Maar je bent ook een engeltje en aangezien jij en je tweelingzus identiek zijn....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De vraag was: ben jij de goede of de slechte tweelingzus?
'Wicked' volgens mijn Van Dale: Verdorven, zondig, goddeloos
Ik was ook helemaal niet van plan om weg te gaan.quote:
Je moet het figuurlijk zien.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Verdorven.... gaat dat niet stinken op den duur?
Hmmm, ik kijk altijd en ik weet NOG STEEDS NIET WIE HET ISquote:
Matthijs was lyrischquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm, ik kijk altijd en ik weet NOG STEEDS NIET WIE HET IS
Je denkt toch niet dat ik blind achter 'm aanloop, hè?quote:
Dat is toch wel het effect dat Matthijs op vele jongedames heeft, begrijp ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik blind achter 'm aanloop, hè?
Milow.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Willow ofsow.
In centimeters?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:29 schreef pos het volgende:
18?
Nee, dat is Leo Blokhuis.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is toch wel het effect dat Matthijs op vele jongedames heeft, begrijp ik.
Nee, in inches. Waarmee dacht je dat ik naar de identieke tweelingzus van Wickedangel zwaaide?quote:
Aha, dat verklaart een hoop. Want ik ben een kritisch oud wijfquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is toch wel het effect dat Matthijs op vele jongedames heeft, begrijp ik.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, in inches. Waarmee dacht je dat ik naar de identieke tweelingzus van Wickedangel zwaaide?
Nou, ik vind Leo toch een leuker hoofd hebben dan Matthijs.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
Daar begrijp ik nog veel minder van.
Ik denk dat Matthijs aardiger en charmanter is. Maar zeker weten doe ik het niet want ik heb maar één van beiden ooit ontmoet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik vind Leo toch een leuker hoofd hebben dan Matthijs.
Zekerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:47 schreef wyccie het volgende:
Nou, ik vind Leo toch een leuker hoofd hebben dan Matthijs.
Ik doelde op het blind achter hem aanlopen door jongedames.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
ZekerMaar waarom is hij een held? Omdat hij veel van muziek weet en met zijn kop op tv komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |