abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64535506
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Iets van de volgende strekking:"Hij is te aardig, hij roept altijd cliché dingen. Hij is de ideale schoonzoon."

Mooie post? Ja dank je.

²
+ "Hij presenteert zich als een dorpspastoor. Hij zegt allemaal dingen waarvan hij denkt dat het wel weer scoort bij het
grote publiek"..

Het is ook gewoon een irritante boer en een overschatte speler.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64535804
Lurling Commentaar overbodig.
Liedson, het enige wat die kerel kan is schwalbes maken en iedereen vind hem toch o zo geweldig. Bah. Suarez kan nog van hem leren
Heitinga riep ook altijd min of meer agressie bij me op terwijl hij niet vaak iets verkeerd deed, zal wel komen door zijn blije kop ofzo.
Patat Friet
pi_64536454
Didier Drogba.

Niet als voetballer. Hij geeft alles: goals, assists, creeert ruimte voor andere spelers, houdt de bal vast, kan hem snel doorspelen, kan koppend scoren, met beide benen, zelfs met het scheenbeen af en toe! Als hij zijn dag heeft, is het de beste spits ter wereld.

Maar persoonlijk is hij nogal waardeloos. De dingen die hij allemaal in de pers gooit, is echt ongelofelijk soms.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_64536644
"I was disgusted. I realised that signing for Chelsea was disgusting. It's hard to explain."

"I said to myself 'I couldn't give a damn' (that Marseille have accepted a bid)," he said.

"Maybe that's going to shock supporters of Chelsea, but I didn't want to leave.

"I even did some things that were almost absurd, in order not to go to Chelsea, such as during the medical.

"Going to the hospital in Paris, I was praying they would find a problem with my knee, or a problem with anything so the move would collapse."

"I want to leave Chelsea. Something is broken with Chelsea. The damage is big in the dressing room."

Rare gozer is het ja Ik zou hem als Chelsea fan gelijk weg willen hebben.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_64536873
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
"I was disgusted. I realised that signing for Chelsea was disgusting. It's hard to explain."

"I said to myself 'I couldn't give a damn' (that Marseille have accepted a bid)," he said.

"Maybe that's going to shock supporters of Chelsea, but I didn't want to leave.

"I even did some things that were almost absurd, in order not to go to Chelsea, such as during the medical.

"Going to the hospital in Paris, I was praying they would find a problem with my knee, or a problem with anything so the move would collapse."

"I want to leave Chelsea. Something is broken with Chelsea. The damage is big in the dressing room."

Rare gozer is het ja Ik zou hem als Chelsea fan gelijk weg willen hebben.
En dan te bedenken dat hij er een salaris verdient, waarmee hij de helft van zijn geboorteland een jaar van eten kan voorzien.. Maar laat hem lekker bidden dat zijn knie kapot is.. Dumbass
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64539327
Danny Buijs was ik ook vergeten ja, typisch voorbeeld van een houthakker die denkt dat ie kan voetballen.
pi_64543994
Cristiano Ronaldo en de meeste Portugezen
Ibrahimovic
Affelay
Suarez
Lurling

pi_64544014
Die mongool van Helmond die een hitlergroet deed, en dan vooral dat interview achteraf "ik vond hem gepast"
pi_64544043
maniche
pi_64544200
Jan van Halst
  woensdag 31 december 2008 @ 21:00:19 #161
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_64544282
ff een ontopic
FOK vrienden alvast een gelukkig nieuwjaar
Laters
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_64708285
C. Ronaldo, Ronaldinho, Ronaldo (De vette pad), Sneijder, Heitinga, Zlatan, dat zijn toch wel de huidige spelers.

En Camoranesi in combinatie met het Italiaanse volkslied
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 5 januari 2009 @ 22:34:36 #163
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_64709221
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef DIGGER het volgende:
Oeeeh goede! Walgelijk ventje idd
pi_64715023
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef DIGGER het volgende:
C. Ronaldo, Ronaldinho, Ronaldo (De vette pad), Sneijder, Heitinga, Zlatan, dat zijn toch wel de huidige spelers.

waarom??
  dinsdag 6 januari 2009 @ 01:06:57 #165
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_64715446
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 00:52 schreef toma het volgende:

[..]

waarom??
Zlatan is een grote matenaaier!
pi_64743312
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 00:52 schreef toma het volgende:

[..]

waarom??
Hoezo vraag je dat, zelfs een lid van de josti band kan nog verzinnen waarom ik een tyfushekel heb aan die spelers.
Of doet m'n avatar het niet?
pi_64743699
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 20:15 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Hoezo vraag je dat, zelfs een lid van de josti band kan nog verzinnen waarom ik een tyfushekel heb aan die spelers.
Of doet m'n avatar het niet?
nouja, ik ben een Ajacied. Maar ik vind Dirk Kuijt bijvoorbeeld wel een sympathieke knaap ondanks hij een Feijenoord icoon is.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 20:27:34 #168
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_64743935
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:26 schreef Twerk het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat hij er een salaris verdient, waarmee hij de helft van zijn geboorteland een jaar van eten kan voorzien.. Maar laat hem lekker bidden dat zijn knie kapot is.. Dumbass
Erg vreemd, gezien ik hem na Goals ook weleens luidkeels CHELSEA!! in de camera heb zien blèren.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_64744294
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef toma het volgende:

[..]

nouja, ik ben een Ajacied. Maar ik vind Dirk Kuijt bijvoorbeeld wel een sympathieke knaap ondanks hij een Feijenoord icoon is.
Aha OK in die zin: Ik heb geen hekel aan v/d Vaart (ondanks de neuzen en real). Zo goed?

Nee Sneijder & Heitinga zijn van die zuigers, die altijd vooraan staan bij de opstootjes, eigen rechtertje spelen, zuigen om kaarten voor de tegenstander en (ex) neuzen.

Zlatan is ook zo'n geniepige speler, z'n clubkeuze is ook dramatisch en met af en toe een geniaal moment compenseert ie dan uren van dramatisch kut egoistisch voetbal.
pi_64744666
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Erg vreemd, gezien ik hem na Goals ook weleens luidkeels CHELSEA!! in de camera heb zien blèren.
Drogba is net als dat liedje van Linda, Roos en Jessica; de ene keer voelt hij zich geweldig, vind hij alles geweldig en is hij de gelukkigste man op aarde(dat zijn de momenten dat verdedigers zich zorgen moeten maken). Of er zijn die dagen dat hij niet eens de moeite wil nemen achter een bal aan te lopen die 2 meter van hem af ligt(dat is grotendeels de Drogba van 2008).

In de pers roept hij rare dingen, wat hij eigenlijk zelf moet weten. Alleen het geeft wel aan in welke bui hij zit, en kan je voorspellen hoe de komende wedstrijd zal zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_64748035
Polak, Ribery, Affelay, Figo en die Majstorovich die bij twente voetbalde was ook knettergek.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:06:04 #172
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_64748326
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:58 schreef On het volgende:
die Majstorovich die bij twente voetbalde was ook knettergek.
Die haalde rare fratsen uit inderdaad. Op het veld althans, volgens mij was hij daarbuiten best beheerst en zo. Goed gekleed, intellectueel brilletje op... grappig eigenlijk.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:12:33 #173
175228 Blauwjongetje
Blauwe vingers
pi_64748621
Figo
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
pi_64749178
Totti kan er ook nog bij trouwens. Met iedere keer zijn duim in zijn vreet. Rotjong.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:45:19 #175
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_64750191
En wat dacht je van die Kah van Roda. Wat een mafkees is dat zeg .

Ter illustratie:

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')