Is goed manquote:Op zondag 28 december 2008 23:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij deze.Een strawelte tribute lijkt me wel wat.
Dan ga ik het nog druk krijgen. Binnenkort ook met een aantal vrienden in een studio gaan klooien.
We veranderen steeds van naam, ook niet echt goed voor de bekendheid. De laatste naam die me bijstaat is Who needs intro's anyway. Bij dat optreden hebben we dus ook alle intro's weggelaten. We spelen voornamelijk punkrock. Opnames zijn er nog niet.quote:Op zondag 28 december 2008 23:44 schreef Daantke het volgende:
Hoe heet jullie band danen welke stijl, of heb je misschien zelfs records
Tof, nu nog een drummer en een basmeisjequote:
En dan een punk versie van Genot spelen!quote:Op zondag 28 december 2008 23:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, als je ooit een [Fries] punkachtig iets op wil zetten hoor ik het wel
Totaal mee eens.quote:Op maandag 29 december 2008 01:20 schreef The_Dean het volgende:
Leeuwarders
Dat si geen Fries, en dat zijn geen Friezen. En dat vinden ze zelf ook. Dom volk
Wat heb je tegen Groningen dan?quote:Op maandag 29 december 2008 07:23 schreef Aresdreams het volgende:
gefeli drib
sowieso mogen ze van mij datstuk boven drente afsteken
maar dan wel eerst wat meer deans kweken voor rodies
Van harte. neem een stukje gitaartquote:Op maandag 29 december 2008 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Dribbel_ Is Jarig !!!
BITCHESSSSnu ben ik officieel volwassen ofzo
![]()
noway![]()
GITAARZZZz
Groningen? wasda?quote:Op maandag 29 december 2008 07:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Groningen dan?.
gefeliciteerd met je lichamelijke volwassenheidquote:Op maandag 29 december 2008 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Dribbel_ Is Jarig !!!
![]()
noway![]()
GITAARZZZz
quote:Op zondag 28 december 2008 23:40 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Waar woon je?
-edit-
Oh ontswedde waar is dat dan weer![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Dribbel_ Is Jarig !!!
![]()
noway![]()
GITAARZZZz
Volgens mij ben je daar zo mee klaar.quote:Op maandag 29 december 2008 10:58 schreef Witchfynder het volgende:
Als je ff niks te doen hebt is Lastfm wel leuk. Ik ben nu de Indiase metalscene aan het verkennen..
Nou, valt mee. Schijnt best booming te zijn. En er speelt alles van traditionele metal tot death metal tot metalcore.quote:Op maandag 29 december 2008 11:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je daar zo mee klaar.
Damn die taart is awesome die wil ik ookquote:Op maandag 29 december 2008 07:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van harte. neem een stukje gitaart
[ afbeelding ]
Ga je de elementen en de brug dan ook vervangen met een betere soort marsepein?quote:Op maandag 29 december 2008 11:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx allemaal
[..]
Damn die taart is awesome die wil ik ook![]()
Wie is dat kereltje ernaa...oh..wachtquote:Op maandag 29 december 2008 14:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die blijft een geniale foto![]()
Waar zie jij een brug op dat ding?quote:Op maandag 29 december 2008 11:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ga je de elementen en de brug dan ook vervangen met een betere soort marsepein?
quote:Op maandag 29 december 2008 14:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wie is dat kereltje ernaa...oh..wacht.
.
Scherpquote:Op maandag 29 december 2008 14:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar zie jij een brug op dat ding?
quote:Op maandag 29 december 2008 14:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die blijft een geniale foto![]()
Verslagen met Guitar Hero ?quote:Op maandag 29 december 2008 15:52 schreef The_Dean het volgende:
Hoi
Anders speelde die Cynic me er even finaal uit
Nee, met guitarquote:
Haha neequote:
Ik denk dat je gewoon niet genoeg haar hebt voor pinch-harmonicsquote:
Ik zie de gaten, dus in progress denk ik en jij kunt niet bewijzen dat het niet zo is.quote:Op maandag 29 december 2008 14:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar zie jij een brug op dat ding?
Squeeeeeeel for me!!!!!quote:Op maandag 29 december 2008 16:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon niet genoeg haar hebt voor pinch-harmonics
Klinkt-ie een beetje over jouw cab?
Dan zou de brug dus achter de tailpiece komen te liggen.quote:Op maandag 29 december 2008 16:30 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zie de gaten, dus in progress denk ik en jij kunt niet bewijzen dat het niet zo is..
Misschien heeft hij gegoogled naar wat een brug is. Men is daar bij de muziekwinkels ook nog niet over uit.quote:Op maandag 29 december 2008 16:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou de brug dus achter de tailpiece komen te liggen.
Die banketbakkers van tegenwoordig modderen ook maar wat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |