Oja, dat is niet eens zo'n slecht idee. Even een linkje op 3FM plaatsen zoals ook bij GEM is gedaan en downloaden maar.quote:Op zondag 28 december 2008 00:29 schreef DaMook het volgende:
Of gewoon zorgen dat ie mega veel gedownload wordt, kom je tegenwoordig ook hoog mee in de top... schijt het
.
Maar dan komt hij nouwelijks in het nieuws. 2 jaar geleden stond ineens Boudewijn de Groot als 1ste ipv Queen. Dat haalde het 8 uur journaal. Dan denkt iedereen: Hè, die moet ik eigelijk ook wel hebben. Hij staat op nummer 1, dus dat zal wel goed zijn. Resultaat: iedereen koopt hem, en Ilse geeft mij een persoonlijk cadeau omdat ik dit plan heb bedachtquote:Op zondag 28 december 2008 00:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die luister ik niet. Met z'n allen 30x aanvragen bij SR volgend jaar dan
.
quote:
Die staat wel wat hogerquote:Op zondag 28 december 2008 00:33 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik wil Brothers in Arms horen
zit die daar ook in, hij's iig goed
Die heb ikquote:
Hammond. Legendarisch instrumentquote:Op zondag 28 december 2008 00:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zit hier nu ook zo'n hammet (?) orgel in ??
Geweldig instrument
Ik zal d'r wel helpen met het uitzoeken van een kado in dat gevalquote:Op zondag 28 december 2008 00:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar dan komt hij nouwelijks in het nieuws. 2 jaar geleden stond ineens Boudewijn de Groot als 1ste ipv Queen. Dat haalde het 8 uur journaal. Dan denkt iedereen: Hè, die moet ik eigelijk ook wel hebben. Hij staat op nummer 1, dus dat zal wel goed zijn. Resultaat: iedereen koopt hem, en Ilse geeft mij een persoonlijk cadeau omdat ik dit plan heb bedacht.
...Als het maar geen 3 uur durende kooksessie is met Herman de Blijker.quote:Op zondag 28 december 2008 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal d'r wel helpen met het uitzoeken van een kado in dat geval.
quote:Op zondag 28 december 2008 00:37 schreef Brennel het volgende:
Wat komen er toch wonderschone liedjes voorbij
Tjah, tijd gaat bij leuke dingen erg snel.quote:Op zondag 28 december 2008 00:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
alweer een week geleden dat Paul en Ilse stonden te gabberen
Welk liedje en hoe laat ongeveer?quote:
Jordy komt pas 31 december tochquote:
Heel mooi.quote:Op zondag 28 december 2008 00:40 schreef Da_Sandman het volgende:
"De stilte valt zo hard dat het wel waar moet zijn".
Trusten, Jannekequote:Op zondag 28 december 2008 00:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga zo over mn kookpunt heen.... geen idee waar ik last van heb....
Truste he...
Wat scheelt eraan meis?quote:Op zondag 28 december 2008 00:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Truste he...
Nogmaalsquote:Op zondag 28 december 2008 00:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Truste he...
Godzijdank wel ja. Nog even 31/1 januari doorkomen en dan richting de lente/zomer.quote:Op zondag 28 december 2008 00:42 schreef TheZapster het volgende:
De December ellende is bijna voorbij
quote:Op zondag 28 december 2008 00:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Jullie hadden het over Bruce gewoon,
,
!
Ik stem voor.quote:Op zondag 28 december 2008 00:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Godzijdank wel ja. Nog even 31/1 januari doorkomen en dan richting de lente/zomer.
Bruce.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |