Nou weet ik weer waarom ik deze serie kijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef Zhenar het volgende:
Sneak peak van de eerste 90 seconden van Battlestar: http://scifiwire.com/2009/01/exclusive-battlestar-galactica.php
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat zou echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn
Er is leven na de lach.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:37 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]En wat is dan het verschil metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat zou echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En wat is dan het verschil metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Daar stond ook een hint over dat je de stem al gehoord had maar degene die bij de stem hoort nog niet hebt gezien. Wel gehoord, niet gezien dus. Het is dus waarschijnlijk iemand die een geprek over de wireless heeft gevoerd en daarbij niet in beeld kwam, maar wie kan ik niet bedenken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |