Was verder ook een mooie reportage.quote:Op maandag 29 december 2008 20:14 schreef golfer het volgende:
Wat lijkt die zoon ontzettend veel op Cornelis Vreeswijk.
Slaapverwekkendquote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef Suko het volgende:
Sinatra op 1, vind 'm best goed hoor maar niet nu...
Zelfde hier. Leuk programma, ondanks dat ik zeker niet alle muziek ken.quote:Op maandag 29 december 2008 20:32 schreef honda1990 het volgende:
Ik ben totaal niet van die tijd, en die muziek interesseert me niet echt zo, maar dit vind ik dus wel echt een leuk programma, erg leuk die weetjes enzo, Matthijs is dus duidelijk in zijn nopjes met dit programmaLijkt me ook een goeie sfeer hangen bij dat publiek
De dame in kwestie is fan van Paul McCartney en was op vakantie in Mull of Kintyre (de plaats waar McCarntney een nummer over heeft gezongen en waar hij een landgoed bezit), ze ging een winkeltje binnen en daar zag ze Paul McCartney. Later is ze een keer naar een signeersessie geweest waar Paul een boek heeft gesigneerd voor haar en zij had een kettinkje met een paar glazen sieraden aan hem cadeau gegeven. Weer later (ja, het was een heel verhaalquote:Op maandag 29 december 2008 19:45 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Wat was de clou?
1 misschien niet, maar hij mag er van mij best vaker en hoger in. Een van de (misschien wel dé) beste zangers die we hebben gekend als je het mij vraagt.quote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef Suko het volgende:
Sinatra op 1, vind 'm best goed hoor maar niet nu...
Amanda Learquote:Op maandag 29 december 2008 22:38 schreef Aoristus het volgende:
Een of andere shemaledude die het met David Bowie en iemand van de Stones had gedaan, Amanda nogiets
quote:Op maandag 29 december 2008 22:36 schreef Joppe het volgende:
Over welke plaat had Hans Klok het nou gisteren ook al weer?
Die heb ik om 6 uur al voorbij horen komenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Leuke aflevering, maar vanavond nog beter met Steppenwolf!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |