn papegaai te fungeren zodat hij naast hun nog enigzins menselijk lijkt?quote:Op zondag 28 december 2008 02:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onze dorpsgek heeft fans die ie opleid.
In het kort
'Hem topic'quote:Op zondag 28 december 2008 02:04 schreef Xords het volgende:
YVONNE, MAG IK HEM TOPIC TERUG EN WIL JE HEM DAN OOK GELIJK VERPLAATSEN NAAR ONZ, AUB
Wie ben jij nou ineensquote:Op zondag 28 december 2008 02:04 schreef Xords het volgende:
YVONNE, MAG IK HEM TOPIC TERUG EN WIL JE HEM DAN OOK GELIJK VERPLAATSEN NAAR ONZ, AUB
NEEquote:Op zondag 28 december 2008 02:04 schreef Xords het volgende:
nog zo'n dwaasquote:Op zondag 28 december 2008 02:04 schreef Xords het volgende:
kan er niet een ignore functie worden ingebouwd, daar wil ik wel voor betalenquote:
Mooi, dan is bij deze zn ban verlengdquote:Op zondag 28 december 2008 02:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En mag ik een mailtje van Vendris posten? Hij vind zichzelf nogal stoer omdat ie een ban heeft.
ik doelde er meer op dat het net zo'n dwaas is als paultjuhquote:
Ja, zit bij zo'n FOK!abonnementquote:Op zondag 28 december 2008 02:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan er niet een ignore functie worden ingebouwd, daar wil ik wel voor betalen
Ik hoef hem niet te plaatsen?quote:Op zondag 28 december 2008 02:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, dan is bij deze zn ban verlengd
quote:Op zondag 28 december 2008 02:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doelde er meer op dat het net zo'n dwaas is als paultjuh
Noh! Het is dat ik geen pinpasdinges heb.quote:
Met pasen ja, en jij bent ook wegquote:
wtf wrom vertelt niemand mij ditquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |