abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64381621
Hoi!

Zijn er hier mensen die het Clickandbuy-systeem gebruiken?
Werkt dit netzoals Paypal? (Dus geen extra kosten buiten de eventuele omrekening van euro naar dollars etc.?)

http://www.clickandbuy.com

Groetjes,
veldm Devrim_
pi_64381794
Heey veldm,

Ik gebruik zoals je dus weet Paypal. Ik heb dit ook wel eens eerder gevraagd, om te kiezen tussen Paypal en ClickAndBuy, en meer mensen vertelden mij dat ik beter Paypal kon gebruiken.

Het is een soort tegenhanger van Paypal ja
pi_64381818
Volgens mij heb ik dit eens gebruikt in de iTunes store, al weet ik het niet zeker.
Ik weet eigenlijk niet of er extra kosten ofzo gerekend werden, aangezien het direct van mijn rekening werd afgeschreven.

Oh, waarom post je hier dan? Geen idee.
  vrijdag 26 december 2008 @ 18:48:50 #4
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_64381842
ik ga een systeem gebruiken als dit noodzakelijk is
bijna alles gaat via paypall als dit veranderd ga ik vanzelf wel mee
al zal t even duren van icq naar msn was ook omdat het wel MOEST omdat niemand meer icq gebruikte gheghe
pi_64382260
Mja..nooit verkeerd om een extra account gelinkt te hebben aan mijn bankrekening als Paypal ergens niet ondersteund word en clickandbuy wel
Daarom vroeg ik het ff
Anders tyf ik mijn account daar weg als er extra kosten zijn
pi_64382387
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 18:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgens mij heb ik dit eens gebruikt in de iTunes store, al weet ik het niet zeker.
Ik weet eigenlijk niet of er extra kosten ofzo gerekend werden, aangezien het direct van mijn rekening werd afgeschreven.

Oh, waarom post je hier dan? Geen idee.
ik heb dat ook bij iTunes, ik had voor click and buy gekozen om een iTunes Store account te maken waarmee ik dus de gratis apps kan downloaden. Is het zo dat als ik een keer op Koop druk dat hij dan meteen koopt, of vraagt ie eerst om een bevestiging of ik het zeker weet? ik ben als de dood dat ik een keer per ongeluk op Koop druk bij zo een dure app.
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_64382631
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 19:24 schreef trifko het volgende:

[..]

ik heb dat ook bij iTunes, ik had voor click and buy gekozen om een iTunes Store account te maken waarmee ik dus de gratis apps kan downloaden. Is het zo dat als ik een keer op Koop druk dat hij dan meteen koopt, of vraagt ie eerst om een bevestiging of ik het zeker weet? ik ben als de dood dat ik een keer per ongeluk op Koop druk bij zo een dure app.
Haha, kan ik me iets bij voorstellen. Lijkt me haast wel dat ze vragen om een bevestiging; kan het me eigenlijk niet meer herinneren.
pi_64382687
Ik heb net een mailtje gestuurd.
Krijg morgen wel bericht terug
Maar volgens mij zitten er 0.00 kosten aan vast.
Ik heb net via iDeal geld overgemaakt naar clickandbuy account => kosten 0.00 euro
Als ik mijn geld terug wil storen op mijn account => kosten 0.00 euro
pi_64382829
Heb het net nog gebruikt werkt snel zelfde als paypal eigenlijk ja.
pi_64382870
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 19:45 schreef RemcoFR het volgende:
Heb het net nog gebruikt werkt snel zelfde als paypal eigenlijk ja.
Mooi alternatief om achter de hand te houden (zolang er niet opeens kosten achteraan komen maar dat zullen we morgen wel te weten komen )
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:49:17 #11
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_64397349
Gebruik clickandbuy al 2 jaar ofzo, zit geen kosten aan verbonden.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_64398133
Hey heb een tweede, eersteherinnering en gelijk een aanmaning gekregen van clickandbuy omdat ze geen geld van mijn rekening konden krijgen. Ik heb geen antwoord gekregen op mijn mailtjes maar moet wel binnen 7 dagen betalen want anders zouden ze een incasso bureau inschakelen. Hoe kan ik terugbetalen?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_64398197
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:23 schreef drumstickNL het volgende:
Hey heb een tweede, eersteherinnering en gelijk een aanmaning gekregen van clickandbuy omdat ze geen geld van mijn rekening konden krijgen. Ik heb geen antwoord gekregen op mijn mailtjes maar moet wel binnen 7 dagen betalen want anders zouden ze een incasso bureau inschakelen. Hoe kan ik terugbetalen?
misschien geld van je rekening via iDeal naar Click/Buy overmaken.
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_64398493
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:26 schreef trifko het volgende:

[..]

misschien geld van je rekening via iDeal naar Click/Buy overmaken.
Nee dan heb je openstaande rekeningen en saldo.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_64398804
Hij accepteerd mn banknummer niet meer..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_64495961
En een reactie terug
quote:
Geachte mevrouw/heer *,

allereerst bedankt voor uw mail en interesse in ClickandBuy.

Het gebruik van Clickandbuy is in principe geheel gratis. Enkel voor enkele
speciale en extra diensten worden er extra kosten berekend. Klik hiervoor
a.u.b. op onderstaande link voor verder informatie hierover:

http://clickandbuy.com/NL/nl/sa/help/pages/00037.html&bereich=surfer

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:49 schreef drumstickNL het volgende:
Hij accepteerd mn banknummer niet meer..
Vreemd
Ik heb gewoon 2 keer mijn bankrekening nummer kunnen invullen.
1 keer voor eerste bankoverschrijving en 1 keer voor iDeal
pi_72411271
Ik heb inmiddels een account bij ClickandBuy, maar wanneer ik vanuit iTunes naar de website wordt gestuurd om mijn accountinformatie compleet te maken, koppelt de website me niet meer terug naar iTunes. Op die manier registreert iTunes dus nooit dat m'n account compleet is.

UPDATE: ClickandBuy geeft op zijn website wel aan dat de machtiging verstrekt is aan Apple. Alleen geeft iTunes nog steeds aan dat de accountinformatie incompleet is

Kunnen jullie me misschien helpen?
pi_72419559
Heb er ooit 10 euro op gepleurd om Audiosurf bij Steam te kunnen kopen

Is gelukt, maar voor zover ik weet staan die 10 euro er nog op

Zal wel weer dat ik daar ook gezeur mee krijg. Lijkt me sterk dat ik na 18 maanden nog niks heb gehoord. Waarschijnlijk is het al van de rekening afgeschreven .
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')