quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:30 schreef Seam het volgende:
Aiii dat buikje
Maar wel een geil pijpgezichtje![]()
Anders past hij er niet inquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als je van een paardebek houdt....
Ik vind haar nog steeds te jong 16=min bij mij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:30 schreef Seam het volgende:
Aiii dat buikje
Maar wel een geil pijpgezichtje![]()
Gelukkig ben ik nog 19quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:33 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Ik vind haar nog steeds te jong 16=min bij mij.
Klopt, ik ben zelf jailbaitquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
jullie zijn allemaal nog zo jong dat er geen enkel plaatje echte jailbait is
Helaas niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een tetten.quote:
Ze kijkt naar haar poesje, omdat ze vurig wenst dat er een dikke tampeloeris inzitquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ze kijkt naar haar poesje, omdat ze vurig wenst dat er een dikke tampeloeris inzit
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ze kijkt naar haar poesje, omdat ze vurig wenst dat er een dikke tampeloeris inzit
Hmm... Lastig.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:46 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Of masturbatie? You be the judge!
Kuthoofd. -1quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:48 schreef Acinonyx het volgende:
Deze ziet er nog niet zo oud uit, ik zou haar doen![]()
[ afbeelding ]
lees de tekst op haar bikini eensquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je kan NS niet eens spellen, denk je echt dat je een kans maakt?
MGMTquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kuthoofd. -1
Dikke tieten +2
Kortom. +1
Men, zij is lelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:48 schreef Acinonyx het volgende:
Deze ziet er nog niet zo oud uit, ik zou haar doen![]()
[ afbeelding ]
nicequote:
Was het maar zoquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
Ach die tijd was leuk, maar zo niet weer zo jong willen zijnquote:
Hell no, natuurlijk wel. Nu voel ik me zestig, omdat ik te veel gezopen heb, toen ik zestien was had ik dat nooit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:55 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Ach die tijd was leuk, maar zo niet weer zo jong willen zijn
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:56 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van die linker dan?das die poolse van mn topique
jammer van die aardappel neusquote:
Is dat die van die met die zus???quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:56 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Is dat die van die met die zus???
Jij weet best wat ik van haar vind..quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:56 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hell no, natuurlijk wel. Nu voel ik me zestig, omdat ik te veel gezopen heb, toen ik zestien was had ik dat nooit.
Haha, is ook zo. Morgen nog naar Ajax?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar toen zoop je ook niet zoveel als nu denk ik, toen gingen we nog tollen in bed na 5 bier, nu zuipen we door tot we niks meer voelen!!!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar die neus kijken, lul.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar toen zoop je ook niet zoveel als nu denk ik, toen gingen we nog tollen in bed na 5 bier, nu zuipen we door tot we niks meer voelen!!!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kloptop mijn 16e ging ik wel eens met 10 euro uit
Boh gek! Verschrikkelijkquote:
leuk als geanimeerde gifquote:
dat zijn geen tepelhoven maar appelbeignetsquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, is ook zo. Morgen nog naar Ajax?
Ah ok, Slavia was inderdaad zwaar kut, morgen word het weer feest.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Morgen avondienst, laatste was slavia samen met gers, gers was cool, ajax niet!
XPquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Die memmen hangen op haar knietjes.
Haha, die heb ik ook, maar dan met Vista en breedbeeldquote:
quote:
Eigenlijk was het een verkapte zie-mij-populair-zijn-op-msn postquote:
de xp look zag ik laaats bij iemand met vistaquote:
Dan ben je wel superfail!quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
de xp look zag ik laaats bij iemand met vista
Oh My Gosh, 8 windowsquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een verkapte zie-mij-populair-zijn-op-msn post
Whehe je hebt helemaal gelijk, ik zou die hangtiet gewoon hard neukenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Laat je haar toch op der knieen zitten, sjonge sjonge....moeilijke gasten allemaal...
Weet zeker dat 60-70% van jullie nu allemaal stoer roept wat er allemaal niet mooi aan is maar stottert als zoiets je aanspreekt..
Niet jullie hoor, Aci, Afca en McF....
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ah ok, Slavia was inderdaad zwaar kut, morgen word het weer feest.
Haha, ik constateer dat alleen. Ik zei niet dat ik er geen kunstjes op zou kunnen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Laat je haar toch op der knieen zitten, sjonge sjonge....moeilijke gasten allemaal...
Weet zeker dat 60-70% van jullie nu allemaal stoer roept wat er allemaal niet mooi aan is maar stottert als zoiets je aanspreekt..
Niet jullie hoor, Aci, Afca en McF....
Allemaal bots.quote:
Inderdaad, alleen weer om half een, wat een kuttijd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Laten we dat in godesnaam hopen maar dat komt wel goed!!!!!
[ afbeelding ]
Morgen winterstopkampioenenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik niet! kijk die armen manquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Morgen winterstopkampioenen![]()
Ik zou der trouwens wel doen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe je hebt helemaal gelijk, ik zou die hangtiet gewoon hard neuken
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, ik niet! kijk die armen man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:11 schreef McFearless het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen weer om half een, wat een kuttijd.
Is transporter 3 een goede film?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een verkapte zie-mij-populair-zijn-op-msn post
Heb je een foto van haar kont? Ik hou van lekkere kontjes.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En godverdomme hard ook, de kans dat je dat als one-night-stand nog een keer in je bed mag verwachten is best klein als je nu al roept dat er wat mis mee is, laten we qua kans op sex wel een beetje reeel blijven he!@!!!
quote:
10.00u gaat de wekker, douchen, eten en dan zuipen onderweg. Ook nog even naar 't home.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vind het ook maar niks hoor, ik woon er nog dichtbij maar je zou maar voor een lekker partijtje voetbal op zondag rond 8 / 9 je nest uit moeten!!!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Der rechtertiet leunt op een deo en er staat pleepapier in de deuropeneing....
Dit is dus het moment dat ik roep dat ik er niks mee kan...whehehee....
Fap-fap-fap-fap..quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
okquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Jullie moeten de posts ff met een korrel zout nemen, heb helaas geen mogelijkhied mijn postst op te leuken met smileys.....daarvoor komen ze soms een beetje raar over, ag, jullie zijn wel wat gewent van mij!
GODVERDOMME, KALI, ALS JIJ DIT SPEELGOED VOOR HANDEN KREEG, ZOU JIJ HAAR KUTJE HELEMAAL KAPOT MAKEN, WANT ZO BEN JIJ.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Der rechtertiet leunt op een deo en er staat pleepapier in de deuropeneing....
Dit is dus het moment dat ik roep dat ik er niks mee kan...whehehee....
Toch blijven je caps posts meer je signature.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Jullie moeten de posts ff met een korrel zout nemen, heb helaas geen mogelijkhied mijn postst op te leuken met smileys.....daarvoor komen ze soms een beetje raar over, ag, jullie zijn wel wat gewent van mij!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb je een foto van haar kont? Ik hou van lekkere kontjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]Thanks broSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Derde kerstdag ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:21 schreef MouzurX het volgende:
Vanavond weer lekker eten![]()
En morgen ook weer LEKKER eten![]()
Wat zijn die feestdagen toch geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:22 schreef Smart_ass het volgende:Wtf check die nippelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah.
![]()
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Jawel, heerlijk over the topquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Is transporter 3 een goede film?
welek nipples ik zie allen tepel hovenquote:
haha zwakkeling!quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:25 schreef McFearless het volgende:
Kut, ik voel me waardeloos. Ik ga slapen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toch blijven je caps posts meer je signature.
Slaapzequote:Op zaterdag 27 december 2008 16:25 schreef McFearless het volgende:
Kut, ik voel me waardeloos. Ik ga slapen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waarom steekt zij vingers in haar kut?
1 vinger maar hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waarom steekt zij vingers in haar kut?
Kwaliteit, nou alleen nog een paar jaartjes jonger en dan is het helemaal goedquote:
WTF, Adriana is de mooiste van allemaal.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:33 schreef Smart_ass het volgende:
Er is nog geen een knap meisje gepost.Doe eens wat meer jullie best!!11
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:33 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:33 schreef Smart_ass het volgende:
post dan jouw naaktpicsquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou mijn hond er nog van aftrappen!quote:
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHHA...DUS ALS IK@!2121@!@!@!AMPELEINZWEIHOEDJEVANSTRONTPAPIER@12@@!DOE EN DAN ZEG DAT IK LEKKER AAN HET RELLEN BEN DAN....WHAHAHAHHAA....DAN VOEL JE JE NIET MEER ZO VERVREEMD AVN MIJ@11@2121@!@!@!2121@!YOU AND ME, WE USED TO BE TOGETHER....TRALALALALA@!1221@!@!@!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog van aftrappen!
snap je em![]()
![]()
!111
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:39 schreef gers het volgende:ik ben ontroerd er is weer ouderwetse klb sc kwaliteit
quote:
Volgens mij staat je caps aanquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
MY ACHING HEART BLEEDS FOR YOUHOEHOEHOEHOE@1@!@!2121
Ik heb foto's van haar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAH....IK WILDE IN JE FOBO KUIJKEN MAAR HEB EEN FOBOBAN21@!@!2121@!WHAHAHAHAHA....DAS HEUL NIET LEUK....
Zo he die neus heet in technische termen "De Zwarte Piste"quote:
Bespaar je de moeite, er staan geen pics in!!11quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAH....IK WILDE IN JE FOBO KUIJKEN MAAR HEB EEN FOBOBAN21@!@!2121@!WHAHAHAHAHA....DAS HEUL NIET LEUK....
quote:
En zonder make-up weegt ze 20 kilo minderquote:
hot dangquote:
VIDEOS IS OOK GEEN PROBLEEM HOOR!!!@@!@!21quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, er staan geen pics in!!11![]()
![]()
LOOOOOOLLLLLLL.
Nostalgie men.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:39 schreef gers het volgende:
ik ben ontroerd er is weer ouderwetse klb sc kwaliteit
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
VIDEOS IS OOK GEEN PROBLEEM HOOR!!!@@!@!21
Mijn garp.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
VIDEOS IS OOK GEEN PROBLEEM HOOR!!!@@!@!21
quote:
mijn school was niet zoquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
brilliante foto serie!!!!
/wship!
Komt omdat ik weer terugben hequote:Op zaterdag 27 december 2008 16:39 schreef gers het volgende:ik ben ontroerd er is weer ouderwetse klb sc kwaliteit
En nu pas hier, je moet je schamenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik was om 3 uur wakker.
quote:
Drugs are bad, mkayquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
OK OK LUISTER@!@!@!2121@!GEEN VERPLICHTINGEN, GEEN NAAM, GEEN TELEFOONNUMMER, JE KOMT NU GEWOON HIERHEEN, NIKS ZEGGEN, KLEREN UIT, FF LEKKER LEIFDEVOL NEUKEN EN DAN WEER WEG, ZONDER OOK MAAR ENIGE VORM VAN COMMUNICATIE@!21@!@!2121WIE OH WIE WIL DAT NOU GEWOON EENS LEKKER DOEN MET MIJ@!2121@!@!GEEN GEZEIK, JE BELT AAN, KLEREN UIT EN GEWOON NEUKEN@21@!@!GVD, WAAROM GEBEURT DAT NOU NOOIT2121@!@!2121
En bedankt iedereen, nu zit er weer een gat in mijn broek, @#$%^&!!!quote:
Ik ook. Toen heb ik me nog maar eens omgedraaid en doorgeslapen tot 14:00.quote:
Zo vroegquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:52 schreef afcajos het volgende:
9 uur alterwijl ik om 4 uur snachts dronken in bed lag.
EINZ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
OK OK LUISTER@!@!@!2121@!GEEN VERPLICHTINGEN, GEEN NAAM, GEEN TELEFOONNUMMER, JE KOMT NU GEWOON HIERHEEN, NIKS ZEGGEN, KLEREN UIT, FF LEKKER LEIFDEVOL NEUKEN EN DAN WEER WEG, ZONDER OOK MAAR ENIGE VORM VAN COMMUNICATIE@!21@!@!2121WIE OH WIE WIL DAT NOU GEWOON EENS LEKKER DOEN MET MIJ@!2121@!@!GEEN GEZEIK, JE BELT AAN, KLEREN UIT EN GEWOON NEUKEN@21@!@!GVD, WAAROM GEBEURT DAT NOU NOOIT2121@!@!2121
Nieuwelingenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
zo hehe.....dat was ff lekker, ff lekker op de oude toer posten...maar zal mij een beetje inhouden, wat moeten al die nieuwelingen wel niet van mij denken....so young and ignorant!
Dat is toch geen jailbaitquote:
Gers, je bent de manquote:
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En nu pas hier, je moet je schamen
FIPOEINZ~~@!~@!#!@!!!!!!~11111!!!
Epic fail?quote:
Ik was ook al om 1 uur wakker hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vind je het gek?
ik ga mario kart wii pwnen![]()
Nog geneukt? Of ga je dat niet halen veur het nieuwe jaar?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef afcajos het volgende:
ik heb zin in smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatjes
wieso?quote:
Nu weet ik dat dat niet echt boeit in deze context, maar de kanker die flitsquote:
Niet echt zichtbaar ofzoquote:
ik heb nog 4 dagenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog geneukt? Of ga je dat niet halen veur het nieuwe jaar?
ooh hier zie ik ze perfectquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nu weet ik dat dat niet echt boeit in deze context, maar de kanker die flits![]()
![]()
Hehequote:
Kan goed zijn, maar dat is wel de debielste ugly flits ooit. Zonder die flits zou ze er ook een stuk beter uitzien. Dus heb ik gewoon weer gelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:02 schreef gers het volgende:
[..]
je moet ook niet op die flits letten
Poolse "hosselen"quote:
I hope so.quote:
ik hoop dat je poolse bedoelt ipv poolquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Poolse "hosselen"![]()
Jos: Hier heb je wodka, als je me zuigt
Pool: Mkay!
Njah, verschil zie je altijd niet zo goedquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je poolse bedoelt ipv pool
quote:
kloptquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Njah, verschil zie je altijd niet zo goed
Hehe nee deze is niet zo, ze woont namelijk al iets van 10 jaar hier en heeft een Nederlandse pa.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Poolse "hosselen"![]()
Jos: Hier heb je wodka, als je me zuigt
Pool: Mkay!
Ah oke, go with god then matequote:Op zaterdag 27 december 2008 17:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hehe nee deze is niet zo, ze woont namelijk al iets van 10 jaar hier en heeft een Nederlandse pa.
Alleen Helmond, Rottahdahm, en Den Haag zijn ergerquote:
Nu al weer, je bent nog maar 3 uur wakkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:08 schreef Triptamine het volgende:
Nu effe allen niet zo snel posten, moet een joint draaien en dit volgen tegelijk
Helmondquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Alleen Helmond, Rottahdahm, en Den Haag zijn erger
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Nu pas, je bent nog maar 3 uur wakker
Rotterdamquote:
quote:
Beiden zijn erg.quote:
Feyenoordquote:
Je mist de eins!!1!onewithmysword11!quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:14 schreef McFearless het volgende:
HET ZIJN MAAR KUT KAKKERLAKKEN!!!11
AFCAquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:16 schreef afcajos het volgende:
WEES EEN ECHTE AJACIED EN ZING HET ANTI KAKKERLAKKEN LIED!
Dat inderdaad.quote:
geef ajax zijn gezicht terug jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:27 schreef jimmyrodgers het volgende:
Ja dit jaar eindelijk weer eens kampioen!
shoarmaquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:29 schreef gers het volgende:
Zal ik voor de frituur of de shoarma gaan
frituurquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:29 schreef gers het volgende:
ben jij dat nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik laat de turk hotwings brengenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:29 schreef gers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |