1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 | [b]Inleiding[/b] Je bevindt je samen met de andere deelnemers in een dorp waar je leven niet zeker is. Twee groeperingen, de maffia leden en de weerwolven hebben besloten dat de laatste dagen van het dorp geteld zijn, en er is een heftige strijd ontstaan tussen gewone dorpelingen, weerwolven en maffiosi. De maffialeden en weerwolven doen zich overdag voor als dorpsbewoners, en komen iedere nacht langs om dorpelingen te vermoorden. Iedere nacht krijgen beide groepen de mogelijkheid tot het doden van 1 man. Mocht een groep er voor kiezen om ’s nachts een slachtoffer te maken, dan laten ze daarbij aanwijzingen achter naar de leden van de groep. Op basis van deze informatie, psychologie en sommige speciale rollen kunnen de dorpelingen iedere dag proberen iemand te lynchen, maar pas op: De maffialeden en weerwolven kunnen ook gewoon meestemmen en discussiëren. Zorg dus dat je niet iedereen vertrouwd. Sommige dorpelingen hebben naast hun mogelijkheid tot het stemmen voor de lynch, het oplossen van hints en het mee discussiëren nog een of meerdere extra vaardigheden, deze staan verderop in deze post beschreven. Lees ze goed door, want sommige rollen kunnen een grote impact hebben. Welke rol je hebt (maffia, weerwolf, gewone dorpeling of een van de speciale dorpeling rollen) wordt vermeld in de Pm die je als het goed is ontvangen hebt aan het begin van het spel. Heb je geen PM ontvangen, laat het ons dan even weten en je krijgt een nieuwe PM. [b]Stemregels[/b] 1. Iedere dag om 19:00 word er iemand gelyncht, post je stem hier in het topic volgens de onderstaande regels, degene die om 19:00 te meeste stemmen heeft word afgemaakt. 2. Alle stemmen na 18:59 worden ongeldig verklaard. 3. Geef duidelijk aan op wie je wil stemmen, doe dit door “##vote naam” te posten in de thread, voeg ook je naam aan het stemmen-lijstje toe. 4. Als je je stem wilt wijzigen, zeg dan: “##unvote” in dit topic, verwijder ook je naam uit het lijstje. 5. Je mag niet op jezelf, een dode, of iemand die niet mee doet aan het spel stemmen. 6. Als om 19:00 twee mensen gelijk bovenaan staan, dan word degene gelyncht die als eerste het aantal stemmen heeft bereikt. 7. De spelleiders houden zich het recht voor om de dagpost wat later te posten dan 19:00, maar alle stemmen na 18:59 blijven ongeldig. Als de dag-post veel te laat komt, kan de nacht-deadline opgeschoven worden. 8. In sommige gevallen kan er een dubbele lynch komen, wanneer dit gebeurd worden er 2 dorpelingen gelyncht, en iedere inwoner van het dorp krijgt 2 stemmen (je mag 2 keer op 1 persoon stemmen). [b] Algemene gameregels:[/b] 1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt. 2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel. 3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig. Als je 2 volledige dagen niet post (een 24 uur cyclus) dan kan de spelleider je modkillen, maar er zijn vaak uitzonderingen op deze regel. 4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit. Let’s keep it gezellig 5. Er mogen geen kopieën van je rol Pm, screenshots ervan, of wat dan ook, doorgestuurd worden of in de topic geplaatst worden. Roepen dat je een rol hebt is natuurlijk wel toegestaan (ook als je deze niet hebt) 6. De spelleider kan je modkillen als je, je overduidelijk niet aan de regels houd, maar dit komt niet heel vaak voor. Deadlines 1. Alle lynchstemmen en dagvaardigheden moeten voor 19:00 binnen zijn. 2. Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn. 3. Zijn de Spelleiders een keer veel te laat dan kunnen deadlines wat opgeschoven worden [b]Rollen[/b] De volgende rollen zijn onder de dorpelingen verdeeld tijdens deze ronde, alle (levende) spelers kunnen stemmen, discussiëren en hints oplossen. Maffia rollen (spelers met deze rol winnen als alleen spelers met maffia rollen nog over zijn): [b]Maffialid:[/b] Alle maffialeden kennen elkaar, en mogen elke nacht samen iemand om het leven brengen. [b] Maffiarolblokker:[/b] Dit speciale maffialid gaat elke nacht op pad om een dorpsbewoner bezig te houden. Deze speler zal die nacht zijn rol niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar 1 keer worden geblokkeerd. [b] Spion[/b] Je hebt sympathie voor de maffia/wolven, al behoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffiosi/wolven zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia/wolven! Weerwolf rollen (spelers met deze rol winnen als alleen spelers met weerwolf rollen nog over zijn): [b]Weerwolf:[/b] Alle weerwolven kennen elkaar, en mogen elke nacht samen iemand om het leven brengen. [b] Weerwolf rolblokker:[/b] Dit speciale maffialid gaat elke nacht op pad om een dorpsbewoner bezig te houden. Deze speler zal die nacht zijn rol niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar 1 keer worden geblokkeerd. [b]Spion[/b] Je hebt sympathie voor de maffia/wolven, al behoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffiosi/wolven zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia/wolven! Gewone rollen (spelers met deze rol winnen als alleen spelers met gewone rollen nog over zijn): [b] Dorpeling:[/b] Heeft geen speciale vaardigheden. [b]Rechercheur:[/b] Kan iedere nacht aan de spelleiders vragen of iemand een maffialid is. [b] Waarzegger:[/b] Kan iedere nacht aan de spelleiders vragen of iemand een weerwolf is. [b]Dokter:[/b] Kan iedere nacht iemand beschermen, mocht het doel van de dokter deze nacht normaalgesproken dood gaan, dan blijft deze nu in leven. (kan iemand niet 2 keer achter elkaar beschermen en zichzelf ook niet) [b]Zwakke Dokter:[/b] Een dokter die omkomt als hij een maffialid of weerwolf probeert te beschermen. (kan iemand niet 2 keer achter elkaar beschermen en zichzelf ook niet) [b]Stalker:[/b] De stalker kan iedere nacht iemand volgen, hij komt dan te weten of zijn doel op pad ging, en naar wie. [b]Sluipschutter:[/b] Mag vanaf de tweede nacht, ’s nachts iemand doodschieten, hij kan dit maar 1 keer doen. [b] Dorpsoudste:[/b] Mag iedere dag voor de lynch een extra stem insturen naar de spelleiders. [b] Burgemeester:[/b] De burgemeester mag een dubbele lynch uitspreken door dit overdag aan de spelleiders te melden. Dit moet voor 16:00 gedaan worden om de spelers een kans te geven hun tweede stem uit te brengen. De burgemeester word beschermd door zijn bodyguard en kan niet ‘s nachts doodgaan tenzij de bodyguard al dood is, hij kan wel gelyncht worden. [b]Bodyguard[/b] De bodyguard kent zijn burgemeester, en beschermd hem. Zie de burgemeester rol beschrijven voor meer info. [b]Rechercheur (andere versie)[/b] Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben Nachtwaker Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is. [b]Gekke velddokter[/b] De gekke velddokter kiest net zoals de normale velddokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gekke velddokter bent of ‘gewone’ velddokter. [b]Cupido[/b] Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeestersverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt. [b] Bom[/b] Als de bom 's nachts sterft dan gaat degene die de kill maakte dood, als er meerdere mensen op de bom afgingen, dan wordt de dode random bepaald. Word de bom gelyncht dan gaat degene die de laatste stem gaf dood. [b] Busdriver[/b] De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen die nacht. Als Persoon A door de maffia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Op deze manier kan de maffia zichzelf ook per ongeluk afmaken. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen, en mag ook zichzelf niet switchen. [b]De beul[/b] De beul kan tijdens de lynch besluiten dat het genoeg is en iemand afmaken die 50% of meer van de stemmen heeft. De lynch van vandaag gaat dan niet meer door. Tijdens een dubbele lynch zal de beul twee doelen moeten hebben die 35% van de stemmen hebben (rekeningen houdend met de dubbele stemmen van mensen). [b]Wiki[/b] We hebben ook een kleine wiki opgestart (word aan gewerkt) deze is te vinden op: http://fokmaffia.wikispaces.com/ [b] Voorbeeld[/b] Voor men die wilt weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld -> Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo De spelregels in dit spel zijn wel behoorlijk anders, maar het idee is ongeveer hetzelfde. [b] Deelnemerslijst.[/b] 1. Lekiamh 2. Sheepcidus 3. Silver_Shark 4. ajf 5. Ladidadida 6. Susi 7. Lynda 8. Trevland 9. CLX 10. Hara 11. Syb-rund 12 Duimelot 13. Clesar03 14. PP 15. DuTank 16. -SG- 17. tripack Belangrijke posts: |
Die fukking OP is er allang kneus. Ga maar lekker op de achterbank slapie slapie doenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:53 schreef DuTank het volgende:
Doe die OP ff
a) praat es normaal (je weet niet waar je het over hebt, nu kun je nog mee met papa en mama)quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:54 schreef DuTank het volgende:
De OP die je nu hebt is kanker
Is maar goed dat alle posters uit # 71 uit Eindhoven komt dan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:56 schreef -SG- het volgende:
Rellen!
Thnxquote:
Vooruit dan maaaar...quote:
Kan jij ook met je blauwe skillz.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
Doe die OP eens zoals het hoort of open t topic niet meer
Hij is er! Check die ene post weerquote:
Ok.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef DuTank het volgende:
Ok, het is niet echt blond en brunette, maar het gaat om het gebaar.
Zie het nu pas, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:53 schreef -SG- het volgende:
Belangrijke post:
-SG- is over 7 minuten jarig.
Gelukkig, ik heb nog een levenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:28 schreef timmmmm het volgende:
Nou, SG, het is duidelijk geworden, niemand houdt van je, je hebt geen FOK!vriendjes
Bij jou krijg je alleen maar negatieve reacties door het "Wie?", ik heb geen leven, ik zou ook een boel negatieve reacties krijgen, maar mij kennen ze welquote:
Ik wil het wel doen, maaar verwacht dat er wel heel veel foutgaatquote:Ik lag er drie dagen uit, sorry...
Het zit zo, ik ben er de komende dagen ook niet genoeg om te SL'en dus je mag m helemaal overnemen als je dat aandruft
Dat raped by elephants ging ook over jou, hè?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:21 schreef SiestaGuru het volgende:
Yay nog een naamtopic![]()
en feli -SG-
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat raped by elephants ging ook over jou, hè?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:16 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Dat seksslaaf verhaal natuurlijk, ben je me nu alweer vergeten?
ik begrijp helemaal niets van dat taaltje hierquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:00 schreef timmmmm het volgende:
wat is er mis met de OP? Toch alleen geen bold?
OP = OpeningsPostquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begrijp helemaal niets van dat taaltje hier
OP?
TPV?
wtf betekend het toch allemaal??
Ja, alleen waardoor het er gelijk beroerd uitziet. Daarbij vertikt PP het elke keer, dus blijft ie maar met zijn poten van nieuw topic knop af.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:00 schreef timmmmm het volgende:
wat is er mis met de OP? Toch alleen geen bold?
tnxquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OP = OpeningsPost
TT = TopicTitel
TVP = TerugVindPost
TS = TopicStarter
Onder taPijtquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begrijp helemaal niets van dat taaltje hier
OP?
TPV?
wtf betekend het toch allemaal??
Dat vind ik een strak plan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, alleen waardoor het er gelijk beroerd uitziet. Daarbij vertikt PP het elke keer, dus blijft ie maar met zijn poten van nieuw topic knop af.
Ben nu terug schat, na gisternacht/avond en 3 flessen champagne verder te zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, alleen waardoor het er gelijk beroerd uitziet. Daarbij vertikt PP het elke keer, dus blijft ie maar met zijn poten van nieuw topic knop af.
Wow, what else is newquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:15 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ben nu terug schat, na gisternacht/avond en 3 flessen champagne verder te zijn.
Uiteraard heb je natuurlijk gelijk dat ik het nu sowieso niet meer ga veranderen ja
LaPo= LastPostquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OP = OpeningsPost
TT = TopicTitel
TVP = TerugVindPost
TS = TopicStarter
IBTLquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LaPo= LastPost
FiPo= FirstPost
QFT= Qouted For truth
En meer weet ik er zo niet op te noemen
Na dit deel kunnen ze dat bij jouw mafia topics doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:17 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
IBTL
Die krijg je vast veel te lezen als Timmers een topic opent
In before the lock dus, duimelotquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:17 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
IBTL
Als je iets niet snapt, kan je het altijd dan vragenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:27 schreef Duimelot het volgende:
ik ga dat echt niet onthouden geloof ik
heb er al heel lang overgedaan voor ik doorhad dat brb geen boer was maar ook daadwerkelijk iets betkende
maar tnx voor de uitleg haha
tnx ??quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:27 schreef Duimelot het volgende:
ik ga dat echt niet onthouden geloof ik
heb er al heel lang overgedaan voor ik doorhad dat brb geen boer was maar ook daadwerkelijk iets betkende
maar tnx voor de uitleg haha
Hedde nie geneukt van de week ofzoquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Na dit deel kunnen ze dat bij jouw mafia topics doen
Allemaal of één ervan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In before the lock dus, duimelot
En PP, dit ben jij:
[ afbeelding ]
Enquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:17 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
IBTL
QFTquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:42 schreef timmmmm het volgende:
PP is een bijzonder erge droplul, dus het kan best meervoud zijn ja
Ah, vandaar ook die zwarte piemels.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:42 schreef timmmmm het volgende:
PP is een bijzonder erge droplul, dus het kan best meervoud zijn ja
Ik kom je heus niet opzoeken hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:45 schreef timmmmm het volgende:
Je weet toch dat het maar gekheid is hè, PP?
Check OP aub...Vetgedrukt voornamelijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:46 schreef Duimelot het volgende:
wat zijn jullie maar lief voor elkaar
Susannadonk 105, kom me maar opzoeken hoor, gezelligquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:45 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik kom je heus niet opzoeken hoor
hahahaha sja er is op t moment geen spel aan de gang dus hoe gerelateerd moet ik zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Check OP aub...Vetgedrukt voornamelijk
Aard van het beestjequote:Op zaterdag 27 december 2008 17:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha sja er is op t moment geen spel aan de gang dus hoe gerelateerd moet ik zijn
enne ruzie maken doe ikke niet dussuh
wat zijn JULLIE maar lief voor elkaar
PP en ik houden van elkaar, dit is de manier waarop wij onze liefde tonenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha sja er is op t moment geen spel aan de gang dus hoe gerelateerd moet ik zijn
enne ruzie maken doe ikke niet dussuh
wat zijn JULLIE maar lief voor elkaar
Ik jou ook. Als jij niet ongeziens van mijn piemol zou houden zou ik je best irl nog eens op kunnen zoeken in Roosendaalquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PP en ik houden van elkaar, dit is de manier waarop wij onze liefde tonen
Maar serieus, PP, ik meen het natuurlijk niet, stiekem vind ik je best okay
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:56 schreef Ladidadida het volgende:
timmmmm houd eens op met reten likken, ik word er misselijk van.
www.theezettenvooriedereen.nlquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:02 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey relnichten, wat is de link van dat random progje ook alweer? waarmee je iedereen uitloot etc
doe mij maar een appel/kaneel theetje met 2 schepjes suikerquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:04 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
www.theezettenvooriedereen.nl
het was iets met koffie, doe eens een betere pogingquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:04 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
www.theezettenvooriedereen.nl
als je je pm's eens leest...quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het was iets met koffie, doe eens een betere poging![]()
Ik zag hem nadat ik op je had gereageerdquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:08 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
als je je pm's eens leest...
Fijn vooruitzicht trouwens. Een SL die niks met PM doet.
Ahh, mag ik de jouwe ook likken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:56 schreef Ladidadida het volgende:
timmmmm houd eens op met reten likken, ik word er misselijk van.
mooi is die voorsprong iig wegquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe het moet
Moet je toch zonder mijquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Een probleempje.
Syb had de rolverdeling gedaan, en op msn gezet, maar nu is hij weg, en ik heb het venster weggeklikt
Geen probleem, zou je zegggen, maar ik weet nooit waar mijn gespreksgeschiedenis staat
Toch maar even goed zoeken nu
Nee die is the terminator. Die mag elke nacht 20 mensen naar keuze vermoorden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee die is the terminator. Die mag elke nacht 20 mensen naar keuze vermoorden.Mag ik dan de Spock-rolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zodat ik voor elke aanslag op mij de "BEAM-ME-UP" actie kan doenTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Tsk, scotty beamt mensen upquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mag ik dan de Spock-rol
zodat ik voor elke aanslag op mij de "BEAM-ME-UP" actie kan doen
DAt heeft sheep toch ergens?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:42 schreef timmmmm het volgende:
Wie biedt zich aan als vrijwilliger om de deelnemerslijst klikbaar te maken, met fobolinks?
Hohoh, je draait de zaken om. ìk ben god voor jou! Daar kom ik straks nog wel op terug.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:01 schreef Harajuku. het volgende:
u trouwens, of ben ik God voor jou?
ja, daarom wil ik ook een ander zijn dan die beamhomo, anders is er toch niemand om me te beamen :pquote:
Daar staat dan tegenover dat je tot heerser van hemel en aarde benoemd bent.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:00 schreef Syb-rund. het volgende:
Of je wordt even tering hard ingemaakt met risk, godverdomme zeg
Niets kan de teleurstelling verbloemen dat mijn roze legers van het bord werden geveegdquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar staat dan tegenover dat je tot heerser van hemel en aarde benoemd bent.
SG!quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:07 schreef Susi het volgende:
Why so serious is de ondertitel van iemand, ik dacht Etcetera maar dat weet ik niet zeker atm. Ik kijk 't even na
Ah merci ! Nuja, dan lijkt het me vrij duidelijkquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah merci ! Nuja, dan lijkt het me vrij duidelijk
## Isdatzo
Isdatzo (1) Susi
Jammer dat die nou net niet meedoet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah merci ! Nuja, dan lijkt het me vrij duidelijk
## Isdatzo
Isdatzo (1) Susi
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer dat die nou net niet meedoet.
Toch eenje voor de inzet
PP heeft hem gemaaktquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:24 schreef lynda het volgende:
1. Lekiamh
2. Sheepcidus
3. Silver_Shark
4. ajf
5. Ladidadida
6. Susi
7. Lynda
8. Trevland
9. CLX
10. Hara
11. Syb-rund
12 Duimelot
13. Clesar03
14. PP
15. DuTank
16. -SG-
17. tripack
En een van deze deed ook niet mee.. Update die OP eens ofzo
Op naar ieders profiel! Als je dan toch gaat kijken, maak er meteen linkjes van, en post die meequote:Op zaterdag 27 december 2008 23:26 schreef Susi het volgende:
Nou putverdurrie íemand heeft het als ondertitel en die persoon heeft nog niet in dit topic gepost. Wie !?
Ik snap niet waarom ìk dat zou moeten doen. Ik heb al de PMs verstuurd en de hints gemaakt, maak jij de klikbare OP maarquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:32 schreef Syb-rund. het volgende:
ik snap niet waarom wij die info zouden moeten verzamelen, je krijgt alles niet zomaar, bloed zweet en tranen enzo!
?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef Susi het volgende:
Zijn jullie inmiddels al gewend aan je eigen hoofd ?
Wil je een ervaring delen dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:54 schreef Susi het volgende:
[..]
!
Je kijkt toch wel eens in de spiegel ?
Het is pure interessequote:Op zaterdag 27 december 2008 23:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wil je een ervaring delen dan?
Okayquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is pure interesse
Overigens
## Etcetera
Etcetera (1) Susi
Ik.quote:Op zondag 28 december 2008 02:54 schreef PrincePolly het volgende:
Welke nicht heeft de TT aangepast??
ik w8 met stemmen tot er meer hints zijn, sommige van die ik gevonden heb vind ik wel sterk sommige iets minder en wil wel een weloverwogen goeie keus makenquote:Op zondag 28 december 2008 10:17 schreef timmmmm het volgende:
Ach, het is dan ook vakantie hè, het zij ze vergeven. Maar als er om 12 uur niet minstens 3 stemmen zijn, ga ik staken
3: Schone slaper -> Duimelotquote:Op zondag 28 december 2008 09:18 schreef Duimelot het volgende:
De wolven waren er weer klaar voor. 1 Ze zaten in het harnas en 2 waren goed geoefend, klaar om 3 voor de eerste keer op jacht te gaan. Al met al waren 4 het goeie wolven. Zo gingen ze op weg naar het huis van Syb-rund. (Spelleider). Ze waren met 5 een select gezelschap, na een hoop kandidaten niet toegelaten te hebben.
Ze sprongen door een raam de huiskamer in, waar sybje net een leuke Johhny Depp film zat te kijken. Hij zal het nooit toegeven, maar stiekem was hij een beetje verliefd op Depp. De wolven beten zijn keel door, waarna ze uitgebreid zijn bloed begonnen op te lebberen.
Sybs ziel steeg op naar de hemelpoort, maar petrus, de poortwachter, zei: “Ja, flikkers komen hier heul niet binnen!”. Waarop syb woedend werd, de poort intrapte, God, Jezus en de hele kliek eruit trapte, waarna hij zelf de macht overnam. Syb is van Spelleider naar Heerser der hemel en aarde gepromoveerd.
2 Lekiamh Dode soldaat Afghanistan voorpaginanieuws , De nazi-wortels van Arafat
1 Ladidadida fobo harnas + zwaard
1 CaLeX fobo in harnas
5 zou natuurlijk de psv eindhoven aanhangers kunnen zijn.... Du tank en sg en???
De maffia had het dorp weer goed geïnfiltreerd. 1 De een was bankier, 2 de ander hardloper, en 3 de laatste schone slaper van beroep. Dan kan je natuurlijk op je vingers natellen dat het dorp het lastig gaat krijgen. Gedrieen beslopen ze de luxueuze villa van timmmmm (spelleider), de meest intelligente en meest waardevolle dorpslid. Ze troffen timmmmm luidruchtig scheldend in de keuken aan. 4 Why so serious? vroeg een maffialid. De andere had daar lak aan, en riep luidkeels GAME OVER!!! Waarna hij die arme lieve timmmmm zomaar vermoordde
All hail!
1 PP Hypotheken, deeltje 7 , Percentage salarisverhoging voor 2009? , Salaris 2008 topic #4 , Waar heb jij wel eens aangifte voor gedaan? en meer van dit soort
4 DuTank Favo forum Onzin voor je leven!
verrek zo had ik t nog niet gezien maar ja mijn nick is meer gebaseerd op mijn lengte samen met t feit dat ik nog duimquote:
nou ja die schoneslaapster ben jij dus en daardoor weet je ook dat ik geen mafia ben en zeker op mij kan stemmen duidelijk met posten in: Uit bed komen wanneer het niet nodig isquote:Op zondag 28 december 2008 11:48 schreef lynda het volgende:
zeggen ze allemaal
toch ben jij nummer 1 op mijn lijstje![]()
omdat je 71 rondes mee doet wil niet zeggen dat je alle hints goed interpreteerd het geeft wel aan dat je ervaring hebt in de schuld naar een ander schuiven!quote:Op zondag 28 december 2008 12:03 schreef lynda het volgende:
OF ik ben zoals alle 71 rondes gewoon met de hints bezig en heb gelijk![]()
Dood zal jij gaan
ja precies je zegt t zelf, een schone slaapster dus!quote:[b]Op zondag 28 december 2008 12:03
Voeg anders ook ff toe dat ik die longellende heb en na 3 uur wakker zijn in slaap stort![]()
oh nou de TT zegt ook al genoegquote:Op zondag 28 december 2008 12:04 schreef timmmmm het volgende:
Naar inhoud van posts wordt niet gekeken. Als er posthistory gebruikt wordt, word er enkel gekeken naar de TT
quote:Op zondag 28 december 2008 12:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja precies je zegt t zelf, een schone slaapster dus!
quote:Op zondag 28 december 2008 12:04 schreef timmmmm het volgende:
Naar inhoud van posts wordt niet gekeken. Als er posthistory gebruikt wordt, word er enkel gekeken naar de TT
71 rondes is net teveel. Is 71 topics ook goed? En dan nog heb je er daar in ieder geval een van gemist omdat je zo moest hoesten in het ziekenhuisquote:Op zondag 28 december 2008 12:03 schreef lynda het volgende:
OF ik ben zoals alle 71 rondes gewoon met de hints bezig en heb gelijk![]()
Dood zal jij gaan
Voeg anders ook ff toe dat ik die longellende heb en na 3 uur wakker zijn in slaap stort![]()
of de persoon is dorp en heeft van niemand nog geen idee wie wat is en doet zijn best ECHT de hints goed te interpreteren ipv proberen valse hints te verspreiden om zichzelf veilig te stellen!quote:Op zondag 28 december 2008 12:07 schreef lynda het volgende:
[..]
[..]
En mij maakt het weinig uit hoor.. Of ik nou de 1e/2e nacht dood ga zonder hints op te lossen of ik ga de 1e/2e nacht dood door dat een maffia/wolf hints van zichzelf op mij legt..
Dan is iig na die 1e/2e nacht duidelijk dat die persoon maffia/wolf is PUH!![]()
ik ben tot nu toe de enige die hier wat van hint oplossingen heeft geplaatst en wel degelijk ook voor de mafia zie helemaal boven aan de pagina, en dit was al voor ik vals beschuldigd werd!quote:Op zondag 28 december 2008 12:49 schreef Ladidadida het volgende:
Het spreekt wel tegen Duimelot dat ze ook alleen maar bezig is geweest met het oplossen van de weerwolven-hints en pas wanneer er een maffiahint tegen haar wordt gevonden, ze daar eens naar gaat kijken.
En aangezien niemand durft te stemmen, begin ik dan maar. ## Duimelot
Duimelot (1) Ladidadida
heyhey ik doe nog maar net mee, was me niet bekendquote:Op zondag 28 december 2008 13:04 schreef Ladidadida het volgende:
Als ik wolf was geweest, was ik wel heel hard aan het hintoplossen geslagen om je hints tegen mij onderuit te halen.
Ik weet dat je hints nergens op slaan en dat de hint richting jou erg duidelijk is, die je overigens onderuit probeert te halen met reacties van personen in topics (die zoals bekend niet gebruikt worden) en dat je dingen over jezelf vertelt die kant noch wal slaan omdat niemand hier dat zou gebruiken als hint.
hij is allang klaar hoorquote:Op zondag 28 december 2008 12:24 schreef timmmmm het volgende:
Trouwens, lieve mensen, het is twaalf uur geweest, en nog maar 1 stem, dus ik staak. Jullie moeten syb maar lief aankijken voor de dagpost.
En dat terwijl je nog niet weet wie doodgaatquote:
ik vind dat wel bij een harnasuitristing passen en het lijkt me pas echt stom om te liegenquote:Op zondag 28 december 2008 13:15 schreef Ladidadida het volgende:
Er staat geen harnas in mijn fotoboek. Er staat een schild in. Dat is heel duidelijk iets anders dan een harnas.
En nee, ik probeer geen hints onderuit te halen, maar als je zogenaamd hints gaat oplossen moet je het wel enigszins geloofwaardig doen en niet dingen gaan roepen die totaal gelogen zijn.
quote:
sja eigenlijk ben ik dat welquote:Op zondag 28 december 2008 13:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wellicht, daar ben ik nog niet over uit
dood.quote:Op zondag 28 december 2008 13:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja eigenlijk ben ik dat wel
Begerenswaardig, intelligent, talentvol, cool, hip
je vergeet doodquote:Op zondag 28 december 2008 13:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en bedankt he speciale rolquote:Op zondag 28 december 2008 13:46 schreef timmmmm het volgende:
Een geheime speciale rol heeft in zijn/haar oneindige wijsheid besloten Duimelot (maffia) af te maken.
Ze was dus toch een bitch!
Carry on, de lynch is om half 7 vanavond, alle stemmen naar duimelot komen uiteraard te vervallen.
Tevens een vriendelijk verzoek om spelgerelateerde PMs niet alleen naar mij te versturen, maar ook naar sybje.
quote:
quote:
Zijt gij Limburger ?quote:Op zondag 28 december 2008 13:51 schreef Syb-rund. het volgende:
Ohja als jullie kei actief hints zoeken krijgen jullie misschien een puike klikbare op cadeau (post iig deze topic snel vol)
quote:
Ja maar niet als ik hem heb.quote:Op zondag 28 december 2008 14:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel als een ander hem heeft, dan is het best grappig![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 16:50 schreef Syb-rund. het volgende:
Etcetera (1) Susi
quote:Op zondag 28 december 2008 13:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Staat toch echt in de OPquote:Op zondag 28 december 2008 17:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Saillant detail: Die doet niet mee
Ik ga daarin mee.quote:Op zondag 28 december 2008 18:21 schreef lynda het volgende:
Oja mijn reden voor het stemmen op SG:
Opperbaas: Sig SG (Sgboss)
Game over: Sig SG (Xbox live)
Foto van die paddenstoel uit mario in fobo van SG
Tuurlijkquote:Op zondag 28 december 2008 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
SG (4) PP, Lynda, DuTank, Hara
Okayquote:Op zondag 28 december 2008 18:46 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
TuurlijkO kut, mijn maatje gaat eraan en er is niks meer aan te doen. Zal effe vlug meestemmen anders valt het op
geen flauw ideequote:Op zondag 28 december 2008 19:17 schreef lynda het volgende:
ja die dus voor je! 2 maffia down! Wie is die nummer 3 en laatste?
zolang is ie toch nietquote:Op zondag 28 december 2008 19:17 schreef timmmmm het volgende:
Okay, ik wil handen zien, wie heeft de dagpost helemaal gelezen
*steekt zijn hand zorgvuldig weg.
Zet de volgende keer in de eerste regel gelijk wat de rol was...quote:Op zondag 28 december 2008 19:17 schreef timmmmm het volgende:
* Ladidadida steekt wel haar hand opquote:Op zondag 28 december 2008 19:17 schreef timmmmm het volgende:
voor straf ga ik niks meer bolden!1quote:Op zondag 28 december 2008 19:21 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zet de volgende keer in de eerste regel gelijk wat de rol was...
Maar jij telt niet meequote:Op zondag 28 december 2008 19:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
* Ladidadida steekt wel haar hand op
Ik moest zelfs lachen om 'achterlijke gladiool'
Doet Trevland ook mee?quote:
Ik zal nog 'n keer je SL-schap waarderenquote:Op zondag 28 december 2008 19:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar jij telt niet mee
Waarom weet ik nog niet, maar ik vind vast wel een reden. En dan te bedenken dat ik je nog wel verdedigde toen ze je een bitch noemden
Stank voor dank, wat ik je brom.
Je waardeerde Sybs leiderschap. Over mijn nachtpost heb je heul niets gezegdquote:Op zondag 28 december 2008 19:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zal nog 'n keer je SL-schap waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
het was een bewuste, ik vond het er beter uitzien zo in de context.quote:
nee joh!quote:Op zondag 28 december 2008 19:37 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zal ajf trouwens eens wakker maken
Misschien wel, maar dan nog moet je een beetje lief doen tegen mij! We kunnen niet allemaal zo goed SLen als jijquote:Op zondag 28 december 2008 19:37 schreef Ladidadida het volgende:
Misschien vind ik Syb wel gewoon beter
Zou ik doen, anders slaaptie vanavond niet meerquote:Op zondag 28 december 2008 19:37 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zal ajf trouwens eens wakker maken
Gelukkig voor jou idnerdaad, anders leest ze wat je allemaal aan bagger uitpoept bij een slokje bier teveelquote:Op zondag 28 december 2008 19:47 schreef DuTank het volgende:
Gelukkig zit mijn vriendin niet op Fok! zeg...
Dat was niet een slokje teveel, wel een paar pilskes en een jonko teveel.quote:Op zondag 28 december 2008 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou idnerdaad, anders leest ze wat je allemaal aan bagger uitpoept bij een slokje bier teveel
Watte?quote:
poepen?quote:Op zondag 28 december 2008 19:48 schreef lynda het volgende:
Zal ik of zal ik niet..
Domoor. De OP telt als post 1 mee, dan is post 1 #2 und so weiterquote:Op zondag 28 december 2008 19:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Watte?
Is iemand het trouwens al opgevallen dat bij je History de postcount van een topic altijd eentje minder is dan hier?
Nu staat er bij mij 290 en zie ik hier zondag 28 december 2008 @ 19:49 (#291) staan..
lamequote:Op zondag 28 december 2008 19:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Domoor. De OP telt als post 1 mee, dan is post 1 #2 und so weiter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |