Kan schoonmoeder je mooi verzorgenquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
En nu gaat dit echt een lange dag worden want ik ben ziek en schoonmoeder zal er over een uurtje wel zijn en ik zit hier in mijn pon, de kerstboom is gesloopt en er is ergens een bom ontploft tussen 8.00 uur en 9.00 uur vanmorgen. Ik heb er de kracht niet voor om op te staan.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Kan schoonmoeder je mooi verzorgen
toch een goede oplossing??quote:
Ik ben geen bulk-eter dus dat kan het niet zijn. Snot, zere keel en koud! Ik stuur ze wel het bos in vanmiddag. Ga ik een uurtje op de bank ofzo. Eerst even aan de roze poeder en dan de kersboom eerst maar weer eens optuigen. Die flikker ik er morgen ook uit.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:41 schreef blomst het volgende:
[..]
toch een goede oplossing??
en anders de deuren opslot, lichten uit. en niet open doen![]()
maar ziek in echt ziek, of is je lichaam het kerstmaal van gisteren nog aan het verwerken?
Beterschap dan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben geen bulk-eter dus dat kan het niet zijn. Snot, zere keel en koud! Ik stuur ze wel het bos in vanmiddag. Ga ik een uurtje op de bank ofzo. Eerst even aan de roze poeder en dan de kersboom eerst maar weer eens optuigen. Die flikker ik er morgen ook uit.
Ga jij doen vandaag, Blomst?
Mooi! Ik denk dat ik glitterdokterin ga worden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:51 schreef noekje het volgende:
Ja, beter!![]()
Veel plezier in Antwerpen trouwens!
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen Fritsel!
Volgens mij ben ik jou ook wel eens tegengekomen in een we love flipflops topic.
Vanwege mijn ondertitel zeker?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:05 schreef Copycat het volgende:
Oh. Dat dacht ik.
Dan ga ik eens even in jouw posthistorie snuffelen om te zien waar ik je dan van 'ken'.
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vanwege mijn ondertitel zeker?
Misschien af en toe een zinnig adviesje in een r&p topic ofzo?
Niet waar hij Ts was of wel?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
En dat zal het ook zijn. Ik kwam al zoekende wel weer een hilarisch JoeyT topic tegen.
Nee, of tenminste misschien ook wel, maar hij slaat niet op slippers.quote:Maar is je ondertitel cynisch bedoeld dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De term komt uit de campagne voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 4 jaar geleden.
Werd als scheldwoord gebruikt tegen John Kerry, Bush en co probeerden hem af te schilderen als iemand die voortdurend van mening verandert, zoals Bos hier draaikont genoemd wordt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Dank je.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:18 schreef Marrije het volgende:
En nog gefeliciteerd met je prijs Fritsie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |