Prachtigquote:
Dat idee heb ik ook, ja. Gisteren die Imca Marina, en nu Lennette van Dongen als stoorzender. Jammer. Verder was het wel een leuke aflevering vandaag. Beter dan de afleveringen van vrijdag en gisteren.quote:Op zondag 28 december 2008 20:23 schreef Aisumasen het volgende:
Tering, voeren ze de vrouwelijke gasten dronken voor aanvang van de opnames ofzo?
Dan valt het inderdaad heel erg mee ja. Geschiedsvervalsingquote:Op zondag 28 december 2008 20:28 schreef Arcee het volgende:
"Una Paloma Blanca stond 14 weken op nummer 1".
Neehee, 14 weken in de top 40, waarvan 3 weken op nummer 1. Dat is heel iets anders.
Dat van die Beatlesfan zat zeker aan het begin? Dat heb ik dan net gemistquote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Mooie filmpjes weer. Herbert GrönemeyerDe Beatlesfan was ook leuk.
Alleen onbegrijpelijk dat Van Nieuwkerk nog altijd exáct dezelfde introducties gebruikt. "Nu gaan we naar de beste muziekschool van Nederland..." "Wij zijn slechts de slippendrager van de grote Top 2000..." "Met het enige jurylid Leo Blokhuis wordt niet gecorrespondeerd..." Je zou denken dat hij wel eens wat nieuws had kunnen verzinnen
quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat van die Beatlesfan zat zeker aan het begin? Dat heb ik dan net gemist
Er worden door die stagiair ??? bij dit programma wel meer fouten gemaakt in die zogenaamde wetenswaardige onderschriftjes bij de uitgezonden nummers.quote:Op zondag 28 december 2008 20:28 schreef Arcee het volgende:
Neehee, 14 weken in de top 40, waarvan 3 weken op nummer 1. Dat is heel iets anders.
Zit aan het begin, dus ik gok in eerste instantie nog op de herhalingquote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het wordt strakjes herhaald. Red je dat niet, dan wil ik de clou best vertellen.
Ik dacht al, volgensmij is het record van langst op nummer 1 in de top 40 13 weken (iig dromen zijn bedrog en volgensmij nog een nummer). Drie weken op nummer 1 en 14 weken in de top 40 is netjes, maar niet heel bijzonder.quote:Op zondag 28 december 2008 20:28 schreef Arcee het volgende:
Zo meteen de HH: 11:05 Top 2000 à gogo - De verhalen achter de hits. Ned 2 <quote:Op maandag 29 december 2008 09:27 schreef The_Hives het volgende:
gemist. Vanavond weer een kans. Al bekend wie de gasten zijn?
quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het wordt strakjes herhaald. Red je dat niet, dan wil ik de clou best vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |