Zouden ze in het jaar 0 ook last hebben gehad van het millennium bug?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:34 schreef remlof het volgende:
In het jaar 0 hadden ze toch nog geen vrouwencondooms?
Vraag hem dan just for kicks uit! Ik ben laatst uit eten geweest met een leuke vrouw van 1.92m die tevens flinterdun is. Enorm lopen flirten, was gewoon leuk, no strings attached.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:37 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk ga ik Walturr niet mee uitvragen!Die is maf. Hij weet zelfs hoeveel ik weeg, doei!
Ik ben een 6+'je, hij is een 9. Nah. Wordt niks.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
Vraag hem dan just for kicks uit! Ik ben laatst uit eten geweest met een leuke vrouw van 1.92m die tevens flinterdun is. Enorm lopen flirten, was gewoon leuk, no strings attached.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een 6+'je, hij is een 9. Nah. Wordt niks.Onzin. Jij bent absoluut geen 6+-je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent echt veel meer!![]()
![]()
Waarom hebben juist mooie vrouwen zo'n laag zelfbeeld.?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom hebben juist mooie vrouwen zo'n laag zelfbeeld.?
Alle mannen vallen op cup DD een oogverblindende persoonlijkheid en een mooie stem.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:45 schreef Isabeau het volgende:
Jij valt op 'wat ben je veel', ik denk Walturr niet
Ik val op leuk, intelligent, roodharig, lekkere tietuh, beetje houvast.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:45 schreef Isabeau het volgende:
Jij valt op 'wat ben je veel', ik denk Walturr niet
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
En bovendien vraag ik juist gemakkelijker vrouwen uit voor een etentje met z'n tweeën die waaaay out of my league zijn. Als ze ja zeggen (hm, eigenlijk tot nu toe altijd nog) breidt ik mijn league gewoon een stukje uit, zodat ik zelf wat meer zelfvertrouwen krijg bij vrouwen die wél bij mij passen.
Spanning van het vragen is leuk
Maar, ben het wel met je eens dat het op zich wel anders is voor een vrouwtje. Wat eigenlijk niet zou hoeven of moeten, maar zo zijn de rollen blijkbaar eenmaal verdeeld.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:48 schreef golfer het volgende:
Ik val op leuk, intelligent, roodharig, lekkere tietuh, beetje houvast.
Je voldoet aan alle criteria.
Als ik niet al een geweldige vrouwzou hebben gehad en nog vrijgezellig zou zijn geweest had ik werk van je gemaakt
Ik dacht: ach, laat maar....hij weet misschien niet beterquote:
Ja doe eens updaten Isaquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:38 schreef golfer het volgende:
Ik zat even terug te gaan in de tijd en kwam deze weer eens tegen:
Het Officiële FOK!woordenboek
Wat een werk is dat geweest voor Isa.
Zijn we mee bezigquote:
Alles kan kaput, tralaa lala lalaquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:48 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij denk ik niet dat het behoorlijk is om een bezette man mee uit te vragen
Ja, daar kwam ik ook achter.quote:
Bloes is een vrouw geen vrouwtje.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht: ach, laat maar....hij weet misschien niet beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |