Hè ga jij eens snel terug naar je rijstveld.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:13 schreef behangplakker het volgende:
OP? Of is die compleet verdwenen in de tijd van mijn ban![]()
Kankerfaler is die TS
doen we niet meer aan faaliequote:Op vrijdag 26 december 2008 23:13 schreef behangplakker het volgende:
OP? Of is die compleet verdwenen in de tijd van mijn ban![]()
Kankerfaler is die TS
RACISME ! BAN !quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hè ga jij eens snel terug naar je rijstveld.
In Nederland zijn geen rijstvelden. Jij zegt dat ik terug moet gaan naar mijn rijstveld. Kortom: Ga eens terug naar je eigen land.quote:
Nee hoor, je fantasie slaat op holquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In Nederland zijn geen rijstvelden. Jij zegt dat ik terug moet gaan naar mijn rijstveld. Kortom: Ga eens terug naar je eigen land.
Racisme
En jou drang om andere (minderwaardige?) mensen een ban aan te smeren is op hol geslagenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee hoor, je fantasie slaat op hol
Als je een zusje hebt die ik kan gebruiken, tuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:19 schreef Catch_me het volgende:
Kom je m'n bami nog brengen of hoe zit het
Ik heb hem niet verraden hoor. Maar laten we het gezellig houden!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En jou drang om andere (minderwaardige?) mensen een ban aan te smeren is op hol geslagen
Nee, maar je gaat er aardig in meequote:Op vrijdag 26 december 2008 23:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verraden hoor. Maar laten we het gezellig houden!
quote:
Kankeruserts die geen moeite in de OP leggenquote:
Goedzo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |