Okee, hier wilde ik meerdere foute opmerkingen bij maken, maar dat doe ik maar niet.quote:Op maandag 29 december 2008 02:54 schreef Rikketik het volgende:
Pfoeh, daar vraag je me wat. Ik heb deze week weinig tijd eigenlijk. Ik heb wel een aantal gaten in mijn agenda, maar die vul ik liever niet op....
Doe!quote:Op maandag 29 december 2008 02:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee, hier wilde ik meerdere foute opmerkingen bij maken, maar dat doe ik maar niet.
Okee vooruit. Even met de quote van je vorige reactie dan.quote:Op maandag 29 december 2008 03:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Doe!Ik wou het zelf al doen, maar ik faalde de zin goed te formuleren. Maak mijn werk af Nathalie! Opdat ik vannacht vredig kan slapen. Wat zeg ik: opdat de wereld vannacht vredig kan slapen! Zo'n open deur moet gewoon ingetrapt worden.
quote:Op maandag 29 december 2008 02:54 schreef Rikketik het volgende:
Pfoeh, daar vraag je me wat. Ik heb deze week weinig tijd eigenlijk. Ik heb wel een aantal gaten in mijn agenda, maar die vul ik liever niet op....
Bij mij mogen maar 2 gaatjes gebruikt worden. Die andere is een uitgang, en dat blijft een uitgangquote:Op maandag 29 december 2008 03:05 schreef Rikketik het volgende:
Nathalie, je bent een schat.
Wat betreft jouw gaatje: het ligt eraan welke. Of eigenlijk ook niet. Whatever.
Maar alle drie zijn technisch gezien uitgangen.quote:Op maandag 29 december 2008 03:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij mogen maar 2 gaatjes gebruikt worden. Die andere is een uitgang, en dat blijft een uitgang
Nou, eentje zeker weten niet. Of in ieder geval, zeldenquote:Op maandag 29 december 2008 03:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar alle drie zijn technisch gezien uitgangen.
Ligt eraan, bij zetpillen en zo...quote:Op maandag 29 december 2008 03:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, eentje zeker weten niet. Of in ieder geval, zelden![]()
En die andere functioneert voor beiden, zowel in als uit.
En die ene die niet gebruikt mag worden, is toch echt puur en alleen een uitgang.
(Nog) niet nodig gehadquote:Op maandag 29 december 2008 03:10 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ligt eraan, bij zetpillen en zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |