Voor de tweede keer binnen een paar uur, begrijp ik. Dus of zijn douche is zo slecht dat hij er niet schoon van wordt, of hij leeft op de rand van smetvrees.quote:
Nee-hee, dit was een uitgestelde sessie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor de tweede keer binnen een paar uur, begrijp ik.
quote:of hij leeft op de rand van smetvrees.
Dat is vast een Afro-Amerikaanse feministisch-activistisch schrijfster.quote:[ afbeelding ]
Daar is vast over nagedacht.quote:
Goh, wie is het dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is vast een Afro-Amerikaanse feministisch-activistisch schrijfster.
Dat ben ik even kwijt. Het zou natuurlijk ook gewoon het muurbloempje van wyccie kunnen zijn maar dan 30 jaar later.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij heeft ze een dubbele achternaam
Klopt.quote:heeft ze The Colour Purple niet geschreven
Die loopt met haar weg.quote:maar is ze wel eens te gast geweest bij Oprah.
Als je een Amerikaanse huisvrouw zou zijn, wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie Oprahs programma eigenlijk helemaal nooit. Mis ik daar wat aan
quote:In 1993 ontving ze de Nobelprijs voor de Literatuur voor haar oeuvre. Een aantal van haar boeken worden gezien als klassiekers van de Amerikaanse literatuur, waaronder The Bluest Eye, Beloved (waarmee zij een Pulitzerprijs won), en Song of Solomon. Haar stijl is bijzonder door thema's van epische proporties, levendige dialogen en tot in detail uitgewerkte Afro-Amerikaanse karakters.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:37 schreef wyccie het volgende:
Nou, uhm.... is Beloved van Toni Morrison?
Woohoo!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:37 schreef wyccie het volgende:
Nou, uhm.... is Beloved van Toni Morrison?
Alleen de cupmaat van wyccie is nog niet geradenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:40 schreef pos het volgende:
Valt hier wat te raden, of ben ik net te laat?
wyccie ging net iets nieuws postenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:40 schreef pos het volgende:
Valt hier wat te raden, of ben ik net te laat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |