Leer eerst eens Nederlands en ga daarna eens iets studeren, hierna misschien eens een kamer huren, en dan daarna eens even kijken of je de huur kan betalen.quote:Op zondag 28 december 2008 00:59 schreef HulpNodig het volgende:
nee iks tuurde niet ik heb een vriend die studeert en die kende iemand voor een kamer want mijn ouders daar kon ik niet goed mee op schieten zeg maar.
Jij komt er wel, da's duidelijk.quote:Op zondag 28 december 2008 01:26 schreef HulpNodig het volgende:
ja kut eend net als of jij alles goed kon toen je uit je mpoeders baarmoeder getrokken werd ik durf te wedden dat jou moeder haar tepels meer lijken op ingevroren kikkers met wormen die teveel wiet hebben gerookt in hun opa's dikke baard met de bonnetjes van je albert heijn
hahahaha, jij bent arm.quote:Op zondag 28 december 2008 01:26 schreef HulpNodig het volgende:
ja kut eend net als of jij alles goed kon toen je uit je mpoeders baarmoeder getrokken werd ik durf te wedden dat jou moeder haar tepels meer lijken op ingevroren kikkers met wormen die teveel wiet hebben gerookt in hun opa's dikke baard met de bonnetjes van je albert heijn
Of weggegooid geld want ik ben bang dat TS hier weinig van zal leren.quote:Op zondag 28 december 2008 01:36 schreef mazaru het volgende:
Je hebt geen poot om op te staan. Gewoon betalen. Beschouw het maar als leergeld.
Da's dan zijn probleem.quote:Op zondag 28 december 2008 01:39 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Of weggegooid geld want ik ben bang dat TS hier weinig van zal leren.
hahaha, zou het?quote:Op zondag 28 december 2008 02:24 schreef StockPro het volgende:
Jason, kom je uit Den Haag? Mogelijk ken ik je huisbaas, en valt er wat te bespreken.
En nu mag het de archieven in...quote:Op zondag 28 december 2008 10:10 schreef BrandX het volgende:
Mijn complimenten TS, lang niet zoiets vermakelijks gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |