ik heb dat ook bij iTunes, ik had voor click and buy gekozen om een iTunes Store account te maken waarmee ik dus de gratis apps kan downloaden. Is het zo dat als ik een keer op Koop druk dat hij dan meteen koopt, of vraagt ie eerst om een bevestiging of ik het zeker weet? ik ben als de dood dat ik een keer per ongeluk op Koop druk bij zo een dure app.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgens mij heb ik dit eens gebruikt in de iTunes store, al weet ik het niet zeker.
Ik weet eigenlijk niet of er extra kosten ofzo gerekend werden, aangezien het direct van mijn rekening werd afgeschreven.
Oh, waarom post je hier dan? Geen idee.
Haha, kan ik me iets bij voorstellen. Lijkt me haast wel dat ze vragen om een bevestiging; kan het me eigenlijk niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:24 schreef trifko het volgende:
[..]
ik heb dat ook bij iTunes, ik had voor click and buy gekozen om een iTunes Store account te maken waarmee ik dus de gratis apps kan downloaden. Is het zo dat als ik een keer op Koop druk dat hij dan meteen koopt, of vraagt ie eerst om een bevestiging of ik het zeker weet? ik ben als de dood dat ik een keer per ongeluk op Koop druk bij zo een dure app.![]()
Mooi alternatief om achter de hand te houdenquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:45 schreef RemcoFR het volgende:
Heb het net nog gebruikt werkt snel zelfde als paypal eigenlijk ja.
misschien geld van je rekening via iDeal naar Click/Buy overmaken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:23 schreef drumstickNL het volgende:
Hey heb een tweede, eersteherinnering en gelijk een aanmaning gekregen van clickandbuy omdat ze geen geld van mijn rekening konden krijgen. Ik heb geen antwoord gekregen op mijn mailtjes maar moet wel binnen 7 dagen betalen want anders zouden ze een incasso bureau inschakelen. Hoe kan ik terugbetalen?
Nee dan heb je openstaande rekeningen en saldo.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:26 schreef trifko het volgende:
[..]
misschien geld van je rekening via iDeal naar Click/Buy overmaken.
quote:Geachte mevrouw/heer *,
allereerst bedankt voor uw mail en interesse in ClickandBuy.
Het gebruik van Clickandbuy is in principe geheel gratis. Enkel voor enkele
speciale en extra diensten worden er extra kosten berekend. Klik hiervoor
a.u.b. op onderstaande link voor verder informatie hierover:
http://clickandbuy.com/NL/nl/sa/help/pages/00037.html&bereich=surfer
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Vreemdquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:49 schreef drumstickNL het volgende:
Hij accepteerd mn banknummer niet meer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |