"Sander, jij weet nog wel eens wat... I will survive is toch van de Hermes House Band?"quote:Op zondag 28 december 2008 01:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Laatst sprak ik een gozer van 25, die kende the Who alleen van CSI...
Dat wist ik. Maar ik volg de context van dat dan weer niet.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 01:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat Purplerose er nu niet is.. die is behoorlijk liefhebber van de zanger.
quote:Op zondag 28 december 2008 01:25 schreef Guis het volgende:
[..]
"Sander, jij weet nog wel eens wat... I will survive is toch van de Hermes House Band?"
Mensen die me zulke dingen zouden vragen kan ik alleen maar meewarig aankijken om vervolgens zachtjes huilend weg te lopen.quote:Op zondag 28 december 2008 01:25 schreef Guis het volgende:
[..]
"Sander, jij weet nog wel eens wat... I will survive is toch van de Hermes House Band?"
Ja tochquote:Op zondag 28 december 2008 01:25 schreef Guis het volgende:
[..]
Klopt, die kon niet op der stoel blijven zitten als je begrijpt wat ik bedoel...quote:Op zondag 28 december 2008 01:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat Purplerose er nu niet is.. die is behoorlijk liefhebber van de zanger.
Tenquote:Op zondag 28 december 2008 01:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben wel "fan" van zijn stemgeluid, maar Purple van het stemgeluid en de persoon.
Dat draaien ze altijd bij Feyenoord als ze scoren,al scoren die nou niet zoveelquote:Op zondag 28 december 2008 01:25 schreef Guis het volgende:
[..]
Ik denk te begrijpen wat je bedoeltquote:Op zondag 28 december 2008 01:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Klopt, die kon niet op der stoel blijven zitten als je begrijpt wat ik bedoel...
quote:Op zondag 28 december 2008 01:25 schreef Guis het volgende:
[..]
Jupquote:Op zondag 28 december 2008 01:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Ook dat "In to the wild" project is ge-wel-dig
Ze hebben gewonnen van NACquote:Op zondag 28 december 2008 01:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat draaien ze altijd bij Feyenoord als ze scoren,al scoren die nou niet zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |