Mijn vader heeft onlangs een nieuwe auto gekocht waarin al een nokia carkit aanwezig is met een CR23-houder. Deze is geschikt voor de Nokia 6020/6021. Echter heeft ie een Nokia 6310i telefoon, welke daar uiteraard niet in past.
Ik zoek nu de eenvoudigste manier om zijn telefoon in de auto werkend te krijgen. De CR23-houder zit vast met een (standaard?) nokia pop stekkertje waar mijn N73 direct op aangesloten kan worden (wordt dan opgeladen en geluid gaat door de speakers, werkt dus prima). Het ideaalst zou zijn om een houder te vinden waar de 6310i in past, welke dmv. dat pop-stekkertje kan worden aangesloten. Na uitgebreid googlen kom ik zoiets niet tegen

(zal er ook mee te maken hebben dat de 6310 al aardig gedateerd is). Ik heb eigenlijk geen zin om een geheel nieuwe carkit in te bouwen. Het moet zo eenvoudig mogelijk.
Andere optie is om een nokia 6020/21 te kopen, echter zijn dat ook al vrij oude toestellen die moeilijk te vinden zijn. Bovendien een beetje overdreven om alleen voor de carkit een nieuwe telefoon te kopen.
Dus kan iemand mij helpen met een eenvoudige oplossing hiervoor?