O My God, ik zei relaxte muziek DMquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit:
[..]
En vaker doordeweeks pasta of rijst maken. Dat is makkelijker en sneller dan aardappels schillen en koken.
Hangzequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:38 schreef Californium het volgende:
[..]
oke
geen magnetron
en ik eet eigenlijk maar 1 a 2 keer in de week rijst / pasta
aardappels (oven )
salades
![]()
maare...ik ga achter tv hangen met mams![]()
Wat is er niet relaxed aan Atomic Kitten dan? Leuke dames met leuke liedjes, die ik veel te leuk zit mee te blèrenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:37 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
O My God, ik zei relaxte muziek DM
Dat zei Marc al jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had nog een vraag open staan voor je.
Even de hele post gekopieerd:quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zei Marc al jaGemist.
Wat is er?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:44 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik dit wil hebben: http://www.mycom.nl/Produ(...)%201000H/199996.aspx.
Aan een gewone laptop heb ik weinig, want ik heb thuis een pc. Maar om in de trein wat te schrijven onderweg van huis naar werk vv, lijkt het me erg handig!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
Vraag het fles eens, die heeft er 1 volgens mij
Maar gewoon in de trein een uurtje typen of een spel spelen (geen grafisch hoogstandje) is wel haalbaar? Voor het echte computerwerk heb ik nog altijd mijn PC, dus ik vraag me nu af of zo'n EeePC een goede investering is voor onderweg. Zit in de trein vaak of te lezen, of te schrijven. En schrijven moet later weer overgetypt worden, dus als ik zou kunnen typen, zou dat handiger zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh een EeePC bedoel je?![]()
Kei hip. Alleen voor filmpjes kijken moet je wel netspanning hebben, anders gaatie op powersave mode en dat is niet wat je wil qua filmpjes
Waarom niet een 15"laptop dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar gewoon in de trein een uurtje typen of een spel spelen (geen grafisch hoogstandje) is wel haalbaar? Voor het echte computerwerk heb ik nog altijd mijn PC, dus ik vraag me nu af of zo'n EeePC een goede investering is voor onderweg. Zit in de trein vaak of te lezen, of te schrijven. En schrijven moet later weer overgetypt worden, dus als ik zou kunnen typen, zou dat handiger zijn.
stelletje spammertsquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef DR34M3R het volgende:
sjeeeuuumig! Ff bellen en ze gooien vlug het topic helemaal vol!
Mja, ik heb het idee dat dat weer teveel is voor me. Thuis heb ik hem niet nodig, en het gaat dan om hooguit anderhalf a twee uur per dag dat ik in de trein naar werk rijdt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet een 15"laptop dan?
Komt vooral door 1 user hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef DR34M3R het volgende:
sjeeeuuumig! Ff bellen en ze gooien vlug het topic helemaal vol!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er niet relaxed aan Atomic Kitten dan? Leuke dames met leuke liedjes, die ik veel te leuk zit mee te blèren.
quote:
quote:
das grappig dat jij iemand becommentariseert op zeurenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb je weer wat te zeuren?
Ik ben naar me bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |