cafe "Rocks" rocks!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bij het cafe "Rocks". Die waren open. Topcafe! En ze draaiden ook nog Paranoid van Black Sabbath tijdens het sigaretten halen
Wel coolquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:31 schreef Isabeau het volgende:
Mijn mams is altijd fan geweest van de Beatles en eergisteren kreeg ze een elektrische rolstoel met de naam Beatle. Ach ja, de ironie van het leven
excuses voor mijn reactie, ik dacht dat je niet serieus was (ik dacht dat radio 2 een klassieke zender is, weet ik veel)quote:
Wat geinig, hoe laat is het daar?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:33 schreef qwerty_x het volgende:
bedankt voor je tip, nu ook te horen in zomers Brasil
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:32 schreef Isabeau het volgende:
Dave Dee Dozy Beaky Mick & Tich - Zabadak (1967)
Nóóit meer wat van gehoord!
Hoe laat moet je op?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:34 schreef Wexy het volgende:
blijft een lekker nummer... tijdens het eerste jaar verslaafd geraakt aan dit nummer
Ohja van de party Animalsquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:34 schreef PogueMahone het volgende:
Xanadu ken ik dan weer wel, met die zweep
we lopen 3 uur achter op julliequote:Op vrijdag 26 december 2008 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat geinig, hoe laat is het daar?
Eindelijk heeft ze dan haar eigen beatle jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:31 schreef Isabeau het volgende:
Mijn mams is altijd fan geweest van de Beatles en eergisteren kreeg ze een elektrische rolstoel met de naam Beatle. Ach ja, de ironie van het leven
Ah, dat ruitjesmotief gaat helemaal terugkomen in 2009, en terecht.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:34 schreef PogueMahone het volgende:
Ze hadden wel kekke broeken
[ afbeelding ]
WAAR, WIE EN HOE?Heb je vragen of ben je benieuwd waar wij ons begeven? Zie hieronder onze gegevens:quote:
7 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |