quote:Op maandag 29 december 2008 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij deze draai ik de Earring niet meer
Mooi he, zo'n knop op de TV?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:35 schreef Jaap777 het volgende:
Dat zo'n onvoorstelbaar arrogante man als Mart Smeets een 'icoon' is van de sportverslaggeving, begrijp ik totaal niet. Ik mag graag af en toe eens naar sport op TV kijken, bijvoorbeeld een middagje schaatsen in het weekend, maar als ik dan zie dat dat weer gaat inhouden dat ik een kwart van die tijd tegen die interessantdoenerige kop van Mart Smeets aan moet kijken en dus ook gedurende een kwart van die tijd zijn doorgaans belerende, onsympathieke, denigrerende praatjes aan moet horen, dan heb ik alweer gegeten en gedronken en ga ik iets anders doen dan naar sport kijken.
Is genoemd hoorquote:Op maandag 29 december 2008 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze noemden haar naam niet.
Dat bedoelde ik
Okquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:46 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Is genoemd hoorEn ze hebben er gewoon over gepraat.
Nou vooruitquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok
Sorry.
Ik heb dan gemist dat haar naam werd genoemd.
Goh, je hebt je er speciaal voor geregistreerd om dit eruit te kunnen gooienquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:03 schreef Jaap777 het volgende:
Mocht ie willen trouwens... dat ie Ria Visser nòg een keer kon neuken.
Vergeet het maar! Arrogante dikzak!
Ja, wielrennen en basketbal en ijshockey is echt alleen voor mietjes.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:14 schreef Heathen. het volgende:
Hij heeft trouwens totaal geen verstand van de mannensporten (voetbal en formule1), maar goed..
Ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:46 schreef Toad het volgende:
Ik vind het saai. Komt weinig nieuwe dingen uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |