Was dat leuk? Kijken naar de mensen die aan het werk zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zou aanvankelijk ook niet meeposten, maar ik ben er min of meer in verzeild geraakt.
Waarbij ik de laatste drie dagen ook naar de Grote Markt in Breda afreisde.
Graag gedaan......quote:
Jaa ik weet wie je bedoelt ja.......quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ik ook tot voor kort.
Al was ik Beelen-fan om die ene fetishvlinder te bewonderen.
Wat ben ik toch stout.
quote:et Marlene zelf gaat het minder goed: zij raakt verslaafd aan alcohol, slaappillen en barbituraten en heeft steeds meer moeite haar ouderdom te verbergen. Op tournee in Australië breekt zij "spontaan" een van haar fameuze benen. Zij zal nooit meer in de openbaarheid verschijnen.
Op 6 mei 1992 overlijdt ze, na 15 jaar als een kluizenaar geleefd te hebben, in haar appartement in Parijs. Als een gebaar van verzoening wordt ze begraven in Berlijn.
Nee, ik houd wel van meisjes, maar niet van dit nummer.quote:
In '92 gestopt met roken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:12 schreef Isabeau het volgende:
Leeft Marlene Dietrich trouwens nog?Ik heb geen flauw idee
Vraag 1: Het was wel leuk, maar je had ook nog de factoren alcohol en tijd. Ik had geen slaapzak en geen zin in gevechten met dronkelappen, 's avonds zat ik dus vanaf veilige afstand (TV, red.) te kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat leuk? Kijken naar de mensen die aan het werk zijn
Leeft Marlene Dietrich trouwens nog?Ik heb geen flauw idee
quote:Meisjes zijn het allermooist op aard
Niets dat hun schoonheid evenaart
Zeg dat Van het Groenewoud het gezegd heeft
Meisjes zijn het allermooist op aard
Niets dat hun schoonheid evenaart
Zeg dat Van het Groenewoud het gezegd heeft
hij stond er nu bijna 3 keerquote:
Ook voor deze Nederbelg heb ik sympathie.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:14 schreef PogueMahone het volgende:
Jaaa, Raymond. Dit jaar nog gezien live, nog steeds geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |