bij de verslaafde buurman denk ik....quote:
Bij het cafe "Rocks". Die waren open. Topcafe! En ze draaiden ook nog Paranoid van Black Sabbath tijdens het sigaretten halenquote:
That's me, kresquote:
Ik weet niet waar jullie zijn, ik luister vertraagdquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:27 schreef PogueMahone het volgende:
wow, die teksten gaan snel. Bonnie is nog niet klaar
Vrouwen houden toch van spiegels?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel, maar daar zie ik mezelf in weerspiegeld
Dat is juist de kunst... invoeren als de muziek begintquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:27 schreef PogueMahone het volgende:
wow, die teksten gaan snel. Bonnie is nog niet klaar
ik geloof niet dat ik de uitleg wil....quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel, maar daar zie ik mezelf in weerspiegeld
Lucky basterdquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bij het cafe "Rocks". Die waren open. Topcafe! En ze draaiden ook nog Paranoid van Black Sabbath tijdens het sigaretten halen
Hadden ze Radio 2 niet aan staan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:27 schreef Neleos het volgende:
Bij het cafe "Rocks". Die waren open. Topcafe! En ze draaiden ook nog Paranoid van Black Sabbath tijdens het sigaretten halen
Ik hoef mezelf niet de hele tijd te zienquote:
Is er een strandbios in Utrecht? Tof!quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:29 schreef paultjuhhh het volgende:
NU hoor ik die beachbios
me2quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:29 schreef PogueMahone het volgende:
Ohja tuurlijk ik luister online, oeps..
leuke is dat op internet luisteraars dan nog bij het vorige nummer zitten en de tekst er voor krijgenquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is juist de kunst... invoeren als de muziek begint
Oh, de website.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:26 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om serieus te antwoorden ?
Ben je nog zo jongquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Dit nummer staat op mijn geboortejaar, ga er es af
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me ineens heel knus als ik op de camera's naar buiten kijk. Allemaal witte auto's en er komt flinkw at stoom uit het ketelhuis en en...deze muziek en jullie![]()
Plaats in de top of de jaar van uitgave?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Dit nummer staat op mijn geboortejaar, ga er es af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |