+ "Hij presenteert zich als een dorpspastoor. Hij zegt allemaal dingen waarvan hij denkt dat het wel weer scoort bij hetquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Iets van de volgende strekking:"Hij is te aardig, hij roept altijd cliché dingen. Hij is de ideale schoonzoon."
Mooie post? Ja dank je.²
En dan te bedenken dat hij er een salaris verdient, waarmee hij de helft van zijn geboorteland een jaar van eten kan voorzien.. Maar laat hem lekker bidden dat zijn knie kapot is.. Dumbassquote:Op woensdag 31 december 2008 16:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
"I was disgusted. I realised that signing for Chelsea was disgusting. It's hard to explain."
"I said to myself 'I couldn't give a damn' (that Marseille have accepted a bid)," he said.
"Maybe that's going to shock supporters of Chelsea, but I didn't want to leave.
"I even did some things that were almost absurd, in order not to go to Chelsea, such as during the medical.
"Going to the hospital in Paris, I was praying they would find a problem with my knee, or a problem with anything so the move would collapse."
"I want to leave Chelsea. Something is broken with Chelsea. The damage is big in the dressing room."
Rare gozer is het jaIk zou hem als Chelsea fan gelijk weg willen hebben.
Oeeeh goede! Walgelijk ventje iddquote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef DIGGER het volgende:
En Camoranesi in combinatie met het Italiaanse volkslied
waarom??quote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef DIGGER het volgende:
C. Ronaldo, Ronaldinho, Ronaldo (De vette pad), Sneijder, Heitinga, Zlatan, dat zijn toch wel de huidige spelers.
En Camoranesi in combinatie met het Italiaanse volkslied
Hoezo vraag je dat, zelfs een lid van de josti band kan nog verzinnen waarom ik een tyfushekel heb aan die spelers.quote:
nouja, ik ben een Ajacied. Maar ik vind Dirk Kuijt bijvoorbeeld wel een sympathieke knaap ondanks hij een Feijenoord icoon is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoezo vraag je dat, zelfs een lid van de josti band kan nog verzinnen waarom ik een tyfushekel heb aan die spelers.
Of doet m'n avatar het niet?
Erg vreemd, gezien ik hem na Goals ook weleens luidkeels CHELSEA!! in de camera heb zien blèren.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:26 schreef Twerk het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij er een salaris verdient, waarmee hij de helft van zijn geboorteland een jaar van eten kan voorzien.. Maar laat hem lekker bidden dat zijn knie kapot is.. Dumbass
Aha OK in die zin: Ik heb geen hekel aan v/d Vaart (ondanks de neuzen en real). Zo goed?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef toma het volgende:
[..]
nouja, ik ben een Ajacied. Maar ik vind Dirk Kuijt bijvoorbeeld wel een sympathieke knaap ondanks hij een Feijenoord icoon is.
Drogba is net als dat liedje van Linda, Roos en Jessica; de ene keer voelt hij zich geweldig, vind hij alles geweldig en is hij de gelukkigste man op aarde(dat zijn de momenten dat verdedigers zich zorgen moeten maken). Of er zijn die dagen dat hij niet eens de moeite wil nemen achter een bal aan te lopen die 2 meter van hem af ligt(dat is grotendeels de Drogba van 2008).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Erg vreemd, gezien ik hem na Goals ook weleens luidkeels CHELSEA!! in de camera heb zien blèren.
Die haalde rare fratsen uit inderdaad. Op het veld althans, volgens mij was hij daarbuiten best beheerst en zo. Goed gekleed, intellectueel brilletje op... grappig eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:58 schreef On het volgende:
die Majstorovich die bij twente voetbalde was ook knettergek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |