Ja, goedquote:Op maandag 29 december 2008 16:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon niet genoeg haar hebt voor pinch-harmonics
Klinkt-ie een beetje over jouw cab?
Je hebt ook een bijpassend MG cabinet?quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, goed
Alleen is hij niet echt geschikt voor dat rauwere wat ik nu heb merk ik wel... dat word dus zoeken naar een Valvestate [of iets in die strekking] cabinetje
Ja, heb hem toen als halfstack set gekochtquote:Op maandag 29 december 2008 18:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je hebt ook een bijpassend MG cabinet?
Zo'n ding klinkt anders dan mijn cab dus?
En je 4x12??quote:Op maandag 29 december 2008 18:22 schreef Cynic het volgende:
Ohja, als mijn Orange cab binnenkomt (medio 2012) dan gaat mijn 2x12 valvestate weg
Die blijft voorlopig denk ik.quote:
De volgende meeting is vorige week zaterdag toch?quote:Op maandag 29 december 2008 19:24 schreef Witchfynder het volgende:
Graag gedaan voor de tip he.
Volgende meeting toch maar in Groot-Brittannië dan?.
Toen was het nog niet.quote:Op maandag 29 december 2008 19:53 schreef brother52 het volgende:
Damn, dat had ik eerder moeten weten. Dat was ik behoorlijk goedkoper uit geweest met mijn Ibanez.
quote:Op maandag 29 december 2008 19:24 schreef Witchfynder het volgende:
Volgende meeting toch maar in Groot-Brittannië dan?.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als iemand daar nu ook nog even een gig regelt in een pub voor alle hier optredende bands...
quote:
Gitaarmat ook niet, dus ik ben niet alleenquote:
Of twee. Of drie. Of vier. Of zes. Uh, vijf? Zeven? Genoeg?quote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef allsystemshalt het volgende:Kan je buiten wel lekker een shakkie roken
![]()
Doen wij binnen wel een pint pakken![]()
Roken is voor mietjes.quote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef allsystemshalt het volgende:
Kan je buiten wel lekker een shakkie roken
![]()
Niet te veel we moeten nog onthouden hoe we moeten spelen en zo he.quote:Op maandag 29 december 2008 20:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of twee. Of drie. Of vier. Of zes. Uh, vijf? Zeven? Genoeg?
Gaan ze toch de straatmuzikant uithangen? (terwijl wij dan binnen aan de pints zittenquote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef allsystemshalt het volgende:Kan je buiten wel lekker een shakkie roken
![]()
Goed plan, zij halen dan geld op waarvan wij dan weer bier kunnen kopenquote:Op maandag 29 december 2008 21:02 schreef Metalfreak het volgende:
Gaan ze toch de straatmuzikant uithangen? (terwijl wij dan binnen aan de pints zitten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |