Hij leest meequote:Op vrijdag 26 december 2008 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
De ouwe lul kan het allemaal niet bijhouden?
Ik vermoed dat je ook de prijsverhogingen vreest ofzo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:07 schreef Wexy het volgende:
ow en btw ik heb nog 24 pakjes peuken hier liggen dus hoef voor peuken de deur nie uit tijdens de top2000
Ben ik even blij dat ik geen homo ben gewordenquote:
Probeer anders speed.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Fuck it. Ik ga er wel uit. Ik ga ergens peuken regelen. Anders kan ik niet de hele nacht wakker blijven. Tot zo!
Daar was ik dan ook nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Ohjow dit topic is veel leuker dan het glazen huis 3fm topic
3fm topic ging wel echt megasnel hoor, er werd ook slecht naar elkaar gekeken, iedereen lulde voor zich uit, zeg maar wat ik over heel fok doe gemiddeldquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat altijd.
Alleen ik weet niet in welke topicreeks je de meeste of de ergste verslaafden tegenkomt.
ja ik geloof dat ik er een verlaving bij heb sinds SR..... de piano van jordy... alleen dat trouwens hoor.. de rest van t nummer vond ik k*t....quote:
Welkom Papa van Robinhoo.quote:
En uit welke SciFi serie komt dit monster?quote:
En ik ook tot voor kort.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:08 schreef kres het volgende:
@ paultjuhhh
Wist niet dat jij ook zo'n Beelen fan bent.....
Deze gaat in m'n foboquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:08 schreef kres het volgende:
@ paultjuhhh
Wist niet dat jij ook zo'n Beelen fan bent.....
net op vakantie geweest naar de knarische weilanden.. 2 euro per pakje..... dus tja dan neem je wat extra mee hequote:Op vrijdag 26 december 2008 02:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je ook de prijsverhogingen vreest ofzo?
ow kijk dan lag het aan jou!!quote:
Ik zou aanvankelijk ook niet meeposten, maar ik ben er min of meer in verzeild geraakt.quote:
The Beegee monsters from outter space (of down south)quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En uit welke SciFi serie komt dit monster?
slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:11 schreef Robinhoo het volgende:
maar ik ga slapen.. wordt mij te slaapwekkend dit liedje
mijn vader probeert wel onder mijn naam ofwatt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |